• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Call of ZUma

DeletedUser14957

zo'n salarisverhogingsmedaille , zo'n klavertje gebruikt en dan hoogste geluksarbeid zilver doen.
 

DeletedUser4007

trek geluks kleding aan
kan ook helpen

aq set of circus set oid
 

DeletedUser

Ik kom niet verder dan 2 voorwerpen. Al ruim 100x 15 sec arbeiden gedaan met motivatie boven 80%. Ook salarisverhoging en klavertje (+5%) gebruikt. Feestdagenset kostte me te veel levenspunten. Ik heb overigens vooral RHH gedaan.
 
Ik kom niet verder dan 2 voorwerpen. Al ruim 100x 15 sec arbeiden gedaan met motivatie boven 80%. Ook salarisverhoging en klavertje (+5%) gebruikt. Feestdagenset kostte me te veel levenspunten. Ik heb overigens vooral RHH gedaan.

ga dab 100x tabak plukken ofzo, dan zal je hoop ik weinig lp verliezen
 

DeletedUser905

Ik kom niet verder dan 2 voorwerpen. Al ruim 100x 15 sec arbeiden gedaan met motivatie boven 80%. Ook salarisverhoging en klavertje (+5%) gebruikt. Feestdagenset kostte me te veel levenspunten. Ik heb overigens vooral RHH gedaan.
Idem. Tis toch best een pittig opdrachtje :o
 

DeletedUser4007

voor de 1 wel voor de ander niet
beetje wisselvallig dus

had um zelf de eerste poging al na een uur of 2:p
 
Het is me uiteindelijk op 4 werelden gelukt (overal op het nippertje, want ik was steeds door m'n actiepunten heen).

- gestart met 100 actiepunten

- feestdagenset aan

- verschillende arbeiden gedaan (schatten zoeken, lijken bestelen, gevangenentransport, vredesonderhandelingen, graven delven, naar olie boren, etc)
(Een hoge gelukswaarde heeft volgens mij geen invloed. Deze waarde zegt niks over de kans om items te vinden, alleen over de waarde van de te vinden items)

- motivatie steeds boven de 75% gehouden

- af en toe een arbeid met zilveren of gouden randje opgezocht

- salarisbonusmedaille ingezet

- de moed niet opgeven

Ik weet niet of dit allemaal invloed heeft gehad op het resultaat, maar ik heb het in elk geval gehaald.

Nog 1 wereld te gaan....:huh:
Het blijft een vervelende opdracht.
 
Laatst bewerkt:
't Is me helaas weer niet gelukt: 112 x een 15 sec arbeid en slechts 3 items gevonden. :huh: (En toen waren de 3 uren verstreken. Zonde van m'n RL tijd....)

Weet iemand of er per arbeid verschil is in de kans om een item (geen product) te vinden? En zo ja, waar kan ik dat zien? (En dan bedoel ik niet de waarde van de gevonden items) :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Nee, de kans is voor elke arbeid gelijk.
Wat wel schijnt te werken is een diamant aandoen bij het werken als rondreizende handelaar. Dat heb ik echter niet kunnen bevestigen, want ik heb de opdracht niet :p
 
Bovenaan