• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser11612

ik pas met 4 weken ... vorige keer had ik beide puntjes, epic moment !

De miserie kan starten bijna steineke :)
 

DeletedUser11612

Geen puntje naar de 640... :'(

Waarom maken ze het ook zo moeilijk .......
 

DeletedUser6026

626
beetje bij beetje nu
is er iemand die zijn wapen wil ruilen tegen mn vreemdelingen wapen?
wereld 1
 

DeletedUser

Welke gek heeft het verzonnen om bij veldkok 140 bonen - 140 kolen - 70 steen - 24 ijzer en 24 hout te vragen voor 1 wapen :blink:
 

DeletedUser11612

Welke gek heeft het verzonnen om bij veldkok 140 bonen - 140 kolen - 70 steen - 24 ijzer en 24 hout te vragen voor 1 wapen :blink:

Valt toch mee? Beter dat dan die 500-tal ham en biefstuk OM dat wapen te kunnen maken :p
 

DeletedUser

Valt toch mee? Beter dat dan die 500-tal ham en biefstuk OM dat wapen te kunnen maken :p

Zit nu op lvl 594, rond de 400 biefstukken nodig van 550-600 en dan denk je nu gaan we net iets makkelijker hebben dan bv. smid maar dat valt tegen :unsure:
Sommige beroepen zijn wel makkelijker dan andere maar je hebt er tenslotte zelf voor gekozen he :)
 

DeletedUser10466

Valt toch mee? Beter dat dan die 500-tal ham en biefstuk OM dat wapen te kunnen maken :p

ham? Ik heb 100 ham nodig voor het gehakt, maar daar houdt het wel bij op, eerder 400 pompoenen die ik nodig ga hebben voor al die sauzen
 

DeletedUser11612

ham? Ik heb 100 ham nodig voor het gehakt, maar daar houdt het wel bij op, eerder 400 pompoenen die ik nodig ga hebben voor al die sauzen

Is ook al tijdje geleden ... heb iig zooitje biefstuk en ham mogen zoeken ... die pompoenen kon je indertijd vinden bij LP tanks hé die konden maar die arbeiden als pompoenen zoeken of aardappelen daar :p
 

DeletedUser

400 biefstuk maar??? geluksvogel kan ik wel zeggen.
Heb 102 spareribs mogen maken, 25 stuks met 8 biefstuk en 77 met 6 stuks. 662 biefstuk dus nodig gehad.

Ook bijna 200 saus moeten maken, 5 pompoenen per keer......
 

DeletedUser

400 biefstuk maar??? geluksvogel kan ik wel zeggen.
Heb 102 spareribs mogen maken, 25 stuks met 8 biefstuk en 77 met 6 stuks. 662 biefstuk dus nodig gehad.

Ook bijna 200 saus moeten maken, 5 pompoenen per keer......

Kok is ten opzichte van smid wel 5x zo veel producten.
Die 400 biefstukken was een richting, ik ben nog niet lvl 600 en heb nog heel veel goulash gecraft voor ik ben begonnen met spareribs te maken ;)
 

DeletedUser11612

Kok en zadelmeester kan je wel de twee hardste beroepen noemen ... en toch zou ik voor smid kiezen mocht ik ooit herkiezen :p Is gewoon easy en snel qua producten als je beetje je best doet :p
 

DeletedUser12842

Kok is ten opzichte van smid wel 5x zo veel producten.
Die 400 biefstukken was een richting, ik ben nog niet lvl 600 en heb nog heel veel goulash gecraft voor ik ben begonnen met spareribs te maken ;)

ik ben gister met veldkok 575 geworden, heb vanaf 550 alleen maar goulash gemaakt, want biefstuk is niet 1 2 3 makkelijk te vinden (en met die achterlijke prijzen op de markt word je er ook niet blij van).

Maar ik heb nu van 525 tot 575 73 goulash moeten maken. Ik heb nu 68 likeur om 25 punten te halen tot de 600. En dan heb ik nog steeds het recept blik bonen nodig om dat wapen te gaan maken :unsure:
 

DeletedUser4007

Kok en zadelmeester kan je wel de twee hardste beroepen noemen ... en toch zou ik voor smid kiezen mocht ik ooit herkiezen :p Is gewoon easy en snel qua producten als je beetje je best doet :p

en dat is dus onzin:hmf:
 

DeletedUser

en dat is dus onzin:hmf:

Het zijn nochtans feiten hoor, als ik smid vergelijk met kok voor zo een craftwapen alleen al is kok 3x zo zwaar.
Als je het over het algemeen bekijkt heb je veel kolen nodig bij smid en die zijn nogal makkelijk te vinden.
Biefstukken zijn maar 30% op een uur tijd en als je er daar 500-600 voor nodig hebt dan ben je heel lang bezig.
 
Bovenaan