• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Broeken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3430

Ze gaven beter de vrouwelijke personages een broek in plaats van een hemd :mad: :D
 

DeletedUser

Ik heb ook al veel zitten denken over broeken, maar ik wist niet dat er een ideeënforum bestond. Ik ontdekte het juist, dus ik zal hier ook maar op reageren.
Ik zou (als men broeken toevoegt) er zeker ook shorten tussen zetten, omdat het vooral warm is in streken waar dit spel zich afspeelt.
Ik weet misschien ook een opplossing voor de plaatsen van het broek.
Boven de geweren is nog plaats, dus als we de hoeden naar links zetten hebben we nog plaats voor de broeken.
 

DeletedUser

kijk 10 pagina;s terug ofzow ? :p daar hebben ze een mooi plaatje gemaakt waar ze het neergezet hebben :p
 

DeletedUser

Ik heb ook al veel zitten denken over broeken, maar ik wist niet dat er een ideeënforum bestond. Ik ontdekte het juist, dus ik zal hier ook maar op reageren.
Ik zou (als men broeken toevoegt) er zeker ook shorten tussen zetten, omdat het vooral warm is in streken waar dit spel zich afspeelt.
Ik weet misschien ook een opplossing voor de plaatsen van het broek.
Boven de geweren is nog plaats, dus als we de hoeden naar links zetten hebben we nog plaats voor de broeken.


daarom hebben ze het nu een apparte naam gegeven denk ik, valt het wat meer op ;) verder vind ik het een top idee! die shorten moeten er zeker komen (als het ooit word ingevoerd :o)
 

DeletedUser

daarom hebben ze het nu een apparte naam gegeven denk ik, valt het wat meer op ;) verder vind ik het een top idee! die shorten moeten er zeker komen (als het ooit word ingevoerd :o)

aangezien het op het op de engelse versie al MINSTENS 8x is afgewezen

zal het dus nooit worden ingevoerd.. maar dat heb ik een post eerder ook al gezegd
 

DeletedUser4807

Ik vind het ook heel slim.
Maar ik zou niet weten of het zou komen.
Want dan word je inventaris kleiner en da is ook verveelend
 

DeletedUser

Eerlijk gezegd...
ik heb er ook al over nagedacht
meestal als ik nieuwe kleren heb stel ik mijn ventje/vrouwtje voor in mijn hoofd nu ja ik stel ze altijd voor zonder broek :s

ik vind het een massaz goed idee ;)
 

DeletedUser

*zucht* lezen jullie nou allemaal over mijn reactie heen ???
:confused:

zelf weten maar als jullie zo koppig zijn ga dan op forum.the-west.net zoeken op pants/trousers

en schrik dan ...:o

klik hier
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het hele idee slaat ook gewoon nergens op. Als ze broeken wilde hadden ze dat ook eecht wel aan het begin gemaakt x)
 

DeletedUser5740

Het hele idee slaat ook gewoon nergens op. Als ze broeken wilde hadden ze dat ook eecht wel aan het begin gemaakt x)

idd ze vinden het gewoon een grappig idee dat iedereen in zijn blote kont op zijn rijdier zit laat die bedenkers van the west ook wat plezier hebben.
 

DeletedUser

en als ze dit doorvoeren wil iedereen ook oorbellen, onderbroeken (het is toch gek dat je een broek aanhebt zonder onderbroek), peniskokers en de hele verzameling.
 

DeletedUser

Eigenlijk moeten broeken wel komen, dat is wel een grote blunder vind ik.
Ik rij de hele dag van stad naar stad en de altijd al is rij kruipen die domme vlooien mijn kont in!
 

DeletedUser

HAHAHHAHA

Maar broeken maakt the-west wel weer drukker ik heb wel een ID

G-star broek nieuwe mode. Nu zonder scheet lucht voor maar 15000$ Met 500 imago!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan