• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beta registreren

DeletedUser

Ik zat er ook al op. Ze willen de servers goed kunnen testen. Daarom moeten er 8000 mensen op zitten.
 

DeletedUser

probeer op de beta wel Engels te praten he mensen want veel stadsleiders zoals ik hebben nooit veel zin om hun vertaalmachine erbij te nemen en zeker niet als het Russisch of zo is.

btw voor de mensen die joinen en bij een stad gaan gelieven niet te veel te spammen op het "quest forum" iedereen op de beta heeft dit forum en spam is alles behalve welkom
 

DeletedUser8307

probeer op de beta wel Engels te praten he mensen want veel stadsleiders zoals ik hebben nooit veel zin om hun vertaalmachine erbij te nemen en zeker niet als het Russisch of zo is.

btw voor de mensen die joinen en bij een stad gaan gelieven niet te veel te spammen op het "quest forum" iedereen op de beta heeft dit forum en spam is alles behalve welkom

Beta is de taal over het algemeen Engels. Echter op de normale stadsfora gewoon Nederlands is ok
 

DeletedUser

Beta is de taal over het algemeen Engels. Echter op de normale stadsfora gewoon Nederlands is ok

maar niet op de forum van de beta en de dutch towns zijn ook niet echt groot

en meestal willen mensen naar grote steden (zie ik nu in outlaws 2)
 

DeletedUser

Ik nu ook... Gaan we Dutch Town III maken ?? we hebben die nodig !! :)
 

DeletedUser

Ja! Daar wil ik bouwer worden! Wel ff sparen voor kleertjes dan maar goed.
 

DeletedUser

Is er iemand die een kledingscript heeft voor de beta? ik heb al overal gezocht maar kan niets vinden dat werkt
 

DeletedUser

Ik nu ook... Gaan we Dutch Town III maken ?? we hebben die nodig !! :)

Had het er al met bever over gehad, ben nu bezig een spookstadje over te nemen vlak boven dutch town II
We moeten wel bouwers hebben natuurlijk, maar dat zal geen probleem zijn.
 

DeletedUser12132

Had het er al met bever over gehad, ben nu bezig een spookstadje over te nemen vlak boven dutch town II
We moeten wel bouwers hebben natuurlijk, maar dat zal geen probleem zijn.

Als je hem hebt gebouwt wil je mij dan een uitnodiging sturen. Ik heet op de beta (Net als hier) elmo11. Je krijgt dan me eeuwige dank en een plekje in mijn handtekening.
 

DeletedUser

:)

ikke ook
alleeen ik vind het wel erg sloom.. en het loopt dik vet voor op de normale servers..:)
 

DeletedUser

Had het er al met bever over gehad, ben nu bezig een spookstadje over te nemen vlak boven dutch town II
We moeten wel bouwers hebben natuurlijk, maar dat zal geen probleem zijn.

Mag ik ook een uitnodiging ?? Ik heet daar ook Zarakin...

Ik ga niet voor bouwer maar voor handvaardigheid ! :laugh:
 

DeletedUser6801

Mag ik ook een uitnodiging ?? Ik heet daar ook Zarakin...

Ik ga niet voor bouwer maar voor handvaardigheid ! :laugh:

kun je beter handel drijven doen, er is een nieuwe arbeid, waarbij je veel mooiere dingentjes kunt vinden :p
 

DeletedUser

ik ben er ook bij :)

iemand een voorstel met wat ik kan worden op de beta? :)
 

DeletedUser

gangsta wil je me dat even via pm versturen want anders krijg je een strafpunt voor spoilen;)
 

DeletedUser

?? wat bedoel je ...

Ik wil echt in een stad op .net ...
Wanneer ga jullie hem bouwen ?? :D
 

DeletedUser

4 uurtjes, stuur me maar een berichtje op Klont voor een uitnodiging.
 
Bovenaan