• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Adventkalender

DeletedUser

je kan hier ook gewoon een ss posten.
want waarom moet er door een ander moeite gedaan worden om het te zien?
laat de poster dat lekker doen:cool:

:laugh: gemakzuchtig en lui?

Aangezien jij degene bent die het bewijs wil zien, ga jij dan ook de moeite doen.

Er staat toch een link? Die ander weet het al, jij wilt overtuigd worden dat het ook zo is, doe dan ook de moeite daarvoor.

Als antwoord op je vraag: Er moet door een ander moeite worden gedaan omdat die ander iets wil.
Als je iets wil zal je iets moeten doen! Jij wilt overtuigd worden, jij zal iets moeten doen.

:D Luilak.
 

DeletedUser4007

ik hoef niet overtuigd te worden want het boeit me niet.

maar iemand meldt een hogere premie en neemt de moeite niet om een pic te leveren.
dan ben ik een luilak als ik de moeite niet neem om zijn gemakzucht te checken?

dan moet dat maar, dombo :laugh:
 

DeletedUser

ik denk dat er stukjes kool inzitten maar als je ze op de juiste dag opend je geen premie krijgt:hmf:
 

DeletedUser4891

ik denk dat er stukjes kool inzitten maar als je ze op de juiste dag opend je geen premie krijgt:hmf:

Dan zou ik ze allemaal openen. Boeit mij die premie.

Mischien zijn het allemaal stukjes steemkool. Dan opend iedereen alle vakjes omdat het toch maar steenkolen zijn en dan is 1 vakje de kerstslee.:laugh:
 

DeletedUser

Dan zou ik ze allemaal openen. Boeit mij die premie.

Mischien zijn het allemaal stukjes steemkool. Dan opend iedereen alle vakjes omdat het toch maar steenkolen zijn en dan is 1 vakje de kerstslee.:laugh:

Die kans is er wel XD Zou best geniaal zijn :p
 

DeletedUser

idd

en dan wel nummer 24 de slee

dan maakt iedereen ze allemaal open omdat ze denken toch niks te krijgen en dan bleek je anders een slee te krijgen:p
 
Ik weet het niet, maar ik wacht morgen eerst eventjes af, en check de fora overal nauwkeurig. Straks zijn er meer dingen vereist om iets moois te krijgen, een bepaalde tijd misschien, een product in je inventaris, bepaalde kleding, een opdracht afsluiten die je eerst niet was opgevallen, enz... Ik zou het jullie ook aanraden, maarja wie ben ik...
 

DeletedUser

Of misschien krijg je iets anders op de juiste dag, maar verschijnt er op kerstmis een opdracht waar je gigantisch veel steenkool voor nodig hebt
 

DeletedUser

Ja idd ;) Geloof me elk vakje openmaken iedere dag en wss krijg je het bevroren pistool of het bevroren bowie mes. Met schades van 0-1
 

DeletedUser4007

00.07 en het kan nog niet
volgens welke kalender loopt het spel???
 
Bovenaan