• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

BG's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10988

Dat zeg ik net, goed lezen..
Natuurlijk hebben we hulp nodig, in ons eentje zal het nooit lukken. Maar wat de mensen er mee doen, moeten ze zelf weten. ik verwacht het ook niet van ze. Doen ze het niet, geen probleem.. Net zo zeer dat ze dat van ons niet hoeven te verwachten.
Dus ja, je hebt gelijk. Dat hebben we gevragen, net zozeer als de tegenpartij dat gedaan heeft.
Dit fortje (ons eerste!) was gewoon te leuk om te hebben, kunnen we lekker dichtbij bandits slapen voor onze duellanten. ;)

Edit: Ik zit in Aurora he, niet in FD meer..
 

DeletedUser1376

Ik kom ook uit de fw, vond het daar ook al te grote groep worden. Nu zit ik in de silent steden, zowel met bondgenoten, anders kunnen wij gewoon niets anders. Ik denk dat je misschien wel gwn de groepen klein genoeg moet houden, maar sommige steden moeten wel bg's hebben om in de top 15 van arizona te blijven. Wij hebben een tijdje terug ook een fort veroverd, maar dit was dan ook mede mogelijk gemaakt door de andere steden

Maar ik zeg ook niet dat een vrije stad, zoals Aurora of idd the saloon steden een slecht idee is. Maar soms hoor ik dan ook van ja we winnen niks en we worden telkens aangevallen, maar dat is dan wel je eigen keuze geweest;)
 

DeletedUser

Maar ik zeg ook niet dat een vrije stad, zoals Aurora of idd the saloon steden een slecht idee is. Maar soms hoor ik dan ook van ja we winnen niks en we worden telkens aangevallen, maar dat is dan wel je eigen keuze geweest;)

daarvoor heb je weer mensen nodig die zomaar uit het niets je toch helpen.
 

DeletedUser

de onofficiële mening van Il

Oké,

Allereerst, deze wereld staat bol van de premium-spelers, maar ook hardnekkige non-premium spelers die de uitdaging aan gaan om tussen de grote der Arizona staande te blijven. Respect daarvoor! Die moeten behouden blijven voor deze wereld.

Op het moment dat hier 2 of 3 grote BG's ontstaan, dan is voor de kleine gemeenschappen, zoals Free, Saloon helemaal geen plaats meer. Gevolg zal zijn dat deze mensen elkaar weer gaan opzoeken en als voorheen inactief gaan worden omdat de spelvreugde weg ebt. Weer een dooie wereld. Nee, dat willen we niet lijkt me. Hou de verrassende kant levend!!!!
Wij hebben heel bewust geen BG's, juist omdat het dan leuker blijft op Arizona. Wij beogen ook geen vriendjes te hebben, omdat wij ook heel verschillend zijn in de keuze van vechten. De ene keer is het aanvallen, andere keer is het verdedigen. Ik zie op w5 momenteel de grootste problemen omdat de activiteit er uit gaat. Zeker met twee grote BG's die elkar willen bestrijden. Op één avond slechts 1 of 2 battles is natuurlijk nooit voldoende voor Arizona om alle spelers die willen vechten mee te laten doen. Je kan uiteraard een aanval op een fort counteren middels het vliegende tapijtje om zo de aanval bij je eigen fort weg te houden. Maar gelukkig is dat inmiddels zo goed als verdwenen ui Arizona. Je kan beter één volle bak hebben, dan twee battles waar niks te doen is. Om die ene battle vol te krijgen is planning en discipline nodig. Daar moet 'men' als leiding zich op concentreren denk ik. Niet bang zijn voor de opponent, maar uitgaan van eigen kracht!

En het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen, als wel om de saamhorigheid die je met een groep kunt bereiken.
En ik kan zeggen dat Il een saamhorige groep is, mede omdat we niet meer dan 100 leden hebben. Puur gekwalificeerd op activiteit. Dank aan onze recruiters!

In alle meningen die hier boven zijn gegeven zit een kern van waarheid, ik ben het deels eens, deels oneens met de schrijvers hier van. Gelukkig maar, want als we allemaal hetzelfde zouden denken... is het hier binnen twee weken afgelopen met de pret.

@Francotirador; Quote Profiel: The Last Stand:
2 Topsteden met slechts 1 doel, de wereld tonen dat het ook met een beperkt aantal spelers/steden mogelijk is, veel te realiseren.
Dit staat op jullie BG-profiel! Waarom wil jij dan een wereld met 2 grote BG's??? Verklaar je nader.

P.S. Ik neem voor het gemak aan dat jij als lvl28 opnieuw bent begonnen (ik ken je nl. niet uit deze of voorgaande werelden), want anders zouden jouw vragen en opmerkingen het wel heel noobie zijn, en daar ga ik niet van uit.


Tot slot het leven in Il is fantastisch, leuke mensen, actievelingen, stille vennoten, sterke reuzen, schattige bouwers... en af en toe een irritant baasje... De nietsnutten en vervelende spelers gaan vanzelf wel weg, die hoeven wij niet weg te sturen. En daar zijn ze vrij in.

Het ga jullie goed, have fun with the game!

grj.
 

DeletedUser

Oké,

Allereerst, deze wereld staat bol van de premium-spelers, maar ook hardnekkige non-premium spelers die de uitdaging aan gaan om tussen de grote der Arizona staande te blijven. Respect daarvoor! Die moeten behouden blijven voor deze wereld.

De Discussie gaat niet over premium al dan niet.

Op het moment dat hier 2 of 3 grote BG's ontstaan, dan is voor de kleine gemeenschappen, zoals Free, Saloon helemaal geen plaats meer. Gevolg zal zijn dat deze mensen elkaar weer gaan opzoeken en als voorheen inactief gaan worden omdat de spelvreugde weg ebt. Weer een dooie wereld. Nee, dat willen we niet lijkt me. Hou de verrassende kant levend!!!!

euhm.. dus als ze elkaar opzoeken worden ze inactief:huh:

Ik zie op w5 momenteel de grootste problemen omdat de activiteit er uit gaat. Zeker met twee grote BG's die elkar willen bestrijden.
De situatie op wereld 7 bewijs het tegendeel ( Legendary vs. unison )

Je kan beter één volle bak hebben, dan twee battles waar niks te doen is. Om die ene battle vol te krijgen is planning en discipline nodig. Daar moet 'men' als leiding zich op concentreren denk ik. Niet bang zijn voor de opponent, maar uitgaan van eigen kracht!

Uiteraard - liever 1 volle bak Ik zou niets anders willen !

En het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen, als wel om de saamhorigheid die je met een groep kunt bereiken.
En ik kan zeggen dat Il een saamhorige groep is, mede omdat we niet meer dan 100 leden hebben. Puur gekwalificeerd op activiteit. Dank aan onze recruiters!

Samenhorigheid - Tot jullie de fortjes verliezen.
Eens kijken hoeveel samenhorigheid er dan nog zal zijn.


Dit staat op jullie BG-profiel! Waarom wil jij dan een wereld met 2 grote BG's??? Verklaar je nader.

Waarom ik dat wil ? Wel simpel weg omdat het niet haalbaar is.
Als je een beetje bezig houd , kom je al snel te weten wie met wie vriendjes zijn en ik vind dat daar duidelijkheid over gemaakt moet worden.
Niemand heeft zogezegd BG's maar als ik aan een stad X vraag, komen jullie ons helpen en ik moet dan te horen krijgen : " nee wij helpen niet, want stad Y zijn onze vrienden " - tja.. Wat is er dan nog leuk aan.
1 grote groep vriendjespolitiek - zolang alles goed draait, wilt niemand het zien :)
Zolang de fortjes maar behouden blijven is alles ok, maar wee, dat er iets fout gaat, dan zijn ze de eerste om naar een nieuwe stad te gaan, waar het beter is.

P.S. Ik neem voor het gemak aan dat jij als lvl28 opnieuw bent begonnen (ik ken je nl. niet uit deze of voorgaande werelden), want anders zouden jouw vragen en opmerkingen het wel heel noobie zijn, en daar ga ik niet van uit.

no comment :p


Tot slot het leven in Il is fantastisch, leuke mensen, actievelingen, stille vennoten, sterke reuzen, schattige bouwers... en af en toe een irritant baasje... De nietsnutten en vervelende spelers gaan vanzelf wel weg, die hoeven wij niet weg te sturen. En daar zijn ze vrij in.

Het ga jullie goed, have fun with the game!

grj.

tot slot nog even de stad ophemelen :)
5 pluspuntjes voor Justin time

*******************************************************

Ik denk dat deze discussie gesloten kan worden.
Mensen die er anders over denken kunnen me ingame spreken onder francotirador ( uiteraard :p )

succes en veel plezier
 

DeletedUser

euhm.. dus als ze elkaar opzoeken worden ze inactief:huh:


De situatie op wereld 7 bewijs het tegendeel ( Legendary vs. unison )

Wereld 7 is inderdaad actiever geworden...maar nu gaat het alweer wat bergaf.


Uiteraard - liever 1 volle bak Ik zou niets anders willen !

Liever 2 :D


Samenhorigheid - Tot jullie de fortjes verliezen.
Eens kijken hoeveel samenhorigheid er dan nog zal zijn.
De groep bestaat al van in het begin, waarom zou dat nu ineens veranderen wnr we de forten verliezen?


Je heeft dus toe dat je onbekend bent? :p




tot slot nog even de stad ophemelen :)
5 pluspuntjes voor Justin time

Ik geef 10/10.


succes en veel plezier
jij ook ;)
 

DeletedUser

tuurlijk wel:

komt je dit niet bekend voor :):)

Ik bedoel:
We horen gewoon bij elkaar :D. niet dat we aparte steden zijn die met elkaar samen werken.

Maar het gaat nu om W8, dus nu weer over W8 praten :D
 

DeletedUser6801

Ik snap niet echt wat je wil bereiken don. Je zegt dat je een paar grote bg groepen wil, maar je stadsprofiel wijst het tegendeel uit.

En ik snap ook niet wat precies het probleem is. Zoals het nu op Arizona gaat, vind ik het met FG´s heel prima gaan. Beter dan op andere werelden. Massa bg´s voegen echt geen extra waarde toe aan arizona. Jij wil 1, hoogstens 2 volle gevechten per dag? En alle lage levels dan, die worden door jou buitenspel gezet (inclusief jezelf ;) )

Niemand heeft zogezegd BG's maar als ik aan een stad X vraag, komen jullie ons helpen en ik moet dan te horen krijgen : " nee wij helpen niet, want stad Y zijn onze vrienden " - tja.. Wat is er dan nog leuk aan.

Je moet ook wel bij de goede stad aankloppen he ;)
 

DeletedUser

Ik snap niet echt wat je wil bereiken don. Je zegt dat je een paar grote bg groepen wil, maar je stadsprofiel wijst het tegendeel uit.

En ik snap ook niet wat precies het probleem is. Zoals het nu op Arizona gaat, vind ik het met FG´s heel prima gaan. Beter dan op andere werelden. Massa bg´s voegen echt geen extra waarde toe aan arizona. Jij wil 1, hoogstens 2 volle gevechten per dag? En alle lage levels dan, die worden door jou buitenspel gezet (inclusief jezelf ;) )



Je moet ook wel bij de goede stad aankloppen he ;)

Ik snap hem ook niet, van mij mag hij een nieuwe BG oprichten en massa aanvallen of juist weinig aanvallen gaan plaatsen, maar volgens mij gaat dat dan snel opgedoekt zijn ;)

Momenteel gaan de FG's idd beter dan op andere werelden, dus waarom klagen? :p
 

DeletedUser6801

En ik bedacht me nog een goed argument:

Zoals het nu is op Arizona, is (bijna) elke stad afhankelijk van de hulp van andere steden, omdat er geen massa-BG is. Elke keer zullen dus andere steden je helpen en je vecht dus steeds met anderen samen en steeds tegen anderen in een fortgevecht. Dit maakt het leuk. Met jouw voorgestelde idee zal het zo zijn dat bijna elk gevecht dezelfde mensen tegenover elkaar staan, dezelfde mensen leiden, hetzelfde soort fortgevecht zal er zijn, etc. Alhoewel elke dag een vol fort erg leuk is, zal steeds hetzelfde soort FG denk ik vrij snel gaan vervelen bij de meeste (vooral hooggelevelde, actieve spelers), vallen de BG's weer uit elkaar en ben je op het punt waar we nu is Arizona zitten.

En nogmaals, zoals het nu gaat vind ik het leuk ;)
 
Wat valt daar nog aan toe te voegen. Goed gezegd Gangsta-N.

Misschien best dat iemand van de modjes dit hieronder in acht neemt om verdere discussies en eventueel uit voortvloeiende ruzies tegen te gaan.

Ik denk dat deze discussie gesloten kan worden.
Mensen die er anders over denken kunnen me ingame spreken onder francotirador ( uiteraard :p )

succes en veel plezier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan