• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser12842

nee, ik heb normaal helemaal geen kistjes in mn inventaris, die open ik meteen.

De ijzeren kreeg ik een leger revolver 1890 uit en de houten dus een roestige
 

DeletedUser

Klacht indienen, Jezus zeg, waar zijn we mee bezig...Leer er nu eens meeleven dat Innogames updates doet om bepaalde redenen, op andere the-west servers zijn ze dan weer heel blij met deze actie, helaas zitten er op NL weer teveel mensen die janken en klagen als een klein kind omdat ze niets leuks uit hun kistje hebben gekregen, boeiend? Het is een spel die rond geluk draait, dus so what als er niets leuks in zit? Ook altijd dezelfde die zeuren hierzo.

Ik zeg +1 voor deze update.

En -1 op jou reactie.
Die klagers hebben zeker een punt.
Het draait bij de meeste mensen niet om wat je krijgt , maar wat tegenwoordig de bedoeling van inno is. De kloof tussen betalende spelers nog dieper maken ?
Ik weet niet onder welke steen jij de voorbije jaren geleefd hebt maar The-West is The-West nietmeer zoals we die gekend hebben.

Als inno liever mensen als Morphy wil met veel nuggets en 0,0001% spelervaring, doen ze maar. Maar ik steun ze daar niet in!
Update's Ok! Maar dit .. dit noem ik geen Update meer maar eerder een handige manier van inno om met kerst nog vlug de laatste centjes uit de goedgelovige mensen hun zakken te jagen. :censored:

Ps, op andere servers klagen de mensen ook hoor ;) niet alleen bij NL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik kreeg de 1e sleutel uit mijn zwarte tas, deze kan ik niet verkopen en ga ik binnenkort zelf ook al halen. is het misschien een idee om deze veilbaar te maken? net zoals de andere 2 sleutels.
 

DeletedUser

Als inno liever mensen als Morphy wil met veel nuggets en 0,0001% spelervaring, doen ze maar. Maar ik steun ze daar niet in!
Update's Ok! Maar dit ..

En -1 op jou reactie, morphy heeft nog niks gekocht schattie.. verdiep je daar eerst eens in:laugh:
 

DeletedUser

En -1 op jou reactie.
Die klagers hebben zeker een punt.
Het draait bij de meeste mensen niet om wat je krijgt , maar wat tegenwoordig de bedoeling van inno is. De kloof tussen betalende spelers nog dieper maken ?
Ik weet niet onder welke steen jij de voorbije jaren geleefd hebt maar The-West is The-West nietmeer zoals we die gekend hebben.

Als inno liever mensen als Morphy wil met veel nuggets en 0,0001% spelervaring, doen ze maar. Maar ik steun ze daar niet in!
Update's Ok! Maar dit .. dit noem ik geen Update meer maar eerder een handige manier van inno om met kerst nog vlug de laatste centjes uit de goedgelovige mensen hun zakken te jagen. :censored:

Ps, op andere servers klagen de mensen ook hoor ;) niet alleen bij NL.

Ik geef je over je verhaaltje gelijk, maar Morphy is wel een goede speler hoor... ;)
 

DeletedUser

Nee morphy vraagt mij dagelijks om tips, maar ik help hem er graag bij.. Jammer dat het ten koste gaat van mijn eigen, voortreffelijke, imposante en niet te vergeten briljante spel.
 

DeletedUser1053

En -1 op jou reactie, morphy heeft nog niks gekocht schattie.. verdiep je daar eerst eens in:laugh:

Ehm, Punisher zegt ook helemaal niet dat Morphy al kistjes heeft gekocht? :huh:

En Punisher; Morphy moet wel veel nuggets gekocht hebben, anders kan hij nooit zo'n voorsprong hebben, maar dat maakt hem zeker geen slechte speler. ;) Ik weet zeker dat hij zonder nuggets ook zeer hoog zou staan.
 

DeletedUser4007

als je het niet gezien hebt of directe info hebt, dan blijft het alleen een vermoedden.
dat hij een voorsprong heeft hoeft niet noodzakelijk vanwege nuggets te zijn
jullie gaan van jullie eigen speelwijze uit..
en jullie zouden het niet redden zonder nuggets
betekend niet dat een ander ook nuggets nodig heeft met een heel andere speelwijze:cool:

veel voorkomend verschijnsel zodra je harder gaat dan een ander
dan denken ze altijd dat je de snelle manier gewoon koopt :hmf:
 

DeletedUser2147

Maar de eindejaarpremies aan de medewerkers van inno games kan nu wel uitbetaald worden. :laugh:
Zoeken ze daar nog volk ? :blink:
 

DeletedUser

"Koop de kerstelf om om een ander geschenk te krijgen."

Dan ga ik ervan uit dat die kistjes die je kunt kopen de huidige geschenken zijn en met "ander geschenk" een refresh bedoelt wordt, een beetje zoals de Meehobbelende Handelaar. Die kun je ook verversen voor wat nuggets.

Ik denk dat we met Kerst de cadeautjes onder de kerstboom krijgen die we niet gekocht hebben. Daar zullen niet van die vette prijzen in zitten als die "premium" kistjes. :)
 

DeletedUser

als je het niet gezien hebt of directe info hebt, dan blijft het alleen een vermoedden.
dat hij een voorsprong heeft hoeft niet noodzakelijk vanwege nuggets te zijn
jullie gaan van jullie eigen speelwijze uit..
en jullie zouden het niet redden zonder nuggets
betekend niet dat een ander ook nuggets nodig heeft met een heel andere speelwijze:cool:

veel voorkomend verschijnsel zodra je harder gaat dan een ander
dan denken ze altijd dat je de snelle manier gewoon koopt :hmf:

Wie is "jullie"?
 

DeletedUser

als je het niet gezien hebt of directe info hebt, dan blijft het alleen een vermoedden.
dat hij een voorsprong heeft hoeft niet noodzakelijk vanwege nuggets te zijn
jullie gaan van jullie eigen speelwijze uit..
en jullie zouden het niet redden zonder nuggets
betekend niet dat een ander ook nuggets nodig heeft met een heel andere speelwijze:cool:

veel voorkomend verschijnsel zodra je harder gaat dan een ander
dan denken ze altijd dat je de snelle manier gewoon koopt :hmf:

Wat in Morphy's geval dus helemaal klopt...
 
Bovenaan