• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Misschien kunnen lagere levels hem niet verkrijgen. Ik weet het niet. Hij kan alleszins niet in een lagere level zijn handen terecht komen aangezien hij die niet kan kopen. ;)

Je kan iemand dat wapen geven en dan kan hi heel goed levelen als lowlevel
 
Oke, over het algemeen vind ik dit falen.
Ze doen dit puur om wat geld uit het spel te halen(bijv in duitsland) en daarom zijn er zulke dure cadeaus. Alleen ik persoonlijk vind dat ze moesten kijken hoeveel geld er overal is. Hier zijn 2 mensen max met 2 miljoen, dus het slaat NERGENS op.
De enige mooie prijs vind ik 2 staal voor 100k. Heb hier helaas geen succes uit behaald(edele stetson en frank buttlers). Alleen wat ik dan onzin vind is dat je producten krijgt voor 5000$, dat vind ik dan weer dom. De goede cadeaus zijn te duur en de 'goedkope' cadeaus zijn niet goed in balans, de 1 krijgt er sleutel 3 uit en de ander een treinticket(ik dus ook:p). Ze moeten is meer rekening houden met de andere werelden niet alleen met duitsland omdat ze daar toevallig zitten. Echt onzin dit.

Weet iemand of je zon cadeau maar 1 x kan kopen of kun je elke dag weer opnieuw een cadeau kopen?
 

DeletedUser

Damn, wordt echt met de dag triester.

De beste items hoor je te krijgen door er moeite voor te doen, een moeilijke questreeks, stalen kisten uit fortgevechten of quests of wat dan ook. Niet voor RL geld..
 

DeletedUser

Echt triest vind ik het.

Heb wel een 2e sleutel gevonden in w8 maar heb gg al, dus doe een bod.
 

DeletedUser14421

ik heb uit 14 stalen kistjes als niet brol:

2x buffalo bills beenbeschermers :D
1x sacawea's indianenbroek
1x calamity janes patronenriem

kan veel slechter in ieder geval...
 

DeletedUser11612

Klopt Alie.....goed dat je het niet gedaan hebt.

Ik hoop dat iedereen zo slim is om eerst goed na te denken wat je aan zo'n wapen hebt. Het is een speciaal wapen...en dan...ben je dan de koning?

Ik heb een klacht ingediend en hoop spoedig reactie te krijgen.

Klacht indienen, Jezus zeg, waar zijn we mee bezig...Leer er nu eens meeleven dat Innogames updates doet om bepaalde redenen, op andere the-west servers zijn ze dan weer heel blij met deze actie, helaas zitten er op NL weer teveel mensen die janken en klagen als een klein kind omdat ze niets leuks uit hun kistje hebben gekregen, boeiend? Het is een spel die rond geluk draait, dus so what als er niets leuks in zit? Ook altijd dezelfde die zeuren hierzo.

Ik zeg +1 voor deze update.
 

DeletedUser14421

feit, iedereen mag doen en laten wat hij/zij zelf wil en is dit investeren in zo'n cadeautjes, dan doen ze dat maar, en anders niet.

ik heb ook paar keer gezien dat mensen anderen het afraden, maar ik heb het ook genegeerd.

(ps, diego, wat ben je nu van plan?)
 
Ik ben het met Diego eens. Jij kiest ervoor om het kistje te kopen, moet je ook de gevolgen aanvaarden. Je hoeft het niet te kopen.
 

DeletedUser

5.000 betaald voor een zalm
100.000 betaald voor een kussen en hw jachtgeweer: opgeteld $6750, dus van mij.

Dus een tip: Koop alleen premiumkisten De rest is het niet waard.

Ben tot nu toe bijna altijd positief geweest over updates, maar dit gaat echt te ver. Voor de devs:
Wij zijn geen duitsers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Klacht indienen, Jezus zeg, waar zijn we mee bezig...Leer er nu eens meeleven dat Innogames updates doet om bepaalde redenen, op andere the-west servers zijn ze dan weer heel blij met deze actie, helaas zitten er op NL weer teveel mensen die janken en klagen als een klein kind omdat ze niets leuks uit hun kistje hebben gekregen, boeiend? Het is een spel die rond geluk draait, dus so what als er niets leuks in zit? Ook altijd dezelfde die zeuren hierzo.

Ik zeg +1 voor deze update.

Er zijn ook mensen die verder kijken dan persoonlijk belang, spelbalans en spelplezier bijvoorbeeld. Vind jij het terecht dat mensen de beste items halen zonder er enige moeite voor te doen? Uit 50 stalen kisten haal je nog niet wat men uit dat "cadeau" van 3000 nuggets kan halen. Daarbij was het vrij exclusief dat er GG's op de oude werelden waren, dat is nu compleet anders door die 3e sleutels uit die buideltassen en die reskillquest van Waupee.

En daarbij denk ik dat Innogames al genoeg verdient hoor, die hebben echt geen kerstactie nodig om jaarcijfers positief te krijgen.

En je mening geven is niet meteen klagen..
 

DeletedUser

Zoals ik al zei ... Enkel de kisten bevatten iets waardevols. De rest is maar bagger.
 

DeletedUser

Er zijn ook mensen die verder kijken dan persoonlijk belang, spelbalans en spelplezier bijvoorbeeld. Vind jij het terecht dat mensen de beste items halen zonder er enige moeite voor te doen? Uit 50 stalen kisten haal je nog niet wat men uit dat "cadeau" van 3000 nuggets kan halen. Daarbij was het vrij exclusief dat er GG's op de oude werelden waren, dat is nu compleet anders door die 3e sleutels uit die buideltassen en die reskillquest van Waupee.

En daarbij denk ik dat Innogames al genoeg verdient hoor, die hebben echt geen kerstactie nodig om jaarcijfers positief te krijgen.

En je mening geven is niet meteen klagen..

Hoezo spelbalans en spelplezier. Er zijn tot nu toe 3 mensen die de update positief bekijken.
En daar gaat het juist om. Je hoeft voor deze dingen niks te doen wat met t-w te maken heeft. Je hoeft alleen even in je portemonnee te zoeken
 

DeletedUser

Hoezo spelbalans en spelplezier. Er zijn tot nu toe 3 mensen die de update positief bekijken.
En daar gaat het juist om. Je hoeft voor deze dingen niks te doen wat met t-w te maken heeft. Je hoeft alleen even in je portemonnee te zoeken

Ik heb genoeg mensen gezien die gezegd hebben dat het spelplezier echt een deuk heeft opgelopen door deze actie.

Spelbalans heb ik net uitgelegd.
 

DeletedUser

ik vind het leuk, maar het moeten wel beter items voor de minder dure kisten zijn en de goede kisten moeten niet zo duur zijn :S
2M of 3000nuggets HALLO ik ben nog 14 als ik zomaar 150euro uitgeef kan ik me computer al vergeten :hmf:
 

DeletedUser8307

@Vinkelientje: Je moet gewoon geluk hebben... Ik had ook die kistjes van 100.000$ (En met ingame geld, niet met écht geld). Echter had ik wel goede items... En zo zijn er nog wel... Niet enkel die premium kistjes zijn goed hoor. ;)
 

DeletedUser

@Vinkelientje: Je moet gewoon geluk hebben... Ik had ook die kistjes van 100.000$ (En met ingame geld, niet met écht geld). Echter had ik wel goede items... En zo zijn er nog wel... Niet enkel die premium kistjes zijn goed hoor. ;)

Daarom, je moet HEEL veel geluk hebben voor ook maar iets normaals. Met de premiumkisten heb je een eerlijke kans (voor die prijs).


at referer. dus ik heb gelijk. spelplezier gaat naar beneden en spelbalans ook, want er is weer een wapen van 100-200 schade gemaakt. Dat is een grotere verandering dan de gouden wapens
 

DeletedUser

@ Vinkelientje, ik denk dat je mij niet goed begreep, want ik doelde er ook op dat het balans en spelplezier achteruit gaat.
 
Bovenaan