• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

het nagemaakte goude wapen was toch maar 1x per wereld gegeven en nu geven ze het in kistjes best wel zonde
 

DeletedUser5695

adventkalender-opdracht; elke wereld stalen kistje (waarbij alleen op w1 iets leuks uit kwam in de vorm van generaal grants sabel :D ) Op briscoe geen kistje maar een kerst slee, en die had ik al gekregen daar na 10 keer bidden. 2 kerst slee in 1 jaar, ietwat overdreven...
 

DeletedUser5512

wow iedereen die voor de 2e keer dat ding perfect opent, complimenten hoor.

Ik heb dit jaar alleen al 6 knikkers :p, vorig jaar had ik er wat minder maar toch. Verder nog wel een bugje met die opdrachten van kerstslee gevonden.
 

DeletedUser

adventkalender-opdracht; elke wereld stalen kistje (waarbij alleen op w1 iets leuks uit kwam in de vorm van generaal grants sabel :D ) Op briscoe geen kistje maar een kerst slee, en die had ik al gekregen daar na 10 keer bidden. 2 kerst slee in 1 jaar, ietwat overdreven...

ik heb op elke wereld 2 kerstslee's ...
kan je die eigenlijk verkopen?
 

DeletedUser

ik heb op 2 werelden 2 kerstslee's en op 1 wereld william tighlits pistolenriem gekregen.
 

DeletedUser

Hier zit ik dan weer met mijn figaro's en edele indianenbroek. Stalen kistjes zijn niet aan mij besteed :p
 

DeletedUser

Hier zit ik dan weer met mijn figaro's en edele indianenbroek. Stalen kistjes zijn niet aan mij besteed :p

ach mark en drinkiedrank hebben ook al pech gehad hoor :p (ik ga eerst bidden voor ik het openen doe, vorige keer geboden , en geopend en zie, m'n enigste edel ding gekregen (bowie -.-) btw de rest was nog ergere flut -.-'
 

DeletedUser8307

Kistje?
Hoe krijg ik het dan?

Indien je vorig jaar de adventskalender al correct ingeleverd hebt, dan had je een slee gekregen. Nu kan je dezelfde opdracht nog eens doen, maar krijg je als beloning zo'n kistje.
 

DeletedUser13404

Bod de bouwers overal uit stalen op w1
en...

Een nagemaakte gouden geweer in w2!! :laugh::laugh::laugh:


PS Kan ik 3 kerstsleëen hebben??
 

DeletedUser14421

mijn internet heeft al 3 dagen plat gelegen en het gebeurd wel eens dat ik op een wereld een vakje overlaat :s
of met andere woorden: 3 kistjes op 10 werelden :hmf:
anders had ik ze allemaal gehad... :(
onder het motto jammer maar helaas, hoop ik toch op iets moois uit de 3 kistjes
 

DeletedUser13404

Edit:

Net nog een William Tilghmans pistolenriem gevonden en een edele overjas...
:D:laugh:
Epic xD Jammer dat je 115 moet zijn :laugh:

PS lekker dat nagemaakt goude geweer :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1557

w1 = allens pepperbox :cool:
w2 = edele patronen riem
w3 = hoogwaardig slag geweer
w4 = edele stofjas
w5 = kerstslee :mad::mad:
w7 = billy the kids doodshoofdriem :cool:
arizona = ike`s legerrevolver :cool:
briscoe = kerstslee :mad::mad:
 
Bovenaan