• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

de wereld 7 ziekte

DeletedUser905

Er zouden 6-8 groepen moeten zijn. Dan blijft concurrentie groot, en teveneens kunnen ze niet allemaal heel groot worden :D
 

Deleted User - 308552

Wat je dan zou moeten doen, is dat als 1 groep te groot wordt, deze met de rest aanvallen totdat deze weer gelijk is aan de rest, maar ik zie dat nog niet zo snel gebeuren (uberhaupt al 7-8 groepen, dat is vrijwel onmogelijk vol te houden, maar als de grote steden eens wat forten weg geven aan kleinere steden, krijg je wel weer meer losse groepen :p (Gaat niet lukken, maar t is te proberen :blink: ))
 

DeletedUser

6-8 groepen is gewoon onmogelijk, zijn gewoon niet genoeg actieve goed gelvlde mensen voor, verder heeft DC niet heel veel BG's, dus dat betekend dat wij (en onze BG's) gewoon een zeer actieve opkomst hebben.
 

DeletedUser5740

Probleem wat nu aan het groeien is dat DC, fanta, new town, revolva en sonuwe beginnen samen te werken. Het zou fijner zijn als al deze groepen onafhankelijk gingen werken. want fanta heeft genoeg leden het BG's en DC ook new town revolva en sonuwe zijn samen een mooi blok zo blijft de wereld veel leuker.
 

DeletedUser385

Probleem wat nu aan het groeien is dat DC, fanta, new town, revolva en sonuwe beginnen samen te werken. Het zou fijner zijn als al deze groepen onafhankelijk gingen werken. want fanta heeft genoeg leden het BG's en DC ook new town revolva en sonuwe zijn samen een mooi blok zo blijft de wereld veel leuker.

precies

we vielen niet voor niets gister revolva aan
en de dag daarvoor hielpen we mee tegen castellum
en nou tegen sonuwe
 

DeletedUser5740

precies

we vielen niet voor niets gister revolva aan
en de dag daarvoor hielpen we mee tegen castellum
en nou tegen sonuwe

idd zo begint het weer leuk te worden.
Gisterenavond was het ook leuk er waren gwn 2 aanvallen die niks met elkaar gemeen hadden!
 

DeletedUser6801

Probleem wat nu aan het groeien is dat DC, fanta, new town, revolva en sonuwe beginnen samen te werken. Het zou fijner zijn als al deze groepen onafhankelijk gingen werken. want fanta heeft genoeg leden het BG's en DC ook new town revolva en sonuwe zijn samen een mooi blok zo blijft de wereld veel leuker.

Volgens mij heeft Sonuwe totaal geen samenwerking met fanta en DC, en dat weet ik toch echt beter :D :D :D
 

DeletedUser5740

Volgens mij heeft Sonuwe totaal geen samenwerking met fanta en DC, en dat weet ik toch echt beter :D :D :D

idd, maar ik probeerde meer te zeggen het moet zo blijven.
Het enige waar ik me wel aan erger zijn de BGs van fanta.

dat zijn:

The outsider
Fanta farmes (zijn 2 of 3 steden)
Chillarón del Rey
de groene blaadjes(1 en 2)
DC( 2 steden)
-DC-(3 steden)
DC( 1 stad)

dat zijn er toch nog best wel veel
 

DeletedUser10740

We beginnen weer een leuke driehoek te krijgen denk ik, waarin het aantal spelers ongeveer eerlijk verdeeld is.

New town en co - Castellum en co - DC en co

Dit zijn denk ik de 3 groepen die nu vooral belangrijk zijn op het gebied van fortgevechten. :)
 

DeletedUser5740

We beginnen weer een leuke driehoek te krijgen denk ik, waarin het aantal spelers ongeveer eerlijk verdeeld is.

New town en co - Castellum en co - DC en co

Dit zijn denk ik de 3 groepen die nu vooral belangrijk zijn op het gebied van fortgevechten. :)

ik ben van menig dat het er nog mooier zou uit zien als fanta ook een sterke groep ging vormen.
 

DeletedUser

Chilla zal inderdaad altijd de Fanta-steden blijven bijstaan, omdat het simpelweg de beste stad van W7 is in potentie. Fabelachtige fortleiding en een strategisch denkvermogen dat tegen het geniale aanzit. Als dyslectie niet een vereiste was daar, had ik er zelf bij gezeten. We hebben -zoals iedereen kan zien- altijd hun kant gekozen bij de gevechten en zullen dat blijven doen. Het is (ons inziens) een kwestie van tijd voordat het Fanta-blok de andere groepen voorbij zullen streven.
 

DeletedUser

laat me niet lachen don basco, ik heb zelf bij fanta gezeten en het was een enorme ongeorganiseerde,ruziemakende zooi. plus dat ze (inelkgeval toen ik erin zat)slechte opkomsten met fortgevechten hebben.
 

DeletedUser

Don Basco heeft helemaal gelijk, het probleem met Fanta is alleen dat ze altijd in potentie zijn.
Het is nooit zo dat die potentie zich uit, het blijft bij potentie en zal altijd potentie blijven.
 

DeletedUser

Come on Kars, jij kent me langer dan vandaag. Dat the likes of Kakalov niet zo snel het sarcasme bespeuren is één ding, maar... nou ja, je weet denk ik al waar ik heen wil
 

DeletedUser5740

Ik zie idd enorme potentie dat de FF ons hoofdfort van HCR aanvallen dat voor hun op toch wel aardig ver weg ligt en totaal is uitgebouwd. Maar volgens mij kunnen ze weer eens niet meer dan 30 man opbrengen dus is het weer zo' n flut aanval.



@ en don waarom betrek jij mij hier ineens in. ik zei alleen dat jullie BG waren ?
 
Bovenaan