• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser13404

Maar ja gij ;)
Ik heb ook steeds een tiental lijntjes lang verhaal erond geschreven hoor :laugh:
Ur not alone :D
 

DeletedUser

Wacht maar eens allemaal af voordat je zegt dat je al de beste creaties hebt, er zijn 500-600 inzendingen dus de kans is al niet groot dat je zou winnen :p
Het ging in eerste plaats om het plezier, als je dan nog wint zou mooi meegenomen zijn ;)
 
Wacht maar eens allemaal af voordat je zegt dat je al de beste creaties hebt, er zijn 500-600 inzendingen dus de kans is al niet groot dat je zou winnen :p
Het ging in eerste plaats om het plezier, als je dan nog wint zou mooi meegenomen zijn ;)

Nou ik vond dit wel een grappige wedstrijd, maar het is niet echt mijn ding. Mij ging het nu dus niet alleen maar om dat het leuk was, ik wil eens een keer iets winnen :p
 

DeletedUser15208

Wedstrijd

Er is toch op elke wereld een winnaar? Elke dag heeft ook een eigen winnaar, dus je hebt nog wel redelijk een kans. Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
 

DeletedUser

Er is toch op elke wereld een winnaar? Elke dag heeft ook een eigen winnaar, dus je hebt nog wel redelijk een kans. Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?

Elke dag is er een winnaar + een podium voor de eindwinnaars. Dus niet op elke wereld ;)

Verder valt het beoordelen een beetje tegen en gaat het dus nog langer duren dan ik eerst al in gedachte had. We kunnen er nog geen datum opplakken wanneer we de uitslag bekend kunnen maken.
 

DeletedUser

Elke dag is er een winnaar + een podium voor de eindwinnaars. Dus niet op elke wereld ;)

Verder valt het beoordelen een beetje tegen en gaat het dus nog langer duren dan ik eerst al in gedachte had. We kunnen er nog geen datum opplakken wanneer we de uitslag bekend kunnen maken.

hoe doen jullie dat ? geeft elke mod een cijfer voor die persoon en tellen jullie doe punten dan op ?
 
Als ik zo zie, win ik niet, want er word deze dagen niet vaker naar mijn topic gekeken ofso, of het zou gekopieerd moeten zijn:p
 

DeletedUser

hoe doen jullie dat ? geeft elke mod een cijfer voor die persoon en tellen jullie doe punten dan op ?

Dat lijkt me niet echt van toepassing voor jullie ;)

Als ik zo zie, win ik niet, want er word deze dagen niet vaker naar mijn topic gekeken ofso, of het zou gekopieerd moeten zijn:p

Simpele verklaring, jij staat op pagina 5 van de 8. Wij beginnen bij pagina 1, dus vandaar dat jouw topic misschien nog niet geopend is :)
 
kan de wedstrijdthead trouwens niet naar het modforum verplaatst worden?
want elke keer dat ik het forum bezoek (en dat doe ik nu iets meer dan normaal;)) vermeld hij dat er een nieuw bericht is terwijl dat niet zo is
 

DeletedUser5512

Simpele verklaring, jij staat op pagina 5 van de 8. Wij beginnen bij pagina 1, dus vandaar dat jouw topic misschien nog niet geopend is :)

kom op modjes, sneller :p ik wil zo graag mijn nieuwe gun uittesten :D
 
Dat lijkt me niet echt van toepassing voor jullie ;)



Simpele verklaring, jij staat op pagina 5 van de 8. Wij beginnen bij pagina 1, dus vandaar dat jouw topic misschien nog niet geopend is :)

5 van 8 en nog niet langs geweest, dan neem ik aan dat jullie nu bijna op de helft zijn en dan schat ik dat het nog bijna een week gaat duren :p Ik kan niet wachten op de uitslag, neem de tijd om alles goed te bekijken maar doe het snel haha ik ben nieuwsgierig..
 

DeletedUser

Nou zeur eens niet zo en juig de mods toe!

*\o/*JULLIE KUNNEN HET!!*\o/*
 
5 van 8 en nog niet langs geweest, dan neem ik aan dat jullie nu bijna op de helft zijn en dan schat ik dat het nog bijna een week gaat duren :p Ik kan niet wachten op de uitslag, neem de tijd om alles goed te bekijken maar doe het snel haha ik ben nieuwsgierig..
Of ze hebben het begin nog niet eens gehad, en maken ruzie met elkaar over het cijfer van de allereerste inzending... :rolleyes:
 

DeletedUser

Door jezelf ja:D

Daarom die smiley ;)

Mijne is nu 51 keer bekeken:p Maar ik heb gister en zaterdag niet gekeken:o en vrijdag stond ie op 46 keer is dat een goed of slecht teken? miss lachen ze me wel uit en word hij daarom zo vaak bekeken xD
 
Bovenaan