• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beta registreren

DeletedUser

Ik wil bouwer worden!!! Nodig mij uit!

Ah je gaat gohst town overnemen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik ga daar ook bouwer worden, net kunnen aanmelden en ik heb al pm gestuurd.

Tot binnenkort!
 

DeletedUser

Ik heb echt geen idee van wat ik wil gaan worden op de beta... Als een van de Dutch-steden mij wil uitnodigen, mag dat wel altijd.
 

DeletedUser

even wat info over de beta

iedereen hier zegt ik ga bouwer worden.

maar op de beta kun je alles zijn wat je wilt want daar kun je reset skills kopen dat ervoor zorgt dat je al je skill points opnieuw kunt inzetten :)

en met de gratis nuggets die je krijgt op de beta telkens als er een nieuwe release is wordt dit geen probleem om te kopen
 

DeletedUser

Enneh.... ik ben al lang op de beta. Ik ga nu alleen wat bouw kleertjes kopen :)
 

DeletedUser

Boven 2. Maar met wie is dit nu afgesproken? Je kan toch moeilijk als gewoon spelertje van lvl 19 een stadje gaan bouwen en hem dutchtown 3 noemen?

EDIT: 8000 SPELERS BEREIKT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Yes, zit ook op de beta. Wil graag deelnemen aan een nederlandse stad.
 

DeletedUser

Ik kan niet inloggen :S

Elke keer kom ik weer op de startpagina.. :S
 

DeletedUser

Bij mij doet hij het eindelijk. Zij het heel sloom. Dat is het nadeel van de beta. Hij ligt er nu achter elkaar uit. Soms staat er niet eens dat ze 5 min. weg zijn. En als het er staat duurt het soms 4 keer zolang.
 

DeletedUser

dit is gewoon de server die wordt geupdate.... waarom schiet iedereen dan direct in paniek
 

DeletedUser

Boven 2. Maar met wie is dit nu afgesproken? Je kan toch moeilijk als gewoon spelertje van lvl 19 een stadje gaan bouwen en hem dutchtown 3 noemen?

EDIT: 8000 SPELERS BEREIKT!

Heb het er met bever³ over gehad en die vond het wel een geschikt idee.
Verder had ik al eerder op de beta gespeeld maar vanwege onvoorziene omstandigheden had ik een aanvaring met een banhamer gehad, die nu dus kennelijk weer gelift is.
 
Bovenaan