• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Deel van een bladzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik heb even een vraagje,
al van in het begin van dit spel was het mijn doel om die 3 delen van de bladzijde te bemachtigen.
Ik heb dan eindelijk deel 2 verkregen tijdens het handel drijven.
heel blij natuurlijk, kdacht dat ik een rariteit gevonden had, wat zie ik nu; er zijn 3 werkzaamheden waar je deel 2 bij kan vinden en de laatste opdracht van lvl 49 krijg je, jawel deel 2 van de bladzijde als beloning?
ben ik de enigste dat dit zever vind? Hoe kun je nu die 2 andere delen vinden? hopen dat je ze onverwachts vind tijdens een werkzaamheid? dan kan je evengoed binnen 50 jaar op je sterfbed liggen en die 2 andere delen nog steeds niet gevonden hebben.
De logica ontbreekt me, en zou het op prijs stellen om wat meer uitleg te krijgen...
 

DeletedUser

Delen van bladzijde (1|3) zijn enorm zeldzaam en kun je alleen met veel geluk krijgen, deel 1 is al verschillende keren bij opdrachten zoals munitie transport of met indianen handelen gevonden.
 

DeletedUser

ik had in 2 uur 2 blz. nummer 2

die waren 295 waard. heb eerst de eerste verkocht.

en toen ik geld nodig had ook de 2e want zag in de opdrachten dat je nummer 2 ook kon krijgen.
 

DeletedUser

klopt het dat als je ze alle 3 hebt, je dan een missie kan?
en zijn die bladzijdes 1 en 3 willekeurig te vinden of alleen bij bepaalde opdrachten?:confused:
 

DeletedUser

als je blz 1 2 en 3 hebt moet je 1 schep hebben
dan krijg je van de bar man een opdracht voor de graven bij graven
daar vindt je na 1 uur een zwaart schade 95 tot 125
+ 500 evaring

daar na krijg je van de indiaan opdracht tot slopen van zwaart is weer 500 evaring
maar ik hou dat zwaart later als ik hem vindt
:D
 

DeletedUser

Ik heb deel 1 en deel 2 gevonden... Ik wil wel weten waar je deel 3 kan vinden ;)

Deel 1: Munitie Transorteren
Deel 2: Handelen

Bij dat briefje kreeg ik ook nog eens een Figaros Scheermes haha... Leuke fonst!
 

DeletedUser

ik heb deel 1 al 4 keer gevonden
deel 2 , 7 keer gevonden
en deel 3 , 2 keer gevonden ..
wat moet ik hiermee ? .. een kamasutraboek maken of wat ? zo te zien is er geen opdracht over de andere bladzijden .
 

DeletedUser

Als je écht deel 1 én deel 2 én deel 3 hebt (wat mij vrij onwaarschijnlijk lijkt) dan heb je nog een schep nodig (vind je bij graven delven) en dan krijg je een quest van de barman. (de juiste specificaties vind je op de Duitse The West Tools http://twtool.ath.cx/w1/quest_u.php )
 

DeletedUser2506

Als je écht deel 1 én deel 2 én deel 3 hebt (wat mij vrij onwaarschijnlijk lijkt) dan heb je nog een schep nodig (vind je bij graven delven) en dan krijg je een quest van de barman.

super vet dit wist ik niet:D

heb alleen nog geen 1 vd 3 gevonden:(
 

DeletedUser

Als je écht deel 1 én deel 2 én deel 3 hebt (wat mij vrij onwaarschijnlijk lijkt) dan heb je nog een schep nodig (vind je bij graven delven) en dan krijg je een quest van de barman. (de juiste specificaties vind je op de Duitse The West Tools http://twtool.ath.cx/w1/quest_u.php )

woow dankje :p
ik ging net de 3de verkopen gelukkig heb ik het niet gedaan eerst deze opdracht doen :)
dankje
 

DeletedUser

Is gewoon puur geluk; er is niet echt een arbeid waarbij je bewust op zoek kunt gaan naar dat deel 3. In principe kan je het overal vinden, mits je natuurlijk massa's geluk hebt.
 

DeletedUser1053

hij heeft hem helemaal niet gevonden anders stond hernando's zwaard nu wel in zijn uitrusting:p
 

Deleted User - 486404

hij heeft hem helemaal niet gevonden anders stond hernando's zwaard nu wel in zijn uitrusting:p

Voor Hernando's zwaard heb je deel 1 en deel 2 ook nodig. Met deel 3 alleen gaat het niet... Dus hij kan het wel gevonden hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan