• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

discussietopic:obama?

DeletedUser

hallo,

eengezien er een leuke discussie gaande is. kwam ik op met deze vraag:
wie is DE obama van wereld 7? is het gajin of prom. of toch don of master?

geeft je mening!

ik zelf denk: freewilly is het opperhoofd er duels. maar in fortgevechten denk ik dat gajin en prom DE macht hebben. maar ik weet ook niet precies hoe eht bij TA zit:p
 

DeletedUser

Don Pellegrino is wel een toppertje hoor :eek:

gewoon goed geregeld daar in de stad ;), hij heeft gewoon een goed team daar.
 

DeletedUser

Denk nog niet dat we nu al kunnen zeggen wie de opper-man is in deze wereld. ;)
 

DeletedUser

ik snap alleen niet waarom. hij is bezig met zijn stad uit bouwen en doet dus nog geen aanvallen:o
 

DeletedUser

master is DE man van TA

Naar mijn weten kan je niet zeggen dat hij 'De Man' is van TA. Hij is een goede Fortleider, en een goede leider en helpt zeer goed, ik weet ook dat hij een heel belangrijke rol gaat spelen in het verdere verloop van deze BG, maar denk niet dat je kan zeggen dat hij echt de hoofdman is.

Mvg

Mr.Joeri zei:
Davies is de man :cool::)

Haha, thanks ;) Maar denk ook niet dat ik de opperman ben van deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Denk nog niet dat we nu al kunnen zeggen wie de opper-man is in deze wereld. ;)
Er zullen ook geen oppermannen zijn, (misschien oppervrouwen"? :o )

nee even serieus, ieder heeft een ander zicht op wat een topper in zich moet hebben als top-leiding.
Dus je kunt nooit zeggen wie er erg goed is, ieder heeft z'n voor- en nadelen ;)
 

DeletedUser

hallo,

eengezien er een leuke discussie gaande is. kwam ik op met deze vraag:
wie is DE obama van wereld 7? is het gajin of prom. of toch don of master?

geeft je mening!

ik zelf denk: freewilly is het opperhoofd er duels. maar in fortgevechten denk ik dat gajin en prom DE macht hebben. maar ik weet ook niet precies hoe eht bij TA zit:p

Ik heb tot nu toe meer ep gepakt in fortgevechten dan prom en gajiin.
Maar Skullie nog weer veel meer. :)

Is er op elke wereld een Obama dan? Want dan ben ik benieuwd wie dat op de andere werelden is....

In mijn ogen is Slab the Killer overigens de Obama van W7.
 

DeletedUser

Naar mijn weten heeft popo de eerste 1500ervaring bereikt in een fort? tenzij ik dat mis heb :D

niemand kan opperhoofd zijn in duels vind ik.. (freewilly, slab the killer) zijn sterk door hun reflex weerstand,, maar schieters (met belle) hebben nog altijd de kans om hen te verslaan.. dus elk speler heeft zijn eigen tacktiek en is goed tegen die en tegen die.. een schieter kan dan mss de BESTE zijn maar hij heeft dan veel nadelen in de LP dus is eig. kunnen verschillende soorten mensen TOPPER zijn in hun keuze van soldaat..

in het fort leiden heb je er wel een paar die er uitsteken, (skullman, slab the killer) dat zijn de enige waar ik te vreden mee ben als fort leider (omdat zij zowat de enige zijn die leiden als ik mee doe.. ik leid ook wel opW6 maar daar ben ik nog niet perfect al doe ik mijn best :) mits de nodige hulp kan ook iederen topper zijn.. (als de leden die persoon vertrouwen)

ps: dat zijn mijn meningen :D
dus volgens mij bestaan er geen oppermannen/vrouwen
 

DeletedUser11811

Ik heb tot nu toe meer ep gepakt in fortgevechten dan prom en gajiin.
Maar Skullie nog weer veel meer. :)

Is er op elke wereld een Obama dan? Want dan ben ik benieuwd wie dat op de andere werelden is....

In mijn ogen is Slab the Killer overigens de Obama van W7.

dit is teveel eer, ik werk liever wat achter de schermen ;)

volgens mij zal de man van w7 Popocatepetl worden, hij zal ongetwijfeld de nieuwe nr 1 worden, is een aangenaam persoon en heeft een bom aan ervaring :)
 

DeletedUser

Naar mijn weten heeft popo de eerste 1500ervaring bereikt in een fort? tenzij ik dat mis heb :D

niemand kan opperhoofd zijn in duels vind ik.. (freewilly, slab the killer) zijn sterk door hun reflex weerstand,, maar schieters (met belle) hebben nog altijd de kans om hen te verslaan.. dus elk speler heeft zijn eigen tacktiek en is goed tegen die en tegen die.. een schieter kan dan mss de BESTE zijn maar hij heeft dan veel nadelen in de LP dus is eig. kunnen verschillende soorten mensen TOPPER zijn in hun keuze van soldaat..

in het fort leiden heb je er wel een paar die er uitsteken, (skullman, slab the killer) dat zijn de enige waar ik te vreden mee ben als fort leider (omdat zij zowat de enige zijn die leiden als ik mee doe.. ik leid ook wel opW6 maar daar ben ik nog niet perfect al doe ik mijn best :) mits de nodige hulp kan ook iederen topper zijn.. (als de leden die persoon vertrouwen)

ps: dat zijn mijn meningen :D
dus volgens mij bestaan er geen oppermannen/vrouwen

Ja denk ook dat popocatepetl als 1ste 1500 EP heeft, Wel jammer voor mij ik was goed op gang nu al 2x 1ste met schade. Alleen de KO's komen nooit :(

Maarja ik breng misschien wel meer LP en uitgeweken schoten is en popo neit dus iets meer in waarde daarvan daan :)..

Tis een beetje wegen wie de beste fortvechter want je hebt velen met veel LP en die dit gaan worden ;)... Ik heb zo net weer mijn edele stofhoed gekocht en sta nu op 2200 LP :D weer 200 meer...

maar ff ONTOPIC meestal heb je 2 Obama's 1 van de ene kant en 1 van de andere. Als er maar 1 is is de wereld neit in everwicht :p. want er zijn toch overal wel 2 grote leiders!
 

DeletedUser

dit is teveel eer, ik werk liever wat achter de schermen ;)

volgens mij zal de man van w7 Popocatepetl worden, hij zal ongetwijfeld de nieuwe nr 1 worden, is een aangenaam persoon en heeft een bom aan ervaring :)

Daar ben ik het dan ook 100% mee eens ;) loopt nooit naast z'n schoenen, doet gewoon rustig z'n ding. Kan mensen duidelijk aansturen, maar blijft altijd rustig.
Ik gun hem die eerste plek dan ook heel erg. Dat heeft hij gewoon ergens verdiend :)
 

DeletedUser11811

maar als popo de man is van w7
dan ben jij vast de vrouw van w7 noraly :D

al wil ik jullie niet koppelen :p
 

DeletedUser5740

ik vind dat er geen oppermannen zijn op w7,

Maar een oppervrouw nameless(noraly) !!!!
 

DeletedUser9359

Wat een vreemde discussie... Ik denk niet dat de beste speler op deze wereld zich al heeft getoond. Popo mag dat veel krediet krijgen van spelers (incl. ikzelf) maar hij is een doler. Alleen spelen kan iedereen, maar de uitdaging zit erin om in groep de top te bereiken.

Slab heeft veel ervaring met fortgevechten en hij doet dat niet slecht, maar hij krijgt zijn achterban niet volledig mee. Ik zit met een soortgelijk probleem. De bedoelingen zijn goed, maar je krijgt het niet over naar je publiek.

Als ik mezelf even eer mag geven, denk ik dat ons succes te danken zal zijn aan de goede samenwerking tussen Slab, Free, Max (sinds kort) en mij. We proberen zo goed mogelijk te communiceren.

Gezien je de discussie vanuit een politiek perspectief begonnen bent - de vergelijking met Obama - denk ik dat we beter dichter bij huis kunnen kijken. Iedere Belg weet dat het moeilijk is om alleen iets te verwezenlijken. Het is enkel door samenwerking dat er grootse dingen bereikt kunnen worden. Ik hoop alleszins in een blijvende samenwerking tussen de STAR-steden.

Laat de rest maar gissen naar de leider onder ons, ik denk dat ieder van onze leiders zijn verantwoordelijk kan en durft nemen.

~Prom
 

DeletedUser

Ik denk dat het geheim ook ligt in het actief zijn op forums/chats. (dit forum of externe forums)

Een topspeler moet naar mijn idee ook menselijk zijn en zich zo gedragen. Dus niet vanaf zijn top 15 positie op de rest neerkijken.
Het is nog te vroeg om te zeggen wie de obama is. Dat komt pas nadat de steden zijn uitgebouwd en er elke dag fortgevechten zijn.
 

DeletedUser

Misschien is de obama de speler die EN goed duelleert, EN goed mee doet in de ep-ranking, EN goed fortvecht, EN goed een stad leidt.

Dat lijkt mij logisch. Een speler die overall goed is.

Dan is het absoluut Slab. Maar ik kom er aan. Duelleren gaat al goed. EP-rankin vandaag al een plaats of 7 gestegen, fortgevechten worden al veel beter. Al 2 keer in de top mee gedraaid. En de stad leiden.... nou ja, dat kan ik niet zeggen. Wij doen dat met ons 4e en zonder die andere 3 zou ik nergens zijn. :)

Maar ik ga dan werderom voor Slab. Die gaat het nog ver schoppen en stond gister als fortleider vooraan op de muur kogels te vangen. Zo hoort het!
 

DeletedUser

Wat een vreemde discussie... Ik denk niet dat de beste speler op deze wereld zich al heeft getoond. Popo mag dat veel krediet krijgen van spelers (incl. ikzelf) maar hij is een doler. Alleen spelen kan iedereen, maar de uitdaging zit erin om in groep de top te bereiken.
Popo heeft in andere werelden vaak getoond dat hij een goede groepsspeler is. Het is juist een uitdaging om op elke wereld wat anders te doen. Zo is hij een goede leider op w6, en één van de beste slagkrachters op w5. Hij heeft het zelfs weten te schoppen als enige duellist in de top10 van de Nederlandse servers.

Maar toch ondanks dat:

Een topspeler moet naar mijn idee ook menselijk zijn en zich zo gedragen. Dus niet vanaf zijn top 15 positie op de rest neerkijken.

Zal hij nooit neerkijken op spelers, hij helpt iedereen en waardeert iedereen.



Om terug te komen op de stelling, ik zit zelf totaal niet in de steden op w7. Dit omdat ik heel lang stadloos ben geweest. Vind dit eigenlijk wel jammer want op w5 en w6 zit ik juist middenin de groepen. Ben al wel een beetje wezen shoppen en heb contact gehad met een aantal personen. Iedereen leidt op zijn eigen manier, en ik vind elke manier opzich gewoon goed. Ik vond sonuwe bv. erg goed in elkaar steken. Maar ik weet ook gewoon dat de stad van slab ook erg goed zal zijn, terwijl ik er nog nooit in ben geweest :D. Maar ook arizona met z'n leiding van de 'oude garde' zal goed zijn. Ik zit nu in een stad met voor mij onbekende leiding, maar ook deze (bv. don pellegrino) is erg goed en gezellig. Zo kan ik alle steden wel langs gaan :p .

Ik vind zelf gezelligheid een erg belangrijk punt. Soms kom je in een stad en is het forum dood, praat niemand tegen je op de stadschat als je iets belangrijks wilt weten etc. Een stad moet ook een soort van clubje zijn voor de gezelligheid.

Dat was weer een heel lul verhaal :rolleyes:
 
Bovenaan