• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Starrs Deringer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Stef de killer heeft een forumban, vandaar dat hij niet kan reageren, onder zijn naam, hier op het forum, staat het woordje verbannen.

Ik had de opdracht al om 10.00 uur maar die gast knalde mij op W4 bijna flauw, toen werd ik wel erg voorzichtig met 150 arbeidspunten in het verschiet, het is gelukkig bij het vijfde duel wel gelukt, nog 260 levenspunten over :rolleyes:

Ik heb ook wel 10 dubbelposts van hem gezien de afgelopen dagen. Da heeft er vast iets mee te maken. :)

Ik vond hem ook vrij lastig te verslaan. Hij moet je sowieso niet raken want dan verlies je zeker. Heb er maximaal 3 keer over gedaan.
 

DeletedUser

Maar waarschijnlijk bedoeld hij wat er gebeurd als je de opdracht voor 10u hebt afgesloten.
Kan je hem dan nog krijgen?

uhh je krijgt de 3de quest alleen te zien tussen 10:00 en 10:30 mits je voldoet aan aantal voorwaarden die hier zeker aan bod gekomen zijn ;)
 

DeletedUser

Ik ga denk ik maar een handeltje in Kranten beginnen komende week kan je er veel geld op verdienen :p
 

DeletedUser

Dus als ik het goed heb, moet je donderdag om 10u met een krant, bij de arbeid "Treinstation bouwen" gaan staan.
Dan krijg je een opdracht, waarbij je Billy moet verslaan, en als dat lukt krijg je hem?
 

DeletedUser

Dus als ik het goed heb, moet je donderdag om 10u met een krant, bij de arbeid "Treinstation bouwen" gaan staan.
Dan krijg je een opdracht, waarbij je Billy moet verslaan, en als dat lukt krijg je hem?

Neen, niet volledig wel deels en beetje overbodige info :p
 

Deleted User - 36202

Inmiddels heb ik 'm ook al ;) Had niet op alle werelden die opdracht afgesloten dus dat zal tot volgende week moeten wachten.

Ik weet alleen niet hoe het met stef zit xD
 

DeletedUser

Congratulations to those who got it, but please do not post spoilers on the forum.

(We can't stop you giving private spoilers, but as a player I personally request you don't. The weapon is meant to be secret and valuable, if it becomes close to common knowledge like Hernando's it will spoil the fun and game balance once more.)
 

DeletedUser

Hou nou op met spoileren!
Het is niet te geloven. Het is nog maar kwalijk anderhalf uur verder en mensen kunnen het nou al niet meer voor zich houden.
Op deze manier loopt binnen een week de halve wereld met het wapen rond....
 

DeletedUser

Hou nou op met spoileren!
Het is niet te geloven. Het is nog maar kwalijk anderhalf uur verder en mensen kunnen het nou al niet meer voor zich houden.
Op deze manier loopt binnen een week de halve wereld met het wapen rond....

Ach, je moet al analfabeet zijn om het volgende week niet te hebben... :cool:
 

Deleted User - 36202

Ik ben het met simsamekes eens hierover. Ga het nou alsjeblieft niet zeggen want dadelijk hebben te veel mensen het wapen :(
 

DeletedUser

Elk forum staat er over vol, echt veel info nu ;)
ik raad jullie ook aan het roemeense forum eens door te nemen als je het hier niet vindt.
 

DeletedUser

Er staat zat informatie op dit forum. Ik had het zelf al uitgevonden daarmee.
Alleen niet door dat ik de oplsossing al had gevonden dus het wapen eerst ook nog niet. Je kunt met de info die er staat enkele minuten experimenteren en dan krijg je de opdracht zeker wel. Het hoeft niet voorgekauwd te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan