• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dagelijkse inlogbonus

DeletedUser

Dan zal je geen 4000xp verdiend hebben Klont, dat is op zich al enorm veel, mag ik vragen welke opdrachten je daarvoor afgesloten hebt.

Als je bijvoorbeeld 4000 xp verdiend, dan krijg je 400 xp aan inlogbonus. :) Maar als je bijvoorbeeld 2000xp verdiend hebt, zal het gewoon je level * 2.5 (Weet ik niet zeker) zijn, omdat je daar meer van hebt. :)

De 10 uur landhuizen bouwen en de 3 duels in de spookstad geven 2500 exp
De 10 uur vredesonderhandelingen van de "veroveringstocht van de spoorweg" quest geeft ook 1000 exp, plus nog de exp die je krijgt van die 10 uur vredesonderhandelingen, dat was rond de 550.
 

DeletedUser

volgens mij ligt het helemaal niet daaraan want ik vind het wel erg toevallig dat waneer ik weer een level gestegen ben er weer 2 xp extra erbij komt bijv. bij level 77 kreeg ik 190 bij mn inlogbonus en nu ik 78 ben krijg ik 192 en dat was bij de vorige levels ook al dus waarschijnlijk hebben ze een beginaantal aan inlogbonus en krijg je na ieder level +2 extra

verbeter me als ik het fout heb ;)
 

Deleted User - 36202

De loginbonus is standaard 2.5x je level, de ene keer komt er dus 2 bij als je een level omhoog gaat, en de andere keer 3.
 

DeletedUser

volgens mij ligt het helemaal niet daaraan want ik vind het wel erg toevallig dat waneer ik weer een level gestegen ben er weer 2 xp extra erbij komt bijv. bij level 77 kreeg ik 190 bij mn inlogbonus en nu ik 78 ben krijg ik 192 en dat was bij de vorige levels ook al dus waarschijnlijk hebben ze een beginaantal aan inlogbonus en krijg je na ieder level +2 extra

verbeter me als ik het fout heb ;)

Je krijgt er bij elk level 2.5 xp bij, omdat je lvl met 2.5 wordt vermenigvuldigd.
Daar komt die 2 xp dus vandaan.;)

Edit: zoals Leones dus al zei :o
Pagina vergeten te refreshen...:(
 

DeletedUser

aha thx dat ook weer duidelijk maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit het idee heb dat die 192 xp ook egt erbij worden getelt hoe zit dat dan
 

DeletedUser

aha thx dat ook weer duidelijk maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit het idee heb dat die 192 xp ook egt erbij worden getelt hoe zit dat dan
Als je inlogt wordt het er automatisch bij geboekt, dus als je het bijhoudt zou je het moeten kunnen zien.;)
 

DeletedUser

Had 681 op de beta eergisteren, maar komt nog steeds niet in de buurt van die 801 :p
 

DeletedUser

800=8000 xp(kan met opdrachten)
of 800\2,5=360(knap als je dat haalt
 

DeletedUser

gewoon bij 10 opdrachten die veel XP geven volledig aan de voorwaarden voldoen en dan in 1 keer afsluiten en dan nog alleen Xp jobs die dag doen
 

DeletedUser12132

800=8000 xp(kan met opdrachten)
of 800\2,5=360(knap als je dat haalt

maar dan kom je nog 2 XP nog te kort want je krijgt eerst 800 maar om het record te verbreken heb je 802 nodig. dan moet het eigelijk 802=8020 xp
 
Bovenaan