• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

buffeljacht -> klopt niet!

Moet buffeljacht bizonjacht worden?

  • Ja

    Stemmen: 33 55,0%
  • Nee

    Stemmen: 27 45,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

er bestaan er ergere maar het is wel gewoon een fout. Waarom moeten ze hier zo'n heel circus met poll en al van maken voor werk dat al lang gedaan geweest was tussen de soep en de patatten?
 

DeletedUser

er bestaan er ergere maar het is wel gewoon een fout. Waarom moeten ze hier zo'n heel circus met poll en al van maken voor werk dat al lang gedaan geweest was tussen de soep en de patatten?

Ik leg het je nog 1x uit,
HET-IS-GEEN-FOUT!
Jezus zeg, buffel komt van buffalo wat bizon EN buffel betekent,
het is dus WEL goed
 

DeletedUser

Ik leg het je nog 1x uit,
HET-IS-GEEN-FOUT!
Jezus zeg, buffel komt van buffalo wat bizon EN buffel betekent,
het is dus WEL goed

KLOPT DUS HEBBEN ZE BUFFALO VAN DE .NET PER ONGELUK IN BUFFEL VERTAALD. DIT IS TOCH NIET DE ENIGE FOUTE LETTERLIJKE VERTALING IN THE WEST? MISSCHIEN HEBBEN ZE GOOGLE VERTALEN GEBRUIKT OF ZOIETS. DAT ZIJN OOK MAAR MENSEN HOOR!!!!!!!!

Zo, dat lucht op;)
 

DeletedUser

wordt een eindeloze en zinloze discussie. Als je het nazoekt kom je erachter dat de huidige term niet de juist is.. ff simpel van internet geplukt, Let ff op de de vette letters ;)

"Amerikaanse Bizon

Afwisselend beeld
Historische tekening
De vraagaudio van de bizon
De status van het behoud

Afhankelijk behoud (IUCN 2.3)[1]
Wetenschappelijke classificatie
Koninkrijk: Animalia
Phylum: Chordata
Klasse: Mammalia
Orde: Artiodactyla
Familie: Bovidae
Subfamily: Bovinae
Soort: Bizon
Soorten: B. bizon
Binomiale naam
De bizon van de bizon
(Linnaeus, 1758)
Ondersoorten
B. b. athabascae
B. b. bizon

Amerikaanse bizon (De bizon van de bizon) is a runder zoogdier, ook algemeen bekend als Amerikaanse buffels. De „buffel“ is iets van een slecht gekozen term voor dit dier aangezien het ver slechts verwant met één van beide „ware buffels“ is, water buffels en Afrikaanse buffels.

De bizon woonde oorspronkelijk in Grote Vlaktes van Verenigde Staten en Canada in massief kudden, zich uitstrekt van Het grote Meer van de Slaaf in het verre noorden van Canada aan Mexico in het zuiden, en van oostelijk Oregon bijna aan De Atlantische Oceaan, rekening houdend met zijn ondersoorten. Zijn twee ondersoorten zijn vlaktes bizon (De bizonbizon van de bizon), voornaam door zijn kleinere grootte en meer rond gemaakte bult, en houten bizon (De bizonathabascae van de bizon), voornaam door zijn grotere grootte en langere vierkante bult. De houten bizon is één van de grootste soorten vee in de wereld, die in grootte slechts door massief worden overtroffen Aziatische gaur en wilde Aziatische waterbuffels, allebei van wat hoofdzakelijk binnen worden gevonden India en Zuidoost-Azië."

Het is dus een slecht gekozen term...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

We gaan dit simpel oplossen. Aangezien het misschien niet 100% correct is, maar ook niet 100% verkeerd, gewoon een stemming.
Wil je dit echt veranderd, stem dan ja. Vind je dit niet echt nodig om te veranderen, dan nee.
Zie dikgedrukt.
Ik kan mij niet indenken dat er echt mensen tegen zouden zijn, nee is eigenlijk eerder "het kan mij niet schelen" zeker
Zie boven, Nee betekent heel simpel dat het wat jouw betreft niet aangepast hoeft te worden.
Waar staat de optie: I don't care?
Dat is dus nee.
IDC is absoluut geen nee.

Ik stem ook voor I don't care!!

M.a.w. tkan me geen moer schelen! JA of nee, w/e
IDC is absoluut wel nee, en als je geen nee wil zeggen, dan zeg je niets.

Ik heb geen mening hierbij, dus ik stem niet. Zo simpel kan het zijn. Daar hoeft toch geen hele santenkraam bij?:hmf:
 

DeletedUser

Buffel is een goed woord zie wikipedia. Komt van het woord buffalo.
 

DeletedUser

klopt maar wel een compleet ander die zie pagina 3 voor mijn plaatjes:rolleyes:
 

DeletedUser

Tegen!:mad:

1/5:o

Het is allebei goed en buffeljacht klinkt gewoon beter!:laugh:
 

DeletedUser

Ik ben nu al bijna 2 jaar buffeljacht gewend en nu komt er iemand op het forum binnenvallen die vindt dat iedereen zich maar aan hem moet aanpassen en dat het anders moet? Kom nou zeg, zoek een leven ofzo.
 

DeletedUser

Ik ben nu al bijna 2 jaar buffeljacht gewend en nu komt er iemand op het forum binnenvallen die vindt dat iedereen zich maar aan hem moet aanpassen en dat het anders moet? Kom nou zeg, zoek een leven ofzo.

Ook deze argumentatie slaat echt helemaal nergens op.
Jij bent dan wel gewend aan 2 jaar buffeljacht, maar kan het daarom niet veranderd worden? De West veranderd toch constant? Telkens weer nieuwe updates.
Deze jongen is binnen komen vallen, omdat die een fout ziet. Is hij daarom van mening dat iedereen zich aan moet aanpassen aan hem? Hij wijst alleen maar op deze fout en vraagt daarna of dit veranderd moet worden. Uiteindelijk zijn wij degene die dit beslissen en daarna innogame. Er zijn niks voor niks 18 ja stemmers en 15 nee.
Vooral je laatste zin is het gene waarom ik dit schrijf. Ronduit belachelijk. Deze Wiley Harp heeft maar 4 zinnetjes gebruikt om het duidelijk te maken en minder woorden dan jij hier geschreven hebt. Wie moet hier een leven zoeken? (ja ik :p dat ik dit schrijf :D)
 

DeletedUser

Ook deze argumentatie slaat echt helemaal nergens op.
Jij bent dan wel gewend aan 2 jaar buffeljacht, maar kan het daarom niet veranderd worden? De West veranderd toch constant? Telkens weer nieuwe updates.
Deze jongen is binnen komen vallen, omdat die een fout ziet. Is hij daarom van mening dat iedereen zich aan moet aanpassen aan hem? Hij wijst alleen maar op deze fout en vraagt daarna of dit veranderd moet worden. Uiteindelijk zijn wij degene die dit beslissen en daarna innogame. Er zijn niks voor niks 18 ja stemmers en 15 nee.
Vooral je laatste zin is het gene waarom ik dit schrijf. Ronduit belachelijk. Deze Wiley Harp heeft maar 4 zinnetjes gebruikt om het duidelijk te maken en minder woorden dan jij hier geschreven hebt. Wie moet hier een leven zoeken? (ja ik :p dat ik dit schrijf :D)

Je vergelijking met updates klopt niet helemaal, updates zijn verbeteringen en toevoegingen, en ga mij niet vertellen dat dit een algehele verbetering danwel toevoeging is.
Voor de rest, dat zoek een leven slaat op iedereen die hier moeilijk over doet(ja, inclusief mezelf, maar ik geloof dat hier al algemeen bekend is dat ik geen leven heb)
Als laatste, ik heb echt liever dat inno aan betere updates werkt dan dit soort foutjes waar je zo overheenleest.
 

DeletedUser

Je vergelijking met updates klopt niet helemaal, updates zijn verbeteringen en toevoegingen, en ga mij niet vertellen dat dit een algehele verbetering danwel toevoeging is.
Voor de rest, dat zoek een leven slaat op iedereen die hier moeilijk over doet(ja, inclusief mezelf, maar ik geloof dat hier al algemeen bekend is dat ik geen leven heb)
Als laatste, ik heb echt liever dat inno aan betere updates werkt dan dit soort foutjes waar je zo overheenleest.

Ik reageerde vooral op je dat je er 2 jaar aan gewend bent. Dat is dus niet echt van toepassing, want de west veranderd constant. Daarnaast zijn er wel vaker namen van werkzaamheden veranderd. Denk maar aan 'Bos Rooien --> Bomen Vellen' (dacht ik). Zo'n foutje als dit is zo opgelost.
Oke, ik ben een beetje hard uit gevallen dat 'we' geen leven hebben. Want daar heb je dan wel gelijk in :p
 

DeletedUser10964

Ik ben nu al bijna 2 jaar buffeljacht gewend en nu komt er iemand op het forum binnenvallen die vindt dat iedereen zich maar aan hem moet aanpassen en dat het anders moet? Kom nou zeg, zoek een leven ofzo.

Is je account gehackt? :blink:
 

DeletedUser

Ik reageerde vooral op je dat je er 2 jaar aan gewend bent. Dat is dus niet echt van toepassing, want de west veranderd constant. Daarnaast zijn er wel vaker namen van werkzaamheden veranderd. Denk maar aan 'Bos Rooien --> Bomen Vellen' (dacht ik). Zo'n foutje als dit is zo opgelost.
Oke, ik ben een beetje hard uit gevallen dat 'we' geen leven hebben. Want daar heb je dan wel gelijk in :p

Ook die verandering vond ik compleet doelloos nu we het er toch over hebben x)

Maar die werkzaamheden, bomen vellen, iets met kwakzalver doen en landhuis bouwen(was eerst fort bouwen) zijn volgens mij de enige werkzaamheden die ooit veranderd zijn en daarvan had naar mijn mening enkel de laatste een goede reden :p

Is je account gehackt? :blink:

Huh, why?
 

DeletedUser

Ik zie echt het probleem niet waarom je niet zou willen dat dit aangepast wordt.
 

DeletedUser12477

22-22 het gaat nog steeds gelijk op o_O !!! Ik ben voor ney! ik heb zelfs een jel ontworpen: olé olé olé klik op NEE! wat heeft buffel voor zin? Ik win! Goede jel? :p

Ik vind echt dat het geen nut heeft om hem te veranderen... Het is volgens mij tijdverspilling!
 
Bovenaan