• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Developer's Roadmap

DeletedUser

Rugzak limiet
Er komt een limiet op het aantal voorwerpen in je rugzak. Dit limiet kan verhoogd worden door paarden.


1 word: NO!!!!!:eek:

Dat is juist het meest fijne aan dit hele spel! dat je niet hoeft te kijken naar hoeveel je bij je draagt.
 

DeletedUser

Precies..

ik ruik ergens een onderliggende toon, dat premium users hierin nog wel eens erg veel voordeel kunnen krijgen..
 

DeletedUser385

als ze vaardigheden gaan verkopen wordt het wel heel erg saai...

die moeten dan wel erg duur worden verkocht.
 

DeletedUser1053

als ze vaardigheden gaan verkopen wordt het wel heel erg saai...

die moeten dan wel erg duur worden verkocht.

Dat worden ze - volgens het voorbeeld wat de devs geven - in ieder geval ook. :p
Zoals 3xbever al had laten zien. :)

Doodgaan en opnieuw beginnen van level 1 is NIET wat er bedoelt wordt hoor. ;)

Overigens; "op level 20 treinen overvallen" zal moeilijk zijn. De prijzen stijgen enorm snel he...

Eerste punt: 50
Tweede punt: 100
Derde 200
400
800
1600
3200
6400
12800
25600
51200
124000
248000

Een tiende punt kost je dus al 25k, als je dat bijeen krijgt op level 20 mag je mij vertellen hoe. :p
 

DeletedUser

Beste spelers,

Nu nog wel ja, na eventuele stompzinnige veranderingen niet meer.

Mijn eerste aankondiging als community manager van The West Nederland & België.

Ah, hai Marco. Als ik ergens nieuw ben, stel ik mij gewoon even voor weetjewel? Dus Marco, wie ben jij? Hoe komt jij hier in één keer in rollen?

Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aankondiging.

Nou, ik krijg er niet bepaald een natte droom van.


De komende tijd zullen er behoorlijk wat dingen veranderen in The West.

Oh, wat fijn. De komende tijd is érg rekbaar. Een week? een maand?

Ik heb mijn best gedaan om het zo goed mogelijk te vertalen. Ik ken nog niet alle termen van The West, dus mijn excuses als het niet goed vertaald is.

Je kent niet alle termen van The West? Ken je dit spel überhaupt wel, of ben je hier gewoon neergezet?

Ik kan helaas geen datum noemen van de updates, ook zullen niet alle updates tegelijk komen. Sommigen komen later dan anderen, dat zal vanzelf duidelijk worden.

Nee, dat moest er nog eens bijkomen dat alles tegelijk kwam.

Belangrijk is dat dit ideeën zijn van ontwikkelaars om dit te gaan ontwikkelen. Dit betekent dus niet dat dit ook door gaat. Het kan gewist worden, gewijzigd en er kunnen ook andere dingen bij komen.

Ontwikkelaars? Ik wil niet veel zeggen hoor beste Marco, maar als je even globaal de .net/.de en .nl forums bekijkt zijn dit gewoon ideeën van spelers. Ik zie een paar dingen ertussen staan die mij niet snel bekend voorkomen. Vreemd, dat alles hier afgekeurd word, en nu plotseling zien wij het als 'mogelijke aanstaande veranderingen'. Waar jaag je ons dan eerst de kast op, terwijl je over een maand kan zeggen dat bijvoorbeeld de rugzak limiet niet doorgaat? Kon je daar niet even mee wachten? Dat voorkomt alleen maar gefrustreerde spelers.

Vragen kunnen wij als team veelal nog niet beantwoorden, maar we zullen ons best doen.

Ah nee, jullie weten ook nog van niks. Right.

Met vriendelijke groet,

Het team van The West
Marco

Bewijs nu nog maar eens dat je inderdaad in het team van The West thuis hoort.

Kusje terug.
 

DeletedUser

Nu nog wel ja, na eventuele stompzinnige veranderingen niet meer.



Ah, hai Marco. Als ik ergens nieuw ben, stel ik mij gewoon even voor weetjewel? Dus Marco, wie ben jij? Hoe komt jij hier in één keer in rollen?



Nou, ik krijg er niet bepaald een natte droom van.




Oh, wat fijn. De komende tijd is érg rekbaar. Een week? een maand?



Je kent niet alle termen van The West? Ken je dit spel überhaupt wel, of ben je hier gewoon neergezet?



Nee, dat moest er nog eens bijkomen dat alles tegelijk kwam.



Ontwikkelaars? Ik wil niet veel zeggen hoor beste Marco, maar als je even globaal de .net/.de en .nl forums bekijkt zijn dit gewoon ideeën van spelers. Ik zie een paar dingen ertussen staan die mij niet snel bekend voorkomen. Vreemd, dat alles hier afgekeurd word, en nu plotseling zien wij het als 'mogelijke aanstaande veranderingen'. Waar jaag je ons dan eerst de kast op, terwijl je over een maand kan zeggen dat bijvoorbeeld de rugzak limiet niet doorgaat? Kon je daar niet even mee wachten? Dat voorkomt alleen maar gefrustreerde spelers.



Ah nee, jullie weten ook nog van niks. Right.



Bewijs nu nog maar eens dat je inderdaad in het team van The West thuis hoort.

Kusje terug.

wow, jij bent ook wel de leukste thuis he?
 

DeletedUser8380

Nu nog wel ja, na eventuele stompzinnige veranderingen niet meer.



Ah, hai Marco. Als ik ergens nieuw ben, stel ik mij gewoon even voor weetjewel? Dus Marco, wie ben jij? Hoe komt jij hier in één keer in rollen?



Nou, ik krijg er niet bepaald een natte droom van.




Oh, wat fijn. De komende tijd is érg rekbaar. Een week? een maand?



Je kent niet alle termen van The West? Ken je dit spel überhaupt wel, of ben je hier gewoon neergezet?



Nee, dat moest er nog eens bijkomen dat alles tegelijk kwam.



Ontwikkelaars? Ik wil niet veel zeggen hoor beste Marco, maar als je even globaal de .net/.de en .nl forums bekijkt zijn dit gewoon ideeën van spelers. Ik zie een paar dingen ertussen staan die mij niet snel bekend voorkomen. Vreemd, dat alles hier afgekeurd word, en nu plotseling zien wij het als 'mogelijke aanstaande veranderingen'. Waar jaag je ons dan eerst de kast op, terwijl je over een maand kan zeggen dat bijvoorbeeld de rugzak limiet niet doorgaat? Kon je daar niet even mee wachten? Dat voorkomt alleen maar gefrustreerde spelers.



Ah nee, jullie weten ook nog van niks. Right.



Bewijs nu nog maar eens dat je inderdaad in het team van The West thuis hoort.

Kusje terug.



Droog maar o zo heerlijk om te lezen! Je maakt mn dag goed :)
Sommige aankondigen lijken me goed. Andere trekken in mijn ogen op niets. Afwachten of ik het spelplezier behou nadat er sommige aanpassingen zijn geweest.
 

DeletedUser

Nu nog wel ja, na eventuele stompzinnige veranderingen niet meer.



Ah, hai Marco. Als ik ergens nieuw ben, stel ik mij gewoon even voor weetjewel? Dus Marco, wie ben jij? Hoe komt jij hier in één keer in rollen?



Nou, ik krijg er niet bepaald een natte droom van.




Oh, wat fijn. De komende tijd is érg rekbaar. Een week? een maand?



Je kent niet alle termen van The West? Ken je dit spel überhaupt wel, of ben je hier gewoon neergezet?



Nee, dat moest er nog eens bijkomen dat alles tegelijk kwam.



Ontwikkelaars? Ik wil niet veel zeggen hoor beste Marco, maar als je even globaal de .net/.de en .nl forums bekijkt zijn dit gewoon ideeën van spelers. Ik zie een paar dingen ertussen staan die mij niet snel bekend voorkomen. Vreemd, dat alles hier afgekeurd word, en nu plotseling zien wij het als 'mogelijke aanstaande veranderingen'. Waar jaag je ons dan eerst de kast op, terwijl je over een maand kan zeggen dat bijvoorbeeld de rugzak limiet niet doorgaat? Kon je daar niet even mee wachten? Dat voorkomt alleen maar gefrustreerde spelers.



Ah nee, jullie weten ook nog van niks. Right.



Bewijs nu nog maar eens dat je inderdaad in het team van The West thuis hoort.

Kusje terug.

Wauw, deze post staat mooi op een in mijn collectie van alleridiootste, hyperarrogante, en absoluut niet-grappige posts?

1) Don't shoot the messenger - Marco heeft enkel doorgegeven aan ons wat hij van InnoGames heeft doorgekregen

2) Mensen zo op de man aanvallen is gewoon degoutant

3) Wat is nu eigenlijk je doel met deze bijdrage?
 

DeletedUser

wat ik hieruit opmaak is:

dat de bouwer het op eens heel gemakelijk gaat krijgen.

ze kunnen altijd blijven bouwen.
hun aanvallen word veel lastiger
door hun stads genoten worden ze beschermt.

voor de rest zie ik er egenlijk niet veel voordelen aan, alleen die stadshandelaar en die bank limiet weg en dan vind ik het goed, die chat en zo word denk ik ook wel leuk. ook zou een make over wel weer leuk zijn

dusja ik zou het wel weten voor de volgende wereld bouwer.
 

DeletedUser

Het belangrijkste zijn ze vergeten: officiele bondgenoten/stedenclans;
steden en hun leden die hier aan toebehoren: hoeven niet de stad uit om goedkoop te shoppen, kunnen berichten naar alle clanleden tegelijk sturen, onderling van stad wisselen wordt heel makkelijk (geen wachttijden)

en ook nog, fortgevecht shops?
 

DeletedUser

wat ik hieruit opmaak is:

dat de bouwer het op eens heel gemakelijk gaat krijgen.

ze kunnen altijd blijven bouwen.
hun aanvallen word veel lastiger
door hun stads genoten worden ze beschermt.

voor de rest zie ik er egenlijk niet veel voordelen aan, alleen die stadshandelaar en die bank limiet weg en dan vind ik het goed, die chat en zo word denk ik ook wel leuk. ook zou een make over wel weer leuk zijn

dusja ik zou het wel weten voor de volgende wereld bouwer.

wat mij opvalt is dat het in w1 bijna nooit gebeurd dat een bouwer opzettelijk constant word aangevallen, w2 is het met duels dood, w3 ook redelijk dood maar daar al iets meer opzettelijk en meer bouwers aanvallen, w4 denken al veel goed te zijn door veel bouwers uur na uur te pakken en w5 wil je als bouwer liever KO liggen elke 48uur

kortom: waarom word het dan normaal bevonden om een bouwer meer als 3 a 4x per dag te pakken en verlies je er op w1 respect mee? wil dat graag eens weten :p

@aki93 :
Het belangrijkste zijn ze vergeten: officiele bondgenoten/stedenclans;
steden en hun leden die hier aan toebehoren: hoeven niet de stad uit om goedkoop te shoppen, kunnen berichten naar alle clanleden tegelijk sturen, onderling van stad wisselen wordt heel makkelijk (geen wachttijden)

en ook nog, fortgevecht shops?
dat is omdat de spelmakers juist hebben gekozen dit NIET te willen. al eerder aangeven door verschillende admins dat dit er nooit zal komen. Voor officiële allianties etc. zou je een ander spel moeten spelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10718

slechte update

ik vind alle ideeën bagger :mad:

alles wordt veel ingewikkelder gemaakt voor beginners en voor gevorderden heeft het veel negatieve effecten.

door het ruilen kunnen rijke spelers geld geven aan arme spelers die dan gelijk het beste van het beste kunnen kopen.

ik zeg dus NEE
 

DeletedUser

Het belangrijkste zijn ze vergeten: officiele bondgenoten/stedenclans;
steden en hun leden die hier aan toebehoren: hoeven niet de stad uit om goedkoop te shoppen, kunnen berichten naar alle clanleden tegelijk sturen, onderling van stad wisselen wordt heel makkelijk (geen wachttijden)

en ook nog, fortgevecht shops?

De devs hebben al aangegeven nooit formele bongenootschappen of allianties mogelijk te maken in het spel, dat is niet iets dat past in The West volgens hen. :)


_________________________________


Zet, een van de developers van The West die sommigen hier kennen van op de beta, zal in een volgende post op de devblog uitleg geven over de backpack limiet en over het on-the-spot duelleren. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Veel leuke ideeën. Ook een aantal waardoor mensen weer eens vaardigheden zullen moeten omzetten :D.

Maar de vraag is inderdaad nog of de dingen überhaupt komen en als ze komen zal het nog wel even duren :) (-> Niet bedoelt als kritiek, maar zo gaat dat nou eenmaal. Verder misschien ook een teken dat ze reacties van spelers opnemen in hun beslissingen)

Gr. Jeronald
 

DeletedUser

Ik kijk enkel uit naar: _ zaken om te doen na 99. niet persoonlijk natuurlijk, maar het is een feit dat je hoe langer hoe meer (betalende!) spelers gaat verliezen naargelang de tijd voorbij gaat en mensen deze level bereiken.
_ nevenactiviteiten als chat en een spel als poker bijvoorbeeld

duels hierin drastische veranderingen aanbrengen (bewegen, verschillende soorten ronden, balans in je stats nodig, kaart, enz..) is onmogelijk! Of het moeten zeer geleidelijk aan kleine aanpassingen zijn. Echter denk ik dat zelfs al een minieme aanpassing problematisch gaat worden.

voorwerpen verhandelen als alle voorwerpen een vaste prijs hebben (de shopprijs voor niet-stadsbewoners) waarom ook niet. anders werkt het enkel maar oneerlijke praktijken in de hand. ook enkel voorwerpen tot een bepaalde rang, waardevolle zaken doorgeven gaat voor 'real-world trading' zorgen.

inventorie limiet Er moet toch een andere manier zijn om te servers minder te belasten? ik begrijp trouwens niet waarom je zaken zou toevoegen als meer duel content, extra arbeiden en zelfs een nieuwe soort kledingstijlen en bijhorende voorwerpen zijnde broek en riem (en alle veranderingen die deze met zich meebrengen. dat zou allemaal de servers extra belasten en dan kan je beter die oneindige rugzakken behouden he.

over andere zaken niet echt een mening of ze is al vaak gezegd op voorgaande pagina's.
 

DeletedUser

Van die duels is het gewoon dwaas! Je bent dat een duellant die alles op duels heeft staan en dan kan je verliezen tegen een bouwer of een avonturier?

En dan heb ik het nog niet over vaardigheidspunten kopen... Gewoon heel ONEERLIJK want PREMIUM KRIJGT VERHOOGD SALARIS!

En handelen is nog het ergst van allemaal. Schaf dan ook maar de opdrachten af...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het belangrijkste zijn ze vergeten: officiele bondgenoten/stedenclans;
steden en hun leden die hier aan toebehoren: hoeven niet de stad uit om goedkoop te shoppen, kunnen berichten naar alle clanleden tegelijk sturen, onderling van stad wisselen wordt heel makkelijk (geen wachttijden)

en ook nog, fortgevecht shops?

Dit is the-west en geen tribalwars of grepolis.
Hier kan het niet en ik hoop ook niet dat dit er gaat komen.
 

DeletedUser

Ik vind het wel goed :)
Nog eens een grote verandering.

Wel vreemd, nooit kregen onze ideeën van de Nederlandse server enige kans, ze moesten naar de duitse en daar werd het nog niks :p

Nu komt alles gewoon zomaar :D Is Innogames spelers aan het verliezen ofzo? :p

En als dat allemaal gebeurt :D Hoe lang gaat die update duren :p
Uurtje of 6 ofzo :D Staat veel te gebeuren ;)

Hoe dan ook, ik vind het goed, waarom ook niet :)
 
Bovenaan