• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Broeken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Een nadeel met broeken zijn de bonussen.
Als je broeken invoert moeten de arbeiden ook moeilijker, want anders kan je ze sneller doen en valt de balans van arbeiden en bonussen uit elkaar.
 
Een versie van The West waar de komende updates worden getest.

En waaraan maar een beperkt aantal spelers kan meedoen, 2500 als ik me niet vergis.

Een nadeel met broeken zijn de bonussen.
Als je broeken invoert moeten de arbeiden ook moeilijker, want anders kan je ze sneller doen en valt de balans van arbeiden en bonussen uit elkaar.

Broeken zouden idd wel nog een goed idee zijn, maar ik denk dat het er nooit zal komen want dit (zie citaat) zal waarschijnlijk veel te veel werk kosten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

En waaraan maar een beperkt aantal spelers kan meedoen, 2500 als ik me niet vergis.



Broeken zouden idd wel nog een goed idee zijn, maar ik denk dat het er nooit zal komen want dit (zie citaat) zal waarschijnlijk veel te veel werk kosten.

niet alleen teveel werk: idd veeeel te veel bonussen (dan moeten de arbeidmoeilijkheid overal weer stuk omhoog) dan en ze zullen het idd nooit doorvoeren:)
 

DeletedUser

De updates worden daar eerst getest.
Je speelt dan gewoon zoals hier alleen met een update meer.
Dus hier speel je bijvoorbeeld met update 1.20 en daar met 1.21.
 

DeletedUser

En je speelt met het risico dat ze zonder pardon alles deleten :D

On 5/19/09 at 11:31 AM
WARNING: This is a public beta of The-West. Please keep in mind that technical data are subject to change or even fully reset.
 

DeletedUser

door te registeren al ze weer plaatsen bij hebben. bv ze hebben een week geleden het limiet van spelers tot 2500 gedaan ipv tot 2100
 

DeletedUser

ja en nou weer on-topic

die mensen van thewest zelf toch ook wel kunnen bedenken dat er geen broeken in zitten? ze vinden het misschien te veel werk. maar als ze het doen, kan je elk vakje veranderen in een vierkant zodat er ruimte is voor de broek en misschien later nog meer dingen.
 

DeletedUser

ja en nou weer on-topic

die mensen van thewest zelf toch ook wel kunnen bedenken dat er geen broeken in zitten? ze vinden het misschien te veel werk. maar als ze het doen, kan je elk vakje veranderen in een vierkant zodat er ruimte is voor de broek en misschien later nog meer dingen.

en dan moeten de arbeiden vanwege alle bonussen etc veel hoger qua moeilijkheid.. en dan krijg je het gezeik :"het is niet eerlijk want ik kon die arbeid eerst wel en nu niet !! :mad: " en dat soort dingen

conclusie: 'het spel zal nooit nada never perfect voor iedereen worden :rolleyes:
 

DeletedUser3874

De makers hebben reeds aangegeven dat broeken het spel te hard zouden uit balans halen, ook nog eens om de redenen de Tijgerke hierboven aanhaalt.

Dus gebruik je verbeelding en denk er een broek bij.


Bij deze dan ook een slotje met de boodschap om je verbeelding te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan