• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser4007

dus omdat mijn antwoord jouw niet bevalt is de motivatie fout???

dat is kleutergedrag:laugh:

je zal zelf ook wel gemerkt hebben
dat op het moment je iets nodig hebt, het opeens lastiger is om te vinden

als je het omrekent
dan heb je ongeveer 40 ap nodig voor 1 biefstuk
maar ook 40 ap voor een zaag
ligt er maar net aan hoe je het rekensommetje maakt
voorlopig al ruim 30x voor een zaag gezocht en nix gekregen, zo heeft elk beroep wel wat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dus omdat mijn antwoord jouw niet bevalt is de motivatie fout???

dat is kleutergedrag:laugh:

je zal zelf ook wel gemerkt hebben
dat op het moment je iets nodig hebt, het opeens lastiger is om te vinden

als je het omrekent
dan heb je ongeveer 40 ap nodig voor 1 biefstuk
maar ook 40 ap voor een zaag
ligt er maar net aan hoe je het rekensommetje maakt
voorlopig al ruim 30x voor een zaag gezocht en nix gekregen, zo heeft elk beroep wel wat

Zoals ik al in mijn vorige post heb gezet, hoeveel zagen moet jij dan zoeken?
 

DeletedUser4007

kan je wel zeggen dat als je nu kon wisselen van beroep
dan ging ik van smid gelijk naar kok:cool:
 

DeletedUser11612

Vergis je niet in die zaken. Ik vind er vaak maar 1-2 per dag als ik dat eens zoek voor het fort en ja dat is met 100ap.

Veel meer biefstuk per dag ga je ook niet vinden hoor .. :) met die 2.0 is elke arbeid gewoon een pain in the ass voor je AP ...
 

DeletedUser11612

De dag is 1 uur oud, dat scheelt :p

Ik heb gisteren 100 glazen water gekocht (craft lvl 7), dat is pas het echte werk ;)

Tjaz, ik had ook mijn 500 biefstuk gekocht :p Moest de rest zelf zoeken, gelukkig bij die oude thewest ging het nog makkelijker. Succes als kok mastadont, dan zie ik jou nooit hoger dan 450 waarschijnlijk.
 

DeletedUser

Ik ben kwakzalver, smid en kok op verschillende werelden en smid is veruit de meest makkelijke die ik heb. Stijg enorm snel door gewoon zelf te zoeken :unsure:
 

DeletedUser11612

Heb jij geluk volgens mij :p,, ik kan nog maar één maal per week proberen :p
 

DeletedUser

Het blijft je eigen keus maar toch een beetje rechtvaardigheid/moeilijkheid in de 4 beroepen zou wel mogen vind ik.
Zo een wapen maken als kok is 1x en nooit meer lol :p
 

DeletedUser11612

Het blijft je eigen keus maar toch een beetje rechtvaardigheid/moeilijkheid in de 4 beroepen zou wel mogen vind ik.
Zo een wapen maken als kok is 1x en nooit meer lol :p

Ik blijf ze maken hoor gunsn, verpats ze voor 300k het stuk of ruil ze tegen andere edele items zodat de collecte aangevuld wordt :)
 

DeletedUser

Ik blijf ze maken hoor gunsn, verpats ze voor 300k het stuk of ruil ze tegen andere edele items zodat de collecte aangevuld wordt :)

Op welke wereld maak je ze en gebruik je premium voor het vinden van de voorwerpen?
Moet zelf eerst nog 5 punten zien te krijgen maar ben alvast de producten aan het zoeken. Weet niet of ik ze om de week kan maken eigenlijk :(
 
Bovenaan