• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community "wedstrijd" long term

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3012

nee ik zeg dat het voor de rijkere spelers 40k mag kosten, ik heb niks over de lage levels gezegd

Dat klopt, maar als jij zegt dat een lot 40k moet kosten betekent dat dat je spelers van lage levels uitsluit omdat die dat niet kunnen betalen. Dus indirect zeg je wel iets over lage levels.

Trouwens, hannes zei zelf al dat je het niet letterlijk zegt, dus dat je zelf daarbovenop nog eens bevestigt dat je niks over lage levels hebt gezegd wijst erop dat je niet goed leest wat anderen schrijven.

On-Topic: waarom doen we de loterij niet gewoon zoals op de .net? Dat is een simpel concept en het lijkt te werken. Later kunnen we nog wel dingen anders gaan doen, maar om mee te beginnen lijkt het .net-concept me uitstekend.
 

DeletedUser6244

Dat klopt, maar als jij zegt dat een lot 40k moet kosten betekent dat dat je spelers van lage levels uitsluit omdat die dat niet kunnen betalen. Dus indirect zeg je wel iets over lage levels.

Trouwens, hannes zei zelf al dat je het niet letterlijk zegt, dus dat je zelf daarbovenop nog eens bevestigt dat je niks over lage levels hebt gezegd wijst erop dat je niet goed leest wat anderen schrijven.

On-Topic: waarom doen we de loterij niet gewoon zoals op de .net? Dat is een simpel concept en het lijkt te werken. Later kunnen we nog wel dingen anders gaan doen, maar om mee te beginnen lijkt het .net-concept me uitstekend.

Ik zeg niet dat elk lot 40k moet kosten. Ik zeg dat er voor de rijke spelers een optie kan zijn dat je duurdere loten kan kopen, met kans op duurdere prijzen oid (beetje zoals met kerst).

Ik bevestigde het nog even om verwarring en/of misverstand(en) te voorkomen, aangezien die al ontstonden. Wijst er helemaal niet op dat ik niet goed lees wat andere schrijven, ik wou enkel even duidelijkheid scheppen. ;)
 

DeletedUser3012

Ik zeg niet dat elk lot 40k moet kosten. Ik zeg dat er voor de rijke spelers een optie kan zijn dat je duurdere loten kan kopen, met kans op duurdere prijzen oid (beetje zoals met kerst).

Ik bevestigde het nog even om verwarring en/of misverstand(en) te voorkomen, aangezien die al ontstonden. Wijst er helemaal niet op dat ik niet goed lees wat andere schrijven, ik wou enkel even duidelijkheid scheppen. ;)

Ah oké.

Toch lijkt me dat geen handig idee, omdat er ook lage levels zijn (die bijv. alles op handel drijven hebben) die rijk genoeg zijn om dure loten te kunnen betalen. Ik denk dat het beter is dat je gewoon 1 lijn trekt, dan houd je het ook simpel.
 

DeletedUser14957

nee , dan krijgen de rijke ZMD'ers (ik op arizona :D) veel te goedkoop loten :D
 

DeletedUser1448

Iedereen zal wel voordelen en nadelen hebben bij zo'n loting. Je kan niet met iedereen rekening houden.
level x 100 of 200 lijkt me een mooi aantal.
 
Ik ben voor een vast bedrag. Waarom zou je het level afhankelijk maken? Het item dat je kan winnen is evenveel waard, ongeacht je level.
 

DeletedUser4007

waarom?
omdat een laag level misschien iets minder verdiend dan een level 120???
 

DeletedUser1448

Doe dan zoals op .net, 3 verschillende bedragen. Dan kan je prijzen in 3 categorieën indelen. 15, 10 en 5k. Zo heeft ieder level wel een lotje in zijn prijsklasse. 5k is echt niet veel voor mensen van level 30. Dat verdien je in een paar dagen.
 

DeletedUser385

roller hardstikke leuk, wel veel werk, hoeveel mensen denk je dat er meedoen per categorie? want onder de 100 man heeft t ook weinig nut he...

organiseer dan zelf keertje ;)
 

DeletedUser3012

waarom?
omdat een laag level misschien iets minder verdiend dan een level 120???

Een lager bedrag zou automatisch gekoppeld moeten worden aan minder goede prijzen. En daarmee ga je het weer ingewikkeld maken, ga je lage levels uitsluiten van goede prijzen enzovoorts. Niet doen dus.

Doe dan zoals op .net, 3 verschillende bedragen. Dan kan je prijzen in 3 categorieën indelen. 15, 10 en 5k. Zo heeft ieder level wel een lotje in zijn prijsklasse. 5k is echt niet veel voor mensen van level 30. Dat verdien je in een paar dagen.

Iemand hier wat op tegen? Zoals ik al zei, op de .net werkt dit systeem in ieder geval.
 

DeletedUser8307

Gewoon vaste prijzen maken, hé. Doen ze op de .net toch ook? De lage levels worden snel hoger... :p Prijzen tussen de 1000 - 5000 kan iedereen betalen zoals MrMM zegt, al vind ik die wel vrij laag ..
 

DeletedUser1448

Ja huipie. Verschillende prijzen voor de prijscategorieën.
diegene die het lotje van 5000 dollar kopen krijgen een item uit de laagste prijsklasse.
Diegene die het lotje van 10k kopen krijgen een prijs uit de middelste klasse
en diegene die het lotje van 15k kopen uit de hoogste klasse.
Zo moeilijk? :p
Dit lijkt me het fairste voor laag en hoog level. Het heeft een reden waarom .net het zo doet ;) Ze hebben er wss ook lang over nagedacht
 

DeletedUser3012

@ Mastadont:
1. Jij zegt dat je voor lagere levels een lager bedrag wilt ([POST=560562]"level x een bedrag"[/POST]). Vervolgens wil je blijkbaar [POST=560760]niet[/POST] dat er aan lagere bedragen lagere prijzen gekoppeld zijn (je geeft althans te kennen dat ik dat ervan maak en dat je dat zelf niet wil zeggen).
Dan vraag ik of je voor lagere bedragen dezelfde prijzen wil, en dan is het ook weer niet goed ([POST=560766]"dat heb ik nergens gezegd"[/POST]). Kun je nu eens duidelijk zeggen of je voor verschillende bedragen dezelfde of verschillende prijzen wilt?

maar laat maar, je weet zelf ook niet wat je wilt
want je post tegenstrijdigheden in je eigen posts:laugh:

2. Als je zegt dat ik tegenstrijdigheden post, wees dan ook zo vriendelijk om ze aan te wijzen en houd anders dat soort opmerkingen voor je.

Ja huipie. Verschillende prijzen voor de prijscategorieën.
diegene die het lotje van 5000 dollar kopen krijgen een item uit de laagste prijsklasse.
Diegene die het lotje van 10k kopen krijgen een prijs uit de middelste klasse
en diegene die het lotje van 15k kopen uit de hoogste klasse.
Zo moeilijk? :p
Dit lijkt me het fairste voor laag en hoog level. Het heeft een reden waarom .net het zo doet ;) Ze hebben er wss ook lang over nagedacht

Ik zeg ook heel de tijd dat ik het eens ben met de manier van .net :p
Alleen moet een level 30 én een level 120 zelf kunnen kiezen of ze 5, 10 of 15k inleggen.
 

DeletedUser4007

openbaar forum dus ik mag opmerkingen maken die ik wil
en ben nergens verplicht mijn eigen te verklaren
en als je niet tegen opmerkingen kan moet je niet posten:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan