• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[discussie] onafhankelijkheidsevenement 2016

De opdrachten zelf hebben geen tijdslimiet, het kan zijn dat de opdrachtgevers een tijdslimiet hebben maar dat weet ik helaas niet. De opdracht blijft dus beschikbaar, maar het kan zijn dat de opdrachtgever op een gegeven moment niet meer wil openen.
 

DeletedUser3012

De opdrachten zelf hebben geen tijdslimiet, het kan zijn dat de opdrachtgevers een tijdslimiet hebben maar dat weet ik helaas niet. De opdracht blijft dus beschikbaar, maar het kan zijn dat de opdrachtgever op een gegeven moment niet meer wil openen.

Hmm oké, da's wel relevant, waar kunnen we zien tot wanneer die opdrachtgevers beschikbaar zijn?
 
Het ontwikkelteam :)
Als de opdrachtgevers nu nog beschikbaar zijn, verwacht ik niet dat ze verdwijnen voor je de opdracht afsluit.
 
Kan iemand (nogmaals) aan inno doorgeven dat nu echt eens die UP kisten uit het event moeten worden gehaald of iets van 1/2 niveau's moeten zakken (bijvoorbeeld van die zeldzaam naar (zeer) vaak), je hebt iets van 95 tot 99% kans dat der iets inzit dat je gewoon in een stadswinkel kan kopen of na 1 keer rondvragen in de chat van iemand over kunt overnemen. Spelers ergeren zich er continu op als ze weer zo'n kistje krijgen en dat wordt echt niet goedgemaakt als er na het zoveelste kistje eens 1 zeldzaam ding zit.

(bovendien zonder die kisten zouden mensen wel eens vaker een hogere categorie (met nuggets) kunnen doen omdat het risico dat ze een item krijgen wat de hoeveelheid nuggets of vuurwerk niet waard is een stuk minder wordt dan .)
 

DeletedUser4007

wat denk je van dat ervarings drankje van 10% in box 3?
de meeste spelers zijn al level 150.
erg nutteloos dus:hmf:
en totaal niet in vergelijking met een jas of een broek
 
Ik ben het er mee eens dat er belachelijk veel kistjes voorbij komen (gebaseerd op m'n eigen ervaring en die van stadsgenoten). Ik weet niet of er iets veranderd is in de droprate, of dat we gewoon pech hebben, maar het is best wel teleurstellend om een paar keer een 'met staal versterkt kistje' te krijgen uit een 9K.
 

DeletedUser4007

zelfs die krijg ik niet eens
ik krijg alleen kisten waar normale rommel in zit die je in de steden kan kopen

:mad:
 
Je kunt moeilijk een categorie vormen met alleen maar goede spullen, wat is dan het risico nog? Ik vind dus dat er wel kistjes in moeten zitten, maar niet zo veel als nu en niet zulke nutteloze als nu. Ook merk ik persoonlijk dat ik veel meer kistjes krijg dan voorheen, dus dat over die droprate kan maar zo waar zijn, maar dat zal wel op ''toeval'' gegooid worden.
 

DeletedUser4007

Je kunt moeilijk een categorie vormen met alleen maar goede spullen, wat is dan het risico nog? Ik vind dus dat er wel kistjes in moeten zitten, maar niet zo veel als nu en niet zulke nutteloze als nu. Ook merk ik persoonlijk dat ik veel meer kistjes krijg dan voorheen, dus dat over die droprate kan maar zo waar zijn, maar dat zal wel op ''toeval'' gegooid worden.

als de kans op kleding en een kist gelijk is, dan maakt het niet uit.
want dan ga je het verschil niet zien.
maar er zijn al meerdere spelers die bijna alleen maar kisten krijgen.
en dat drankje wijsheid in box 3 slaat al helemaal nergens op.
zou nog enig nut kunnen hebben als dat ding verkoopbaar was:hmf:
 
Je kunt moeilijk een categorie vormen met alleen maar goede spullen, wat is dan het risico nog? Ik vind dus dat er wel kistjes in moeten zitten, maar niet zo veel als nu en niet zulke nutteloze als nu. Ook merk ik persoonlijk dat ik veel meer kistjes krijg dan voorheen, dus dat over die droprate kan maar zo waar zijn, maar dat zal wel op ''toeval'' gegooid worden.

het lijkt erop dat de droprate afhankelijk is van activiteit
hoe actiever je bent hoe meer rotzooi je krijgt
terwijl activiteit juist beloont zou moeten worden
 

DeletedUser3012

als de kans op kleding en een kist gelijk is, dan maakt het niet uit.
want dan ga je het verschil niet zien.
maar er zijn al meerdere spelers die bijna alleen maar kisten krijgen.
en dat drankje wijsheid in box 3 slaat al helemaal nergens op.
zou nog enig nut kunnen hebben als dat ding verkoopbaar was:hmf:

Da's nog best een goeie trouwens, die drankjes veilbaar maken.:)
 

DeletedUser16286

Kan heel goed kloppen. Zo willen ze lage levels motiveren om door te spelen, maar hoog gelevelde, trouwe spelers verliezen zo wel het plezier :/ De trouwe spelers zouden juist beloond moeten worden aangezien die het vaakst nuggets zullen kopen.

Ik zie bij het circus ook vaak genoeg een laag level die een innoriem scoort, terwijl ik die nog nooit heb gehad, net als al mijn vrienden die dit spel al jaren spelen.
 
Bovenaan