• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Deel van een bladzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik heb deel 1 al 4 keer gevonden
deel 2 , 7 keer gevonden
en deel 3 , 2 keer gevonden ..
wat moet ik hiermee ? .. een kamasutraboek maken of wat ? zo te zien is er geen opdracht over de andere bladzijden .

jij schrijft deel 3 al 2 keer gevonden.
welke opdracht deed je dan?
 

DeletedUser

ik ben benieuwd bij welke opdracht hij deel 3 gevonden heeft.


deel 3 krijg je alleen door een opdracht waarvoor je aan sommige voorwaarden moet voldoen.
Maar deze zijn eigenlijk niet bekend en dus is het moeilijk te opdracht te maken. Men mag dat zoals ik weet ook niet in de forum zeggen wat de voorwaarden zijn dus zeg ik ook niets :D Alle directe hints worden, ten minste in de duitse versie, meteen verwijdert

(sorry voor de slechte spellling maar nederlands is niet mijn moedertaal^^)

btw. diegene die zei dat hij deel 3 al 2 keer gevonden heeft liegt... Tot nu is er alleen een weg bekend hoe je deel kunt vinden en dit is alleen bij een van de opdrachtgevers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3244

hij heeft hem helemaal niet gevonden anders stond hernando's zwaard nu wel in zijn uitrusting:p

Hij kan hem ook verkocht hebben? of hebben terug gegeven aan de barman.. voor 200 ep's..

Of het is een andere wereld?

En hij is schieten he.. niet slagkracht :)
 

DeletedUser

deel 3 krijg je alleen door een opdracht waarvoor je aan sommige voorwaarden moet voldoen.
Maar deze zijn eigenlijk niet bekend en dus is het moeilijk te opdracht te maken. Men mag dat zoals ik weet ook niet in de forum zeggen wat de voorwaarden zijn dus zeg ik ook niets :D Alle directe hints worden, ten minste in de duitse versie, meteen verwijdert

(sorry voor de slechte spellling maar nederlands is niet mijn moedertaal^^)

btw. diegene die zei dat hij deel 3 al 2 keer gevonden heeft liegt... Tot nu is er alleen een weg bekend hoe je deel kunt vinden en dit is alleen bij een van de opdrachtgevers

wat is dat voor iets????
als er zoeist in staat word het direct verwijderd?
waarom dient het forum met topic vragen en hulp dan voor???
om elkaar te helpen toch.
wel.
ik ben wel benieuwd of er wel degelijk iemand dat gevonden heeft.
 

DeletedUser1053

Voor Hernando's zwaard heb je deel 1 en deel 2 ook nodig. Met deel 3 alleen gaat het niet... Dus hij kan het wel gevonden hebben.

Klopt, maar hij zegt toch dat hij deel 1 + 2 ook gevonden heeft;)


Daarnaast is het onmogelijk om deel 3, 2x te krijgen, zoals Jimbop zegt

Is het toegestaan om een topic te openen met de precieze beschrijving hoe je hernando's zwaard kunt krijgen? (graag antwoord van een mod)
 

DeletedUser2506

naamloos1kopie.jpg


Hier heeft iemand hem op wereld 1 .net:D
 

DeletedUser

ik vindt deel 2 en 3 niet
welke arbeiden moet ge daarvoor doen?
deel 2 heb ik al 4keer gevonden
 

DeletedUser3874

Is het toegestaan om een topic te openen met de precieze beschrijving hoe je hernando's zwaard kunt krijgen? (graag antwoord van een mod)


Ik wil eerst maar eens horen welke mod hier op het forum een topic met die beschrijving zou verwijderd hebben... Dus waarom zou je het niet mogen? Zolang iets op de goede plaats staat (en dan nog wordt het eerder verplaatst dan verwijderd), mag het namelijk... Dus graag eerst de naam en het rugnummer van de mod hier op het forum dat de post verwijderd zou hebben, daarna mag je eentje openen.

Verder is het Hernandos Zwaard gewoon cool om te hebben, waarom zou je het dan gaan inruilen? Omdat je schieten als vaardigheid hebt? Dacht het niet.
 

DeletedUser

Deel 3

het schijnt dat deel 3 te verkijgen is met een Secret quest ik weet hoe je die kan halen ben er nu mee bezig
:)
 

DeletedUser9519

Ik weet hoe je ze moet krijgen, maar ik ga er geen moeite voor doen om deel 1 te vinden. En deel 3 heeft nog niemand gevonden via een arbeid dus een aantal berichten hier kloppen niet en zijn dus gelogen. Deel 3 is alleen verkrijgbaar via geheime opdrachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan