• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie: Kledij/wapens/rijdieren LvL 121 tot 150

DeletedUser

Op beta is de winterbroek deze bonus kwijt: +4 charisma, +4 beweeglijkheid, +4 handigheid en +4 kracht wat ik toch wel niet zo grappig vind -_-
 

DeletedUser4130

Ze passen verre van bij de vorige kledij, en bovendien zijn er ook niet mooi. Sommige vallen mee, maar andere zien er echt uit of ze van plastic zijn. De paarden en felgekleurde schoenen vind ik al helemaal op niets lijken. Al zitten er ook goede items tussen. Finlay is blijkbaar niet alleen aan de reacties te zien :p Al vrees ik dat het te laat is om er nog wat aan te doen.

Nouja, liever dat ze er niet zo geweldig uitzien maar wel goed uitgebalanceerd zijn, dus laten we daarop hopen :)
 

DeletedUser6377

Ajoh, plaatje verander je zo.
Als er op .net genoeg gezeurd wordt komt er vanzelf een nieuw plaatje.

Ik wist overigens niet, bbf, dat je zo op je uiterlijk let.
 

DeletedUser

ben er net achter gekomen dat op beta, kylejames met zijn +955 handel drijven bij lead a trading office een gelukswaarde van 11882 heeft.
 

DeletedUser15342

ja dat kan ik ken iemand die 10000 nog wat heeft dus is goed mogelijk
 

DeletedUser5695

Als je zo'n afgetuigde pony hebt kun je verwachten dat binnen no-time de dierenbescherming voor de deur staat, man man man wat zien die er slecht uit.
 

DeletedUser15944

Ik durf te wedden dat die wel een paar ziektes opgelopen hebben
 

DeletedUser

shell_jacket_p1.png
black_gold_belt.png
brogan_boots_p1.png
bone_neckband_p1.png
brown_gem_belt.png


De afbeeldingen zien er idd niet echt uit. De riemen zijn wel het ergst.

Die halsbanden en schoenen vind ik nog wel gaan, maar die kledij.
 

DeletedUser385

riem valt ook wel mee, al is ie erg veel detail

juist t leuke was dat de details niet er toe deden, het spel was leuk

nu begint t een spel te worden dat juist om details gaat, omdat t spel niet leuk is.
 

DeletedUser

.. Ik speel het spel (op een maand of wat na) sinds de start, en dit is de eerste keer dat ik mij vragen stel. Zijn de originele designers bij INNO ontslagen, en vervangen door een team van 6-jarigen? Want als dit werkelijk de nieuwe kledij wordt die ook straks hier geïmplementeerd gaat worden, vrees ik dat ik ga overwegen om mijn conclusies te trekken ...

Ik kan niet wennen aan die nieuwe kledij. Het uiterlijk ervan neemt mijn speelplezier weg. Opties zat, maar voorlopig geen die mijn enthousiasme terug aanwakkeren. Tijdje vakantiemodus, en met wat geluk ga ik het spel niet missen.
Misschien tot later. Misschien niet.
Bye ..
 
Ik zal er ook niet gewend aan raken denk ik :hmf:
Maar bekijk het positief, je kan nu geregeld nieuwe dingen ontdekken en we zijn weer even noob :D
 

DeletedUser4130

Heerlijk om weer even nieuwe kledij te kunnen ontdekken :)
Heb ook best moeite om aan het design te wennen, het valt echt hard op dat het niet past. Sommige zijn dan weer wel goed gemaakt, maar zodanig veel detail in een klein plaatje gepropt dat het het geheel onrecht aandoet. Nog wat vreemd: juwelenriem en hartjesketting voor hoge levels, die stoere cowboys zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn :p
 

DeletedUser4130

Het gaat weer de goede kant uit: dat valentijnspaard vind ik erg mooi.
 
Bovenaan