• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Brewling bad

DeletedUser4007

maar als je de set nog niet compleet hebt
dan kan het restant wel gevonden worden neem ik aan :p
 

DeletedUser16224

Heb hem vandaag afgesloten en de set compleet gemaakt, die set is zo slecht nog niet als ik de volledige bonus bekijk! :laugh:
 
Ik heb deze opdracht in 2014 helemaal afgesloten.
Toch vond ik in Arizona zojuist St.Patricks geweer tijdens "Werken als een dominee".
 
Oh, dat lijkt me dan een bugg, want je kan hem als het goed is maar 1x krijgen. Sws heb je ook niets aan een tweede, maar 't is grappig :p
 
Heb nu in Briscoe ook 2 St.Patrick revolvers.

Ik denk dat ik die items vorig jaar niet heb gevonden bij arbeiden, maar heb gekocht voor UP munten (volgens mij 500 UPC; kon dat in de shop of zo?).

Nu heb ik ze dus alsnog op de gevonden op de "normale" manier.
 
Dat zal dan idd het wel zijn. En trouwens, waarom heb je dat ooit gedaan? Het was 1) hartstikke duur en 2) had je ze snel gevonden!
 
Toen ik ze op de laatste dag nog niet had gevonden, heb ik ze gekocht.
Ik wist toen nog niet dat ik die dingen dit jaar ook weer kon vinden :huh:

Overigens mis ik in Colorado en W7 nog steeds 1 item van de St.Patricks set, maar daar heb ik dit jaar nog niks gevonden.
 

DeletedUser16224

Toen ik ze op de laatste dag nog niet had gevonden, heb ik ze gekocht.
Ik wist toen nog niet dat ik die dingen dit jaar ook weer kon vinden :huh:

Overigens mis ik in Colorado en W7 nog steeds 1 item van de St.Patricks set, maar daar heb ik dit jaar nog niks gevonden.

Veel 15 sec arbeiden spammen, vind je hem wel ;)
 

DeletedUser16330

Volgend jaar nogmaals halen?

Hallo, ik ben momenteel full paardrijden en level 31. Maar de level 35 halen voor maandag avond gaat me niet meer lukken, is er de zekerheid dat ik volgend jaar nog die opdrachtenreeks kan doen?

Da Cazado
 

DeletedUser15117

De opdrachtenreeks is vorig jaar toegevoegd en dit jaar weer te doen, dus ik ben er vrij zeker van dat je hem volgend jaar kan doen, mocht je hem nog niet gedaan hebben.
 

DeletedUser16330

het is wel spijtig nu ik level 33 ben, ik de reeks net niet haal, en er een heel jaar op moet wachten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16330

die laatste van 1x slapen, als ik die opdracht op 23 maart aanneem, kan ik die dan nog op 24 maart afsluiten?
 

DeletedUser4007

die laatste van 1x slapen, als ik die opdracht op 23 maart aanneem, kan ik die dan nog op 24 maart afsluiten?

ik heb te horen gekregen dat die heisendwerg dan weg is
dus afronden kan dan niet
of dat klopt weet ik niet:huh:
 
Bovenaan