• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

de wereld 7 ziekte

DeletedUser

hallo,

ik wil even wat aandacht besteden aan wereld 7 op het moment:

wereld 7:volgens vele de leukste wereld samen met wereld 5. vel gevechten meerdere kanten die allemaal wel eens wonnen. het bleef maar goed gaan. wat uiteindelijk wereld 7 duur kwam te staan, ik heb in mitos, arizona, the undertaker en sonuwe gezeten. het probleem was dit: het stond gelijk mitos en undertaker 1 en 2. prachtige gevechten. tot het mis ging. ik was net gestopt met leiden van mitos toen V³ aanviel. de zwakte van mitos was dat we 2 goeie forten hadden. waar we er dus 1 van kwijt waren. daardoor daalde de stad enorm. nu zie je er helaas niks meer van. 1-0 voor de ondergang.

het 2de probleem:JFA werd minder actief. een groot deel werd "fortgevecht moe" waarom? de acties van de groenen blaadjes. soms 5 a 10 fortgevechten per dag. die werden wel allemaal gewonnen alleen met 0 XP. dus hierdoor kwamen er steeds minder leden naar gevechten. DC en miles maken hier goed gebruik van. undertaker werd van de troon gestoten net als V³. nu zijn die minder actief en hebben lage opkomst. waardoor 1 partij aan het winnen is, DC. helaas kunnen REVOLVA en SONUWE geen vuist maken omdat de goeie fortvechters naar castellum miles zijn. waar kwantanomo zich bij heeft aangesloten.

er zijn nu dus nog 3 goeie steden(zoals ik het zie). DC, castellum miles en HIGH CHAPARALL. ik zie het niet gebeuren dat deze met elkaar on oorlog gaan. dus deze wereld is langzaam dood aan het bloeden(helaas)

ik hoop dat mensen hier overna denken en weer wat leuks brengen. zoals new town. een project van graceland en UNDERTAKER leden die nog actie waren.

dus leiding en leden:maak keuzes om de wereld in leven te houden en niet om te winnen! dus maak deze wereld weer wakker, IPV van hem in te slapen met soms 5 a 10 gevechten per dag.

MvG BeBao
 

DeletedUser9519

Ik zou je maar geen zorgen maken, als het erop aan moet komen scheld ik DC wel even uit en maak ik een hele ruzie, zodat de wereld gewoon weer verder kan :D
Bovendien zijn Castellum Miles en DC Batite geen vrienden.
 

DeletedUser

Beste bebao,

Na uw verhaal gelezen te hebben kan ik niet anders tot de conclusie komen dat ik het totaal oneens ben met uw opvatting. Het getuigt bijna van een niet sierlijke vorm van arrogantie om terug te verlangen naar de oude tijd toen twee steden elkaar in evenwicht hielden en waar u een plaats mocht houden. In deze "tussenfase" was er ruimte en plaats voor een dergelijk momentum binnen het spel, echter was en is deze wereld nog verre van volgroeid. Progressie is niet een vies woord, slechts een feit.
 

DeletedUser

Beste bebao,

Na uw verhaal gelezen te hebben kan ik niet anders tot de conclusie komen dat ik het totaal oneens ben met uw opvatting. Het getuigt bijna van een niet sierlijke vorm van arrogantie om terug te verlangen naar de oude tijd toen twee steden elkaar in evenwicht hielden en waar u een plaats mocht houden. In deze "tussenfase" was er ruimte en plaats voor een dergelijk momentum binnen het spel, echter was en is deze wereld nog verre van volgroeid. Progressie is niet een vies woord, slechts een feit.
:blink::blink::blink:
 

DeletedUser

Beste bebao,

Na uw verhaal gelezen te hebben kan ik niet anders tot de conclusie komen dat ik het totaal oneens ben met uw opvatting. Het getuigt bijna van een niet sierlijke vorm van arrogantie om terug te verlangen naar de oude tijd toen twee steden elkaar in evenwicht hielden en waar u een plaats mocht houden. In deze "tussenfase" was er ruimte en plaats voor een dergelijk momentum binnen het spel, echter was en is deze wereld nog verre van volgroeid. Progressie is niet een vies woord, slechts een feit.

ik zie de wereld zeker achteruit gaan. eerst waren en minstens 3 groepen. nu zijn het 2 groepen die(nog) geen gevechten tegen elkaar uitvechten. dus ik snap niet waar je arrogantie vandaan haalt.
 

DeletedUser

Weetje, ik krijg zo langzamerhand een beetje een hekel aan dit soort berichten.
Elke maand ofzo begint er wel weer iemand met een berichtje dat de wereld dood gaat..

WAAROM SPELEN ER DAN NOG ZOVEEL MENSEN OP W7??

Mensen spelen omdat ze het leuk vinden..
En als 1 groep heel makkelijk wint, wordt daar vanzelf wel iets aan gedaan;)
Gun DC nou ook eens hun momentje of fame!
Iedereen wil toch graag een tijdje bovenaan staan, en dan begin jij meteen weer met dat de wereld doodgaat omdat 1 stad al een tijdje 1e staat..

Ik ben het hier gewoon niet mee eens;)
 

DeletedUser

Arrogantie = De tijd dat u zitting (en macht) had in een heersende stad als superieur te beoordelen, zonder echt steekhoudende argumenten, t.o.v. de huidige situatie.

Ik vind een dergelijk post als deze vermakelijk, maar dat komt ook omdat het een beetje "huillie huillie" is. Dat vind ik altijd wel grappig op deze fora.
 

DeletedUser

als je gewoon zorgt dat mensen uit andere steden net zo actief mee doen als de mensen uit DC kunnen jullie het best winnen, dat de wereld dood is is gewoon onzin.
 

DeletedUser

Castellum Miles is nu aan het groeien.
Ik denk dat DC en Miles de 2 grootmachten gaan worden, en JFA ook.
3 Groepen dus , dat noem ik niet dood.
 

DeletedUser

ik wil nog wel even iets duidelijk maken:
de wereld gaat niet dood, hij is alleen ziek. alleen is het(bij mij) nog niet duidelijk hoe ernstig de ziekte is. het kan een griepje zijn, of een hart aanval. maar geen ziekte waar je 100% van dood gaat.
 

DeletedUser12632

hallo,
het 2de probleem:JFA werd minder actief. een groot deel werd "fortgevecht moe" waarom? de acties van de groenen blaadjes. soms 5 a 10 fortgevechten per dag. die werden wel allemaal gewonnen alleen met 0 XP. dus hierdoor kwamen er steeds minder leden naar gevechten. DC en miles maken hier goed gebruik van. undertaker werd van de troon gestoten net als V³. nu zijn die minder actief en hebben lage opkomst. waardoor 1 partij aan het winnen is, DC. helaas kunnen REVOLVA en SONUWE geen vuist maken omdat de goeie fortvechters naar castellum miles zijn. waar kwantanomo zich bij heeft aangesloten.
Hier zit toch een verkeerde volgorde in, DC was plek nummer 1 al een zekere poos voordat de groene blaadjes ook maar iets aanviel. (eigenlijk vanaf 't moment dat sonuwe/revolva besloten ook DC soms te helpen).

'T grooste probleem dat ik als leek zie is dat de top steden zich nu in een "wurg" greep houden. Hoewel we niet directe BGs zijn, kun je als 1 topstad niet ineens de woede van 2 andere top steden op je dak halen. En daarbij is ook nog 't feit dat een stad als new town een fortgevecht volledig uit balans kan halen. (Ik heb geen idee naar welke stad die willen gaan).
Als stad is het gewoon op 't moment te riskant om een risico met je bgs te nemen.


De wereld zit momenteel in een fase (met het uiteenvallen van JFA) waarin iedere stad weer om zich heen moet kijken en kijken welke steden bondgenoot zullen worden en wie niet...
 

DeletedUser6801

Paul, daar heb je helemaal gelijk in, als leider van een stad is dat wel moelijk, want je wilt niet de slechste Bg's hebben, maar ook een niet te grote bg hebben, das niet leuk :p

Ik ben heel benieuwd hoe wereld 7 zich ontwikkeld, en ik ben benieuwd of, als C|astellum en DC stand houden, welke Bg er wordt gevormd die even sterk wordt als die twee, want denk dat Dc en castellum op het moment de beste mensen hebben.
 

DeletedUser905

Ik zou zeggen, doe er wat aan.
Start een stad, rekruteer leden :p Zoek vooral op naamsbekendheid van spelers, ervaring van spelers, en natuurlijk een aantrekkelijke naam. Maak wat bondgenoten met de subtop en voila, je hebt een nieuwe groep! :D
Zal veel werk en energie in komen te zitten, en zal ook wel eventjes duren voordat je alles op orde hebt. Maar het brengt wel weer wat schwung in de wereld. Nieuwe groep, nieuwe rivalen. Oude rivalen laten elkaar wat meer met rust.. Worden nieuwe bondgenootschappen gesloten e.d..
Hoppa, bijna nieuwe wereld.

En zo zullen mensen energie in een wereld moeten steken om deze actief en gezellig te houden :)

Dus, doe jullie best! :cool::rolleyes:;)
 

DeletedUser9519

Arrogantie = De tijd dat u zitting (en macht) had in een heersende stad als superieur te beoordelen, zonder echt steekhoudende argumenten, t.o.v. de huidige situatie.

Ik vind een dergelijk post als deze vermakelijk, maar dat komt ook omdat het een beetje "huillie huillie" is. Dat vind ik altijd wel grappig op deze fora.

Ga eens terug naar geenstijl jij :p

Verder ben ik het wel met je eens.
 

DeletedUser

Castellum Miles is nu aan het groeien.
Ik denk dat DC en Miles de 2 grootmachten gaan worden, en JFA ook.
3 Groepen dus , dat noem ik niet dood.

Je loopt achter, JFA is uit elkaar. Daarom is TU uit de top omdat de beste leden daarvan naar New Town zijn. V3 is daardoor ook gezakt.
 

DeletedUser12695

Het word
-famili
-DC
-new town met eventuele BG's

Word wel leuk ;)
 

DeletedUser

Mwha. 3 stedengroepen werkt niet perfect. gevechten worden dan meestal 2 vs 1
 

DeletedUser9519

Ja dat klopt wel...

4 zou in dat opzicht een goed getal zijn. Maar dat is wel vrij lastig, bijna niemand zal dan altijd volle forten hebben en er is snel een mogelijkheid dat er 2 massa bg's worden gevormd doordat er altijd 2 vs 2 dezelfde paren zijn.
 

DeletedUser12045

Straks komen fortvechters hq weer aan stormen (zou leuk voor mij zijn:(D En dan wordt dit topic dat wè valt door fortvechters hq (dit gaat nooit gebeuren natuurlijk).Maak je geen zorgen werelden gaan pas dood als er te weinig geld verdient wordt.;)
 
Bovenaan