• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Advent kalander

DeletedUser4007

heeft nix met openen te maken

maar hoeveel steenkool en glazen knikkers je in voorraad hebt:laugh:
 
De opdracht die je krijgt hangt af van hoeveel dagen je correct hebt geopend, of je de opdracht kan voltooien hangt af van hoeveel knikkers of kolen je hebt.
 

DeletedUser4891

leones heeft altijd gelijk. :p

Ik had dit jaar 2 vakjes te laat geopend, en ik had nog een knikker van vorig jaar. Ik zat dus vurig te hopen op zo'n lauwe knikkerzak, maar ik kreeg een stom ijzeren kistje met daarin iets nutteloos als een edele indianenkledij. :(
De opdracht die je krijgt hangt af van hoeveel dagen je correct hebt geopend, of je de opdracht kan voltooien hangt af van hoeveel knikkers of kolen je hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, ik heb overal 10 knikkers ofso van de voorgaande jaren, maar overal behalve dakota stalen kist gekregen. Het ligt er dus gewoon aan hoeveel je dit jaar misloopt. Ik weet niet precies hoeveel, maar je mag er max bijvoorbeeld 4 mis lopen. 3 knikkers en adventkalender krijg je met ijzer beslagen kist. Wrs met kolen dan die roe? en daarna die mondharmonica?
 

DeletedUser15821

Nou, ik heb overal 10 knikkers ofso van de voorgaande jaren, maar overal behalve dakota stalen kist gekregen. Het ligt er dus gewoon aan hoeveel je dit jaar misloopt. Ik weet niet precies hoeveel, maar je mag er max bijvoorbeeld 4 mis lopen. 3 knikkers en adventkalender krijg je met ijzer beslagen kist. Wrs met kolen dan die roe? en daarna die mondharmonica?

Ligt eraan of je de voorgaande jaren al knikkerzak ofzo hebt gekregen
 

DeletedUser12477

Ik heb er 3 expres te vroeg gedaan, maar kreeg alsnog de kerstslee....
 
Ik heb nog 12 steenkool in voorraad en nog 5 knikkers, maar heb geen andere opdrachten. Wel heb ik de knikkerzak en de roe al.
En dit keer kreeg ik weer een met ijzer beslagen kist.
Maar hoe krijg je dan zo'nm mondharmonica?
 

DeletedUser4007

Ik heb nog 12 steenkool in voorraad en nog 5 knikkers, maar heb geen andere opdrachten. Wel heb ik de knikkerzak en de roe al.
En dit keer kreeg ik weer een met ijzer beslagen kist.
Maar hoe krijg je dan zo'nm mondharmonica?

niet dus
die zit hooguit in een blauwe kerstpakket
als je geluk hebt;)
 
Bovenaan