• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Developer's Roadmap

DeletedUser1376

Dat je alles aan iedereen kan verkopen in je stad vind ik niks, dan komt er niet een beetje de strijd van wie de beste wapens heeft. hetzelfde als plaatselijke duels. Zo kan je toch blijven aangevallen worden? ze volgen je met 3 mensen en je bent zo weg.... Bank limiet vind ik beetje jammer, dan heb je wel weinig kans om bijv. goede dingen te kopen, puur omdat je niet kan sparen. En als je eeuwig door kan bouwen, zijn er dan ook eeuwige items? anders bouw je je stad uit voor niets...

Gebruik van producten lijkt me wel wat. zo kan je sneller je HP erbij krijgen. Verder is het pokeren een heel leuk idee voor lange tijden.

en ik ben het er ook mee eens, dat sommige van deze updates the west veel spelers gaan kosten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dat je alles aan iedereen kan verkopen in je stad vind ik niks, dan komt er niet een beetje de strijd van wie de beste wapens heeft. hetzelfde als plaatselijke duels. Zo kan je toch blijven aangevallen worden? ze volgen je met 3 mensen en je bent zo weg.... Bank limiet vind ik beetje jammer, dan heb je wel weinig kans om bijv. goede dingen te kopen, puur omdat je niet kan sparen. En als je eeuwig door kan bouwen, zijn er dan ook eeuwige items? anders bouw je je stad uit voor niets...

Gebruik van producten lijkt me wel wat. zo kan je sneller je HP erbij krijgen. Verder is het pokeren een heel leuk idee voor lange tijden.

en ik ben het er ook mee eens, dat sommige van deze updates the west veel spelers gaan kosten

Banklimiet?

Er wordt juist gezegd dat de limieten worden opgeheven, met eventueel een limitering van de hoeveelheid geld die je per dag kan storten. Sparen kan dus best.
 

DeletedUser6456

miss bedoel je de rugzak limiet?

ik vind het wel jammer dat er geen spoorwegen bij staan, maar je kutn niet alles hebben hé?
 

DeletedUser6456

ik ben al wat blij als dit er komt, al zal het wel vragen gaanregenen in de schapenkooi...
 

DeletedUser

Ik hoop dat er nogal heel wat afvalt ik vind het niet echt plezierig dit allemaal te horen.
Broeken?? al zo vaak afgewezen, main reason is dat het evenwicht dan zoek raakt.
Handel drijven tussen spelers, tig keer afgewezen, oa door mij want ik ben er zeer op tegen dat dit komt door de oneerlijkheid die dan kan ontstaan.
En wat er allemaal nog meer niet moet komen laat ik even voor wat het is maar ik zal god op mijn blote knieen smeken sommige dingen niet toe te passen.
 

DeletedUser

Ik snap al die negatieve reacties niet. Ten eerste zal hier nog heel lang over nagedacht worden, ten tweede worden al deze updates over een heel lange tijd gespreid (als ze al komen) dus iedereen kan wennen, ten derde zijn het best leuke veranderingen in het spel. Natuurlijk zal het evenwicht wel even zoek zijn, maar dat wordt heus wel opgelost.
 

DeletedUser7902

minder geld en minder kans om iets re vinden vind ik ook niet echt ok hoor:mad:
 

DeletedUser

Banklimiet?

Er wordt juist gezegd dat de limieten worden opgeheven, met eventueel een limitering van de hoeveelheid geld die je per dag kan storten. Sparen kan dus best.

lekker leuk voor de mensen die geldberoepen doen zeg :rolleyes: ... word je afgestraft erop omdat je max zoveel per keer/dag kan storten :p
 

DeletedUser

Is niet bekend maar ze komen in veschillende delen dus niet allemaal in een keer
 

Deleted User - 36202

Dat is nog niet bekend.

Het is wel bekend dat het niet allemaal in 1 update gaat komen maar geleidelijk :p
 

DeletedUser11491

Waarom zo veel veranderingen

Ik vind het spel prima zoals het is.
Want als je ruilen gaat instellen kunnen mensen gaan cheaten.. :(
Met poker kan ook gezwendeld worden
De nieuwe duel bewegingen vindt ook maar raar en onnodig.
Kortom:
Hou het spel een beetje hetzelfde en update het soms met kleine dingen!
PS: De broek en de riem vind ik prima & nieuwe arbeiden zijn ook wel leuk.
Maar voor de rest: Leuk bedacht, maar gaat (waarschijnlijk niet werken);)
 

DeletedUser

Die veranderingen zijn er om het spel meestal iets leuker en wat nieuwe toevoegingen te geven zodat we meer moed krijgen en blijven spelen.
Meestal is het wel om het leuker voor de spelers te maken.
 

DeletedUser

dat voor de lvl 99 spelers oke maar de kerk enzo uitbouwen slecht idee
 

DeletedUser6456

op dat scheaten zullen ze vast wel wat vinden hoor, aders doen ze het echt niet.
 

DeletedUser

Redenen:
• Een systeem dat meer en meer complexer wordt naarmate je verder komt.
• Een simpele system voor nieuwe spelers.
• Verliezen van mogelijkheden.
• Meer doelen om naar toe te werken.
• Betere kans om jezelf te beschermen als bouwer.

Een simpel systeem:confused:
Betere kans voor bouwers:eek: Moet dit nou?

Ik vind het duel systeem nu goed, dus waarom veranderen
 
Bovenaan