• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

" dat ik niemand wat gun vind ik behoorlijk veel.. die woorden zou ik niet gebruiken als je iemand niet kent"

Daden spreken luider dan woorden zal ik dan zeggen hé King. Waar zie jij jezelf gunnen dan? Jij kapt continu laatste minuut nog af. Maar dan vervolgens wel zelf beginnen en spreken over gunnen. Vandaar ook mijn opmerking. Eerst zeggen dat je wel zou gunnen, en vervolgens op de eerste volgende dag dat het kan maak je dat niet waar. Dus ook het citaat dat ik net gebruikte van je, vraag ik me af waarop je dat aan het baseren bent dan. :)
 
:cool: ga maar terug naar school, want blijkbaar heb je niet genoeg nederlandse les gehad.
dat jij er leugenaar van maakt? is hoe jij er tegenaan kijkt... dus dan zal je wel gelogen hebben als je dat zo ziet.
dat is wat jij zelf zegt... en niet ik.
je gunt ook niemand...blijkt vaak genoeg hier op het forum, daar hoef ik je niet voor te kennen, je acties zeggen genoeg.
jij beslist niet wie of waar iemand mag reageren.. dus blijkt wel dat jij de grote mond hebt te denken dat je iemand kan vertellen wat wel of niet mag.
dat jij je irriteert ligt toch echt aan je eigen... en niet aan iemand anders.
en dat je een rare opmerking maakt is gewoon een feit en heb je zelf in de hand.
 
Ik heb heel vaak jullie gegund en niet gereageerd..

Kjjk maar eens heeeel.goed terug.
Maar niemand wat gunnen?? Lees maar goed terug. Of vraag heksie odette maar
 
:cool: hoe ver moet ik terug dan?
de keren dat je iemand vlak voor een punt afkapt zijn makkelijker te tellen.
jammer? dan moet hij vaker en beter reageren
 
:cool: nee nee ben in 2020 al aardig genoeg geweest tegen bietjuh:D

Ik heb heel vaak jullie gegund en niet gereageerd..
Kjjk maar eens heeeel.goed terug.
Maar niemand wat gunnen?? Lees maar goed terug. Of vraag heksie odette maar

ik heb je advies aangenomen en ben 100 paginas terug gegaan.
je reageert 3x na het halen van een punt met een dusdanig tijdverschil dat gunnen niet eens een optie is.
maar.....bijna 20x post je in het laatste uur van iemand, waarvan minimaal de helft in het laatste half uur tot de laatste minuten zijn.
dus zeg jij maar? waar is dat gunnen dan?
 
We kunnen exht zo doorrrr blijven gaan. Maar als ik zeg dat het hem gun dan isndat zo.. Dan kan je wel door bkijven gaan maar veranderd niets aan mijn menjng tegen hem.. Prima als jij niet vind hoor.. Denknje exht dat ikk vean alle mensen echt niemand gun?? Iknzeg nog 1 keer waar we waren toen je begon met bechuldigingen dat ik niemand gun.. mitsjoll ik gun je punten

Ik heb genoeg gezegd
 
Bovenaan