• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dagelijkse inlogbonus

DeletedUser9519

Hoe laat krijg je de dagelijkse inlogbonus? Ik dacht, ik haal het nog even zo om 2 minuten over 12, maar ik krijg geen inlogbonus.
 

DeletedUser8307

Oh, oké dan :p Ik vroeg alleen hoe je het weet, staat het in de Wiki of ... :D
 

DeletedUser11612

Hoemeer xp je per dag verdiend, met dueleren, forten, werkjes,... Hoe groter je inlogbonus :)
 

DeletedUser

Hoemeer xp je per dag verdiend, met dueleren, forten, werkjes,... Hoe groter je inlogbonus :)

Klopt niet echt, tijdje terug had ik meer dan 4000 exp op een dag dankzij afgesloten opdrachten, maar de inlogbonus van de dag erna was gewoon hetzelfde als de dag ervoor en daar weer na.

Hele dag grizzlyberen jagen zou dus een hogere inlogbonus moeten geven dan 24 uur slapen.

Voor zover ik weet is er niet veel dat de hoeveelheid verandert behalve je level, maar ik zal wel eens wat dingetjes proberen.
 

DeletedUser

Je krijgt meer inlogbonus als je lvl up gaat, maar in verhouding is dat zo'n beetje hetzelfde, dus je gaat er niet echt op voor of achteruit.

Wel kun je, als je op een dag bijzonder veel xp hebt binnen geharkt een hogere inlogbonus krijgen, als gevolg van die xp-bom, hoeveel weet ik alleen niet uit mijn hoofd:(
 

DeletedUser

hoe kun je eigenlijk een hogere bonus krijgen?

Je krijgt mimimaal 2,5x je level, en anders 10% van de xp die je de vorige dag hebt verkregen. Als die 10% van de xp hoger ligt, dan 2,5x je level, is de bonus natuurlijk groter dan anders ;)
 

DeletedUser

Hoemeer xp je per dag verdiend, met dueleren, forten, werkjes,... Hoe groter je inlogbonus :)

op w7 was ik lvl 40.

1 dag lang landhuis bouwen (208 ap)=> volgende dag +100 xp
1 dag lang radarstoomboot sturen (61 ap)=> volgende dag weer +100
 

DeletedUser

op w7 was ik lvl 40.

1 dag lang landhuis bouwen (208 ap)=> volgende dag +100 xp
1 dag lang radarstoomboot sturen (61 ap)=> volgende dag weer +100

Dat was omdat je je minimum 2.5x je lvl krijgt.
En je AP maken niets uit op je EP of je inlogbonus

Als je meer (10% van verdiende EP) verdient dan (2.5x je lvl), ga je meer EP krijgen dan 2.5x je lvl. In jou geval moest je meer dan 1000 EP verdienen om die inlogbonus te verhogen

Volgens mij was het ook het Max. is 2,5xlvl en niet minimaal:)

Het is wel minimaal 2.5x je lvl... Hoe zou je anders meer kunnen verdienen?
 

DeletedUser

Dat was omdat je je minimum 2.5x je lvl krijgt.
En je AP maken niets uit op je EP of je inlogbonus

Als je meer (10% van verdiende EP) verdient dan (2.5x je lvl), ga je meer EP krijgen dan 2.5x je lvl. In jou geval moest je meer dan 1000 EP verdienen om die inlogbonus te verhogen



Het is wel minimaal 2.5x je lvl... Hoe zou je anders meer kunnen verdienen?

AP = arbeidspunten
 

DeletedUser12132

ik heb zelf opgemerkt dat als je een level er bij hebt dat je 3 of 4 of zoiets meer aan inlogbonis krijgt
 

DeletedUser8307

Dan zal je geen 4000xp verdiend hebben Klont, dat is op zich al enorm veel, mag ik vragen welke opdrachten je daarvoor afgesloten hebt.

Als je bijvoorbeeld 4000 xp verdiend, dan krijg je 400 xp aan inlogbonus. :) Maar als je bijvoorbeeld 2000xp verdiend hebt, zal het gewoon je level * 2.5 (Weet ik niet zeker) zijn, omdat je daar meer van hebt. :)
 

DeletedUser

Klopt elmo, omdat het normaal aan je lvl ligt hoeveel inlogbonus je krijgt, tenzij je veel xp hebt binnengehaald de vorige dag.;)
 
Bovenaan