• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1e Dueltournooi w7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

als we dueltoernooi houden met 20 spelers zullen er 5
spelers in een pules zitten maar dan moet de ene uit tegen die en de andere thuis tegen die? dan heb je wat geluk nodig tegen welke speler je juist moet vechten of niet? dus is moeilijk te organiseren en niet zo eerlijk?

wat dan ook jammer is er zijn er veel die willen meedoen.. maar maar 16 plaatsen vrij..

tenzij we 2 toernooihouden 1 voor deze groep en iemand anders die toernooi 2 leid maarja. dat is dan al wat ver gezocht?

mvg
bunny
 

DeletedUser

het is idd waar dat er dan veel geluk bij komt kijken. mss moet een van de reves een 2de toernooi maken als hier nog wil voor is. maar gewoon hierbij laten en volgende keer beter lijkt me!
 

DeletedUser11811

ja, dan gaat het als volgt
jij bent speler 1

en dan moet je bv tegen speler 2 en 4 thuis doen en tegen speler 3 en 5 uit

dan heb je 4 duels ipv 6, het tornooi zal dus rapper gedaan zijn, maar je hebt minder kans om een slecht duel weg ter werken

persoonlijk ben ik voorstander van heen en terugwedstrijden

een oplossing zou zijn dat de spelers dien niet voldoen aan het duellvl geschrapt worden, maar dat zou ik dan ook jammer vinden voor hen, zeker omdat ze er wss beiden zullen geraken
tenzij ze hun goedkeuring daar voor geven, maar ik wil daar niet over beslissen
 

DeletedUser

en wat als je nu 8 poules van 3 doet? :p

dan gaat gewoon de 1e van elke poule door.
 

DeletedUser

je moet sowieso EVEN poules hebben anders is het moeilijk (denk ik)
 

DeletedUser

maak gewoon dan 4 poules van 5 waar de beste nummers 1 en 2 door gaan... dan zit je weer op 8 en kan je de rest normaal afmaken.. heb je er 6 van één stad dan moet er of iemand van stad wisselen of je maakt 4 poules van 6(wat ik wel aan de hoge kant vind)

Grtz
 

DeletedUser11811

wat we ook kunnen doen is het tornooi veel langer maken
we spelen dus met 4 poules en 5 speleres per poule
en we doen met heen en terugmatchen, dat wil zeggen 8 wedstrijden in de groepsfase, beste 2 gaan door

maar dan verminderen we de tijd voor een ronde wel van een week naar 5 dagen ofzo
wat denken jullie daarvan?

dan hebben we 20 spelers nodig dus nog 1 iemand erbij

1. Slab The Killer lvl 66
2. Freewilly lvl 68
3. PlayBunny lvl 61
4. heibert lvl 52
5. Leones lvl 46
6. bebao lvl. 52
7. Neelis lvl. 56
8. Irra lvl. 48
9. tommerinetje lvl. 53
10. Prometia lvl 58
11. xfreekx lvl 53
12. CtrlAltDel lvl 62
13. masterblaster01 lvl 62
14. darkcrime lvl 52
15. Gajiin lvl 63
16. Mr.Sjap lvl 56
17. Belle star 17 lvl 54
18. Duelist lvl 56
19. Harres lvl 62
20.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

maandag beginnen we eraan, probeer zo hoog mogelijk want freewilly en ik blijven ook niet stilzitten hé, dus wij zullen ook nog wel stijgen, vandaar dat ik een marge genomen heb van 52, dan zou het moeten lukken

dus we gaan het nu doen met 4 poules van 5 en de groepsfase met heen en terugduels, dit vergt wel wat stiptheid van jullie dus stel je duels niet uit als je ze moet doen

dit is de lijst, ik probeer zo rap mogelijk de poules te maken

1. Slab The Killer lvl 66
2. Freewilly lvl 68
3. PlayBunny lvl 61
4. heibert lvl 52
5. Leones lvl 46
6. bebao lvl. 52
7. Neelis lvl. 56
8. Irra lvl. 48
9. tommerinetje lvl. 53
10. Prometia lvl 58
11. xfreekx lvl 53
12. CtrlAltDel lvl 62
13. masterblaster01 lvl 62
14. darkcrime lvl 52
15. Gajiin lvl 63
16. Mr.Sjap lvl 56
17. Belle star 17 lvl 54
18. Duelist lvl 56
19. Harres lvl 62
20. Ownage-guy lvl 58

ik zet hier dan ook nog eens de regels voor het tornooi, de planning, de poules en er zal een topic komen om de screens te plaatsen van elk duel
 

DeletedUser9359

Ik ga toch even reageren vanuit een wiskundig standpunt. Iedere fatsoenlijk georganiseerde wedstrijd heeft een aantal van 2 tot een macht, zodat je volgende aantallen krijgt:

2 - 4 - 8 - 16 - 32 - 64 - ...

Zo zal 't wel duidelijk zijn. Op die manier is het makkelijk om poules te maken:

nvt - nvt - 2x4 - 4x4 - 8x4 - 16x4 - ...

Op die manier werk je ook veel gemakkelijker naar een finale-systeem toe. Oneven aantallen maken het systeem nodeloos ingewikkeld. Spelers die te laat ingeschreven zijn, hebben pech. Zo is dat toch ook bij een fortgevecht...

Nu zijn we met 20 in 4 poules van 5 spelers. Ik kan nu reeds 10 manieren bedenken waarop de eindstand van een poule op een ex aequo eindigt. Ik hoop dat het niet gebeurt, maar in de toekomst hou je 't best op een wiskundig correct systeem...

MAAR IK DOE WEL MEE :D

~Prom



PS: Spelers die in het westen zitten, mogen NIET meedoen!!
 

DeletedUser11811

nu klopt het volledig hoor
5 spelers in een poule, dat wil zeggen 4 tegenstanders, telkens heen en terug
dus 8 duels in de groepsfase
van die 5 gaan de 2 beste door : 2 en 4 poules is 8 spelers in de kwartfinale
vanaf dan man tegen man
dus halve finale nog met 4 en finale met 2
het is volledig wiskundig correct prom :D

bij gelijke stand tussen 2 spelers zal er gekeken worden naar de onderlinge schade tussen die spelers, bij 3 spelers met gelijke stand, de totale waardes tegen de andere 2 spelers
dus daar is geen probleem voor

en voor de mensen die in het westen zitten, die zullen idd even moeten verhuizen van stad en naar het oosten komen, want er zal niet veel tijd tussen de duels zijn dus je kan onmogelijk 8u wandelen naar een speler
ik bekijk dat morgen dan nog wel eens als ik de poules maak ;)

ik hoop dat alles duidelijk is
er komt nog eens een bericht met de regelementen en zo ook, waar de vertelling hierboven ook zal instaan
als jullie dan nog vragen hebben stellen jullie die maar ingame ;)
ik zal jullie telkens op de hoogte brengen via pm ook!

alvast al allemaal veel succes en dat de beste moge winnen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan