• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[discussie] onafhankelijkheidsevenement 2016

waarom word er nergens vermeld dat er een tijdslimiet is voor de opdracht west point
ik heb al verschillende spelers gehoord dat ze er niet verder mee kunnen omdat ze een opdracht niet aff kunnen sluiten
 

DeletedUser4007

"Nieuw Onafhankelijkheidsdag opdrachtenreeks, genaamd "West Point"."
dat is wat er staat.
dus eigenlijk alleen beschikbaar tijdens onafhankelijkheid.
het irritantste is dan wel dat er geen eindtijd bij staat.
zodat je weet voor wanneer je deze opdracht moet afsluiten.

dat is wel een aardige blunder waar redelijk wat spelers mee zitten nu
:hmf:
 
Bij een opdracht die slechts binnen een bepaalde tijdspanne afgesloten kan worden zou er rechtsboven een zandloper moeten staan met extra informatie over die tijdspanne, staat die er nu niet?
 

DeletedUser3012

Het is ook verrekte inconsequent aangezien de tombola nog wel draait.

Beide, zowel de opdrachtreeks als de tombola, zijn gekoppeld aan Onafhankelijkheidsdag.

Community manager, kunt u deze inconsequentie verklaren?

Bij een opdracht die slechts binnen een bepaalde tijdspanne afgesloten kan worden zou er rechtsboven een zandloper moeten staan met extra informatie over die tijdspanne, staat die er nu niet?

Lijkt me niet hè, als 'ie al afgelopen is. Dan moet je een screenshot hebben van voor het verstrijken van de tijdspanne. Maar voor zover ik me kan herinneren heb ik geen zandloper gezien.
 
Kunnen jullie zelf niet verder met de opdracht of weten jullie een spelersnaam van iemand die dat niet kan?
 

DeletedUser

ik kan de opdracht ook niet afsluiten dus kan niet verder na 5 duels gewonnen te hebben
 
Fijn, dan heb ik een hoop producten verspild aan een opdracht die ik nu niet eens kan beeindigen. Ik verwacht altijd dat dergelijke opdrachtreeksen een groen uitroepteken krijgen ipv geel, en stiekem ook dat ze iets minder lastig af te sluiten zijn... (5 duels winnen, dat is misschien makkelijk voor duellanten maar niet voor een full handel drijven karakter :laugh:)
 

DeletedUser4007

Fijn, dan heb ik een hoop producten verspild aan een opdracht die ik nu niet eens kan beeindigen. Ik verwacht altijd dat dergelijke opdrachtreeksen een groen uitroepteken krijgen ipv geel, en stiekem ook dat ze iets minder lastig af te sluiten zijn... (5 duels winnen, dat is misschien makkelijk voor duellanten maar niet voor een full handel drijven karakter :laugh:)

met die kleur heb je helemaal gelijk.
dat zou ook zo moeten zijn met feest en herhaal opdrachten.
5 duels winnen? is totaal geen probleem.
ook niet als je full handel bent, want dat ben ik ook.
gewoon je tegenstanders uitzoeken, dus dat kan makkelijk:p
 

DeletedUser3012

DeletedUser12760

Bij de aller eerste opdracht van west point staat dat de opdracht t/m 14-07 23:59 beschikbaar is.
En op buitenlandse wiki's staat er wel gewoon tijd aangegeven
 

DeletedUser4007

Bij de aller eerste opdracht van west point staat dat de opdracht t/m 14-07 23:59 beschikbaar is.
En op buitenlandse wiki's staat er wel gewoon tijd aangegeven

wiki's ?
moet je die ook in de gaten gaan houden dan?
tw-db dan ook maar doen?

kan je ook even laten zien waar die datum melding bij de eerste opdracht staat?
http://prntscr.com/bttphp
want schijnbaar mis ik dan wat
:huh:
 
Verkeerde opdracht Mastadont :p

Als je de opdracht hebt afgesloten en terugkijkt via het opdrachtenboek staat het er inderdaad niet, als je de opdracht normaal bekijkt zou het rechtsbovenin bij de zandloper moeten staan.
 

DeletedUser3012

Verkeerde opdracht Mastadont :p

Als je de opdracht hebt afgesloten en terugkijkt via het opdrachtenboek staat het er inderdaad niet, als je de opdracht normaal bekijkt zou het rechtsbovenin bij de zandloper moeten staan.

Wat bedoel je met 'de opdracht normaal bekijken'? Want bij mij staat 'ie niet rechtsbovenin bij de zandloper.
 
'Normaal bekijken' is wanneer je de opdracht geaccepteerd hebt.
Alleen de eerste opdracht heeft de zandloper, aangezien dat ook de enige opdracht is waar die restrictie voor geldt.
 

DeletedUser3012

'Normaal bekijken' is wanneer je de opdracht geaccepteerd hebt.
Alleen de eerste opdracht heeft de zandloper, aangezien dat ook de enige opdracht is waar die restrictie voor geldt.

Ah oké. Ik begrijp hieruit dat voor de rest van de opdracht geen restrictie geldt? Of uiterlijk de 24e?
 
Bovenaan