• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

buffeljacht -> klopt niet!

Moet buffeljacht bizonjacht worden?

  • Ja

    Stemmen: 33 55,0%
  • Nee

    Stemmen: 27 45,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Enquête gesloten .

DeletedUser4891

Achja, waarom ook niet. Zo lastig is het niet om het te veranderen.
Van mij mag het verandert worden.
 

DeletedUser4892

het is voor mij geen probleem dat het zo is, maar als het niet klopt kun je het net zo goed veranderen (al is dat wel veel werk, omdat het in quests ook aangepast moet worden).
 

DeletedUser

Als jij het realistischer wilt hebben wil je dus ook:
-treinsporen
-level afschaffing (dat had je niet daar he)
-geen duels meer (dit gebeurde af en toe, maar vaker ook niet)

Dus ik ben filliaal tegen!
0/5

Vieze Harry, je argumentatie is hier totaal verkeerd. Ten eerste had hij het niet over het realistischer maken van het spel, maar een correctere formulering van de werkzaamheid 'buffels jagen'.
Daarnaast wil je toch ook dat het een beetje klopt met het wilde westen en dat je niet ineens computers kan verkopen? Buffels waren er niet in het wilde westen en dit is dus gewoon een fout in het spel en niet direct het realistischer maken van het spel.
Oke een adventkalender, en sneeuwhoed van de sneeuwpop zijn natuurlijk ook niet echt van het wilde westen, maar dat is dan ook gewoon een leuke toevoeging van de feestdagen.

Ilaro
 

DeletedUser12045

Sorry dat ik het zeg,maar ik vind dat je je wel geweldig goed moet vinden om zoiets doms hier te zetten.:no::mad:
 

DeletedUser12477

Maak er dan maar stier van xP ik ben er op tgn buffel klinkt gevaarlijker :p
 

DeletedUser12045

Ik bedoel dat het niemand ook maar iets uitmaakt als die naam verandert
 

DeletedUser

We gaan dit simpel oplossen. Aangezien het misschien niet 100% correct is, maar ook niet 100% verkeerd, gewoon een stemming.
Wil je dit echt veranderd, stem dan ja. Vind je dit niet echt nodig om te veranderen, dan nee.
 

DeletedUser

Oke, dat is al drie stemmen voor :blink:
En dat nog geen 10 minuten na de poll is geopend :p
Ik heb voor ja gestemd.
 

DeletedUser

Deze fout zal er wel ingeslopen zijn tijdens het vertalen:

op engelse servers: Hunting Buffalo's Buffalo, Buffel, terwijl de vertaler iets meer had opgelet.. hij bizon had ingevuld :)
 

DeletedUser

Ik kan mij niet indenken dat er echt mensen tegen zouden zijn, nee is eigenlijk eerder "het kan mij niet schelen" zeker
 

DeletedUser9257

Deze fout zal er wel ingeslopen zijn tijdens het vertalen:

op engelse servers: Hunting Buffalo's Buffalo, Buffel, terwijl de vertaler iets meer had opgelet.. hij bizon had ingevuld :)

misschien laat op de avond
 

DeletedUser

Het is geen grote verandering, maar het is wel een correctie.
Ja dus. :)
 
Bovenaan