• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Call of ZUma

DeletedUser8063

Merci ggbird.

Vooral die rijpe sinaasappelen lijken mij zeer aantrekkelijk om een vers geperst fruitsapje van te maken :cool:
 

DeletedUser14251

ik heb een tip voor deze opdracht laatst ook van iemand gekregen die heeft mij ermee zeer erg geholpen

Draag een ruwe diamant en doe dan 15 sec jobs van rondreizende handelaar als het goed is krijg je dan een smaragd of een edelsteen en dat telt mee als een voorwerp :)
 

DeletedUser4007

ik heb een tip voor deze opdracht laatst ook van iemand gekregen die heeft mij ermee zeer erg geholpen

Draag een ruwe diamant en doe dan 15 sec jobs van rondreizende handelaar als het goed is krijg je dan een smaragd of een edelsteen en dat telt mee als een voorwerp :)

is al ruim voorbij gekome in deze thread?
niet gelezen zeker?:p
 

DeletedUser1709

Ok dan rest alleen nog de vraag...hoe kom ik aan ruwe diamanten?
 

DeletedUser

Zijn er nog speciale voorwaarden om de sleutel van henry's huis te vinden? Heb al heel vaak pepers oogsten gedaan maar nog steeds niet gevonden.
 

DeletedUser

Volgens mij moet je moet een positief aantal arbeidspunten inbrengen. Minimaal 5 bronzen houwelen dus.
 

DeletedUser4007

Volgens mij moet je moet een positief aantal arbeidspunten inbrengen. Minimaal 5 bronzen houwelen dus.

als dat niet veranderd is?
dan geldt dat voor alle opdrachten waar je een item voor moet krijgen
een positief arbeidsinbreng dus;)
 
Bovenaan