• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

Gunnen heb ik jou ook niet zien doen hoor king :)

Maar die discussie wil ik niet starten. Fijne feestdagen! :)

je zegt dat je discussie niet wilt. maar je begint er in 2021 meteen weer over?
goed bezig.. ik vroeg nergens om iets aan mij te gunnen.. dat heb je er zelf van gemaakt..

ik zei tegen Mitsjoll:

ai wat jammer dat ze je het niet gunnen...
als aan mij ligt wel hoor
 
Kerst is wel leuk feest ja. Ik vind kerst in ieder geval leuk. :)

5 reacties achter elkaar? Is dat volgens de spelregels of wat? Zo haal je natuurlijk niet de 3 uur hé....
 
:cool: jij klikt zelfs in de laatste minuten nog af.
dus je loopt in het nieuwe jaar al gelijk onwaarheden te vertellen :D
en dan de opmerking dat wij goed bezig zijn...... misschien eens naar je eigen kijken:p

je zegt dat ik nu lieg in het nieuwe jaar:

A deze opmerking was in 2020
B of ik iemand wat gun weet ik denk zelf wel het beter als jij.
C om na een opmerking over iemand wat te gunnen, meteen iemand later als een leugenaar te bestempelen vind ik best bijzonder, en heb het idee dat je mij wilt lasteren? Wat is je idee erachter om mij hier van te beschuldigen? Jaloezie omdat ik Mitsjoll iets gun?
 
Laatst bewerkt:
:cool: je gunt niemand wat... dat is juist het punt
en dan opeens zeggen dat je iemand iets mogelijkerwijs zou gunnen...
geloof je het zelf? :D
en waar zeg ik dat je een leugenaar bent??? nergens... weer zo'n rare opmerking dus.
en jaloers zijn op iets wat je niet doet?? hoe werkt dat precies?

en je herhaalt je opmerking van 2020... dus is het wel 2021....wel wakker blijven
 
lees eens je eigen woorden terug..
tegen iemand zeggen dat hij onwaarheden verteld is iemand beschuldigen van liegen.. dus leugenaar

dat ik niemand wat gun vind ik behoorlijk veel.. die woorden zou ik niet gebruiken als je iemand niet kent

als ik naar Mitsjoll reageert moet je gewoon je grote mond houden ipv mij te irriteren.. door bijv. te zeggen dat ik rare opmerkingen maak
 
Bovenaan