• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community "wedstrijd" long term

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1448

Pas op, hij gaat weer zeuren dat het gemiddelde IQ op dit forum veel lager ligt dan zijn IQ....

Maar nu eens terug on topic!!! Anders gaat tanais weer zeuren (en we helpen hem aan 500 nuggets? :p)

Wat vinden jullie nu de beste methode voor deze loterij?
 
Wat ben jij toch flauw zeg! :hmf:

heb je hem ook weer
niks te melden, maar toch posten

anyway,
begin, net als .net, rustig met 1000 per lot
later als het eenmaal loopt kan je alsnog verhogen

maar ik heb nog steeds geen bericht gezien van iemand van het support team die dit gaat regelen?
 

DeletedUser4007

Met andere woorden: uitgeluld. :laugh:

ik hoop zeker dat dat het geval is met jouw:cool:

maar om dat onnozele brein van je nog even te voeren...
je bent tegen het uitsluiten van lagere levels bij goede prijzen
wat doe je dan als je 15k gaat vragen voor de goede prijzen????

even nadenken........... je komt er wel....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

ik hoop zeker dat dat het geval is met jouw:cool:

maar om dat onnozele brein van je nog even te voeren...
je bent tegen het uitsluiten van lagere levels bij goede prijzen
wat doe je dan als je 15k gaat vragen voor de goede prijzen????

even nadenken........... je komt er wel....

Even alle drogredenen op een stokje, waar blijft het antwoord op mijn simpele vraag?

(...) Kun je nu eens duidelijk zeggen of je voor verschillende bedragen dezelfde of verschillende prijzen wilt?

Zeg het eens expliciet. Of durf je dat niet?
 

DeletedUser385

gewoon geen loterij is t beste :p

teveel gezeur anders :) zoals mrmm ook al zei, je hebt menesen die doen nu heel positief, net als bij dat rad, maar als dan de prijzen tegenvallen heb je gezeur...

was vorig jaar met kerst ook, toen kreeg je van zo'n elf cadeautjes, en die vielen beetje tegen (innogames riem is nog steeds beste riem, maargoed... goude toma + howdahs beste wapen)

en dat kan je nu weer verwachten... mensen vinden t alleen leuk als zij ZELF iets winnen...

en dat eits mag neit normaal haalbaar zijn, anders zou je geen loterij meedoen...

hier zie je t probleem al meteen...
 
De staatsloterij functioneert toch ook prima? Ik zie niet in waarom er hier zo veel gezeur over moet zijn wanneer je niet wint, ik zie in ieder geval niet echt gezeur langskomen op .net ;) Zolang je duidelijk maakt dat het een loterij is, zal er echt niet zoveel gezeurd worden.
 

DeletedUser385

waarom gingen mensen vorig jaar zeuren, niemand verplichtte hun om de kistjes te kopen...
 

DeletedUser8307

heb je hem ook weer
niks te melden, maar toch posten

anyway,
begin, net als .net, rustig met 1000 per lot
later als het eenmaal loopt kan je alsnog verhogen

maar ik heb nog steeds geen bericht gezien van iemand van het support team die dit gaat regelen?

Ik heb wel iets te melden, dat 'ie flauw is. Jij reageert trouwens ook op mijn reactie, even erg.
 
Ik heb wel iets te melden, dat 'ie flauw is. Jij reageert trouwens ook op mijn reactie, even erg.

jou post heeft totaal niks met het onderwerp te maken( wat je overigens wel vaker doe) in tegenstelling van de mijne
jij probeert alleen maar interessant te doen
 

Deleted User - 486404

Laten we geen loterij houden... we kunnen nu al niet lief zijn voor elkaar. Wat gaat dat geven als we een loterij houden. Dan vliegen we met z'n allen op de winnaar of we gaan roepen dat het oneerlijk is als je nooit wint...

Laat eerst maar zien dat jullie lief kunnen zijn voor elkaar en dan wil ik (nog) eens bekijken of dit hier mogelijk is. Niet eerder.
 

DeletedUser4007

kan er niet wakker van liggen

met zo'n loterij komen er ook teveel items in het spel
waardoor de waarde zakt, en dan ga je ook geklaag krijgen
 

DeletedUser1448

Laten we geen loterij houden... we kunnen nu al niet lief zijn voor elkaar. Wat gaat dat geven als we een loterij houden. Dan vliegen we met z'n allen op de winnaar of we gaan roepen dat het oneerlijk is als je nooit wint...

Laat eerst maar zien dat jullie lief kunnen zijn voor elkaar en dan wil ik (nog) eens bekijken of dit hier mogelijk is. Niet eerder.

Geen winnaars publiceren. (dat doen ze op .net ook)
En het zijn altijd dezelfden die ruzie maken, gewoon negeren :)


kan er niet wakker van liggen

met zo'n loterij komen er ook teveel items in het spel
waardoor de waarde zakt, en dan ga je ook geklaag krijgen

Als er 2x per maand een paar spelers iets winnen komen er niet zoveel items in het spel... En dit neemt zeer veel geld uit het spel, das ook positief :)
 

DeletedUser4007

geld uit het spel?

heb je de bedragen gezien die er gewonnen worden?
dat geld gaat regelrecht naar de winnaar toe lijkt het wel
 

DeletedUser1448

ohja vergeten :D

We kunnen ook gewoon geen geld geven als prijs en enkel items :p
 

DeletedUser3012

heb je haar ook weer

pffffffffffff:laugh:

Oké, echt uitgeluld dus. :)

Laten we geen loterij houden... we kunnen nu al niet lief zijn voor elkaar. Wat gaat dat geven als we een loterij houden. Dan vliegen we met z'n allen op de winnaar of we gaan roepen dat het oneerlijk is als je nooit wint...

Laat eerst maar zien dat jullie lief kunnen zijn voor elkaar en dan wil ik (nog) eens bekijken of dit hier mogelijk is. Niet eerder.

Zijn er op de .net-fora dan geen discussies? Er is geen enkele reden aan te nemen dat de .net-versie van de loterij hier niet werkt. Het lijkt me fantastisch als dat ingevoerd gaat worden.

Verder zullen de prijzen echt niet zo hard zakken, als er bijv. 1 Howdah pistool meer in de wereld komt zal de prijs van een Howdah nog steeds hoog liggen omdat er gewoon veel mensen zijn die zo'n ding willen hebben.

Dus wat zijn er nou echt voor harde redenen om dit niet te doen? (en nee, "er komt ruzie van" is geen goede reden, dat weet je pas als we het hier ook een paar keer gedaan hebben.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan