• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Starrs Deringer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Jammer dat ik hem nog niet heb :(., Maar heb eht wel geprobeerd werd alleern KO gelegd xD.

Omdat hij echt elke ronde in het 1ste duel raak schoot ( week wel goed uit ). En het 2de duel al naar eht 2de schot:o.

Volgens mij ben ik neit de slechtste duellant van W5 maar win er niet van:p
 

DeletedUser5512

kan er niet aan een mod gevraagd worden of hij dit topic wil verwijderen??

ehm waarom is er dan zo'n topic geopend als ik vragen mag? ik dacht om ons mee te laten denken met oplossing dus waarom zouden we de oplossing dan niet mogen zien:cool:
 

DeletedUser

Iemand anders stef de killer zijn bericht gekregen?

Heey iedereen,
Ik ben Stef de killer op w2 vond ik die deringer dus weet hoe hem te unlocken.
Ik vind dat jullie het recht hebben om het ook te weten.
Wel in een leuk raadseltje dus info zelf zoeken.

Even voor de duidelijkheid ik speel op w2 onder de naam stef de killer ga maar kijken als je me niet gelooft lvl 62 daar.

Oke.
Om 9.55 uur ging ik naar de wc deed mijn rits van mijn broek open, daarna mijn knop , daarna broek uit en onder broek uit.Onder tussen las ik de krant.
Ik ging zitten op de wc.
5 minuten later Voelde ik iets hards persen ja de deringer kwam eruit!!Mijn vader (=40 jaar) kwam binnen met een donderslag, ik verschoot en ik zei: "Help laat me leven ik ben een ongewapende man!"
30 minuten later was ik klaar met mijn behoeftes en dus ging ik eraf en deed verder waar ik mee bezig was :)

Het zit in een raadsel wie zoekt die vind :)

Ps: Als je de oplossing denkt te weten stuur dan een pm naar zoekteboel ik dus :)
EN niet hier posten! anders is het niet meer lollig voor de mensen die het proberen te ontcijferen.

Als je het raadsel niet kan of wil oplossen wel stuur me dan een pm dan zeg ik het je zo wel.
 
Die heb ik jammer genoeg niet gelezen :)

En aan stef: Als je dan een raadsel maakt, maak het dan niet zo makkelijk :)
 

DeletedUser

Wat is het toch makkelijk om iemand voor jan met de korte achternaam neer te zetten, terwijl diegene zelf niet kan reageren.

Het niveau daalt hier met de minuut, bah....


Kijk eens wat vaker in de spiegel zou ik zeggen, dat is toch niet zo moeilijk????
 

DeletedUser

Sorry hoor Wolterja, maar hij vraagt er zelf om als hij alle bij hem bekende stadsleiders in Wereld 6 (en andere werelden ook volgens mij) gaan spammen met dat raadsel.
 

DeletedUser

Hij wil alleen behulpzaam zijn, kan je ook waarderen.
Er zijn hier genoeg leden, die alleen meeliften op de info die andere verzamelen.
Maar wel kritiek leveren en een ander voor gek verslijten.

Proberen om ook het goede van iemand te zien, dat is blijkbaar een kunst op zich.
 

DeletedUser

oke, en net zoals bij hernado's sword loopt volgende week donderdag iedereen met belle star's deringer rond :(
 

DeletedUser

oke, en net zoals bij hernado's sword loopt volgende week donderdag iedereen met belle star's deringer rond :(

Met hernandos liep niet iedereen rond en nog steeds niet omdat deel 1 moeilijk te vinden is en je de juiste keuze gemaakt moet hebben voor deel 3. Met belle starrs deringer loop wel iedereen straks rond. Is erg makkelijk te krijgen.
 
"Verwijderen van 232 bericht(en) uit 1 discussie(s) in 1 forum(s)."

Oeps.

Nou, me dunkt dat dat wel nodig was in deze ongelooflijke massa spam. Berispingen volgen waar nodig. Het topic gaat op slot, lijkt me dat het nu wel uit besproken is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan