• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

belastingteruggave vergroten

Waar baseer je dat op?!

WH

Hoe kan je zeggen dat dat niet zo is, kijkend naar de andere prijzen? Jij wil dat alle prijzen, ook de zeldzame, ´niets uitmaken´? Waar slaat dat op? Jij wil dus echt dat er uitsluitend prijzen uitkomen waar je niet teveel aan hebt? :laugh: Ik denk dat de motivatie van spelers om een circus-spel te spelen, laat staan er nuggets voor te kopen, toch wel weg zou gaan als dat zo was... :laugh:

Maar nogmaals: de meeste zeldzame prijzen zijn al erg waardevol (ik ga de voorbeelden niet herhalen) , waarom wil jij dan dat deze prijs dat niet is? :huh:
 

DeletedUser6377

Hoe kan je zeggen dat dat niet zo is, kijkend naar de andere prijzen? Jij wil dat alle prijzen, ook de zeldzame, ´niets uitmaken´? Waar slaat dat op? Jij wil dus echt dat er uitsluitend prijzen uitkomen waar je niet teveel aan hebt? :laugh: Ik denk dat de motivatie van spelers om een circus-spel te spelen, laat staan er nuggets voor te kopen, toch wel weg zou gaan als dat zo was... :laugh:

Maar nogmaals: de meeste zeldzame prijzen zijn al erg waardevol (ik ga de voorbeelden niet herhalen) , waarom wil jij dan dat deze prijs dat niet is? :huh:

bullshit alert

wh
 

DeletedUser15117

Zamel 20.000 (kunnen er ook meer/minder zijn) handtekeningen in en ze moeten het er over hebben in de tweede kamer of stuur gewoon een brief naar Dijselbloem. Je kan natuurlijk ook flink zoeken naar aftrekposten, dat levert ook nog wel eens geld op.

OT: beetje meer mag wel.
 
Bovenaan