• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Call of ZUma

Nee, de kans is voor elke arbeid gelijk.
Wat wel schijnt te werken is een diamant aandoen bij het werken als rondreizende handelaar. Dat heb ik echter niet kunnen bevestigen, want ik heb de opdracht niet :p

Dat van die diamant lijkt enigszins te kloppen.
Ik heb de arbeid RRH gedaan met een ruwe diamant in mijn productvak.
Heb 4 producten gevonden: ruwe smaragd, paalhamer, sikkel & aztekengoud (overigens geen items gevonden die niet bij deze arbeid horen).
Doorgaans vind ik hier maar 2 of 3 producten.

Helaas ben ik wel mijn ruwe diamant kwijt. Die is verdwenen uit mijn productvak...!:blink:
 
Ja, dit werkt!!

Vandaag heb ik 15 sec RRH gedaan met inzet van een ruwe diamant.
Na 15 sec was mijn diamant verdwenen en in ruil kreeg ik een ruwe smaragd, en deze telde mee in de "5 items binnen 3 uur" opdracht (ondanks dat het eigenlijk een product van de RRH-arbeid is)!!

Nog bedankt voor de tip! :D
Misschien hebben anderen hier ook iets aan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser905

Heel erg bedankt voor de tip leones!

Ik heb het getest en het werkt inderdaad. Werken als RRH met de ruwe diamant in je productvakje levert één van de andere ruwe edelstenen op en tellen gewoon mee als gevonden voorwerp! :)

8x 15sec zoeken had ik genoeg aan om 5 diamanten in te wisselen :laugh:
 

DeletedUser

als het niet lukt binnen 3 uur moet je volgens mij de opdracht afbreken.

volgende dag met volledige punten beginnen
van de nieuwe nederzetting lopen naar een arbeid met de meeste kans om wat te vinden.
30 seconden voordat je begint met werken de opdracht aannemen
veel keren zoeken met 15 seconden.
op tijd naar een nieuwe arbeid.
als je geluk hebt heb je 5 voorwerpen gevonden.:rolleyes:
 

DeletedUser

bedankt voor de tip met de ruwe diamant
werkt perfect, slechts 6 arbeiden van 15sec nodig gehad om 5 diamanten om te zetten
 

DeletedUser15117

Blijkbaar niet, ik kan er zelf ook nergens iets over vinden wat er in kan zitten.
 

DeletedUser15117

Er is geen vervolgopdracht, dus ik denk niet dat er iets in zit dat je bij een andere opdracht nodig hebt.
 

DeletedUser

voorwerpen

Heel af en toe verdwijnen er wel eens spullen uit je inventaris ben nu 1 grantsabel 4-5 jaar geleden zo kwijt geraakt en van de week een doc,s hoed en oorzaak niet te vinden dus dan jammer genoeg je spullen kwijt:mad:

maar die 5 produckten vind die vind ik ook verdomd lastig zelfs met 10 min tijd lukt me nog steeds niet ;-(
 

DeletedUser

Ik zit ook met dat probleem.
Heb inmiddels 9 uur piano gespeeld (met bladmuziek geëquipeerd) en nog niks gevonden.
Ben inmiddels maar andere opdrachten gaan doen....

Zijn er spelers die ook zolang piano hebben gespeeld en toch alsnog dat kaartdeel hebben gevonden?


heb daar ookeven over gedaan maar wel gevonden uiteindelijk
 

DeletedUser

5 voorwerpen

Leones held ;),

Doe de opdracht bij RRH met diamanten en in 75 of 90 sec heb je die opdracht gedaan dat werkt echt als een speer ;),hele tijd was ik er mee bezig en nu net even meer als een minuut en de opdraccht was af heerlijk ;) ;)
 
Bovenaan