• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1e Dueltournooi w7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

1. Slab The Killer lvl 66
2. Freewilly lvl 68
3. PlayBunny lvl 61
4. heibert lvl 52
5. Leones lvl 46
6. bebao lvl. 52
7. Neelis lvl. 56
8. Irra lvl. 48
9. tommerinetje lvl. 53
10. Prometia lvl 58
11. xfreekx lvl 53
12. CtrlAltDel lvl 62
13. masterblaster01 lvl 62
14. darkcrime lvl 52
15. Gajiin lvl 63
16.



nog 1 plaatsje vrij
als de lijst vol is en er zijn nog sterke mannen die zich aanmelden zullen we eerst kijken of de lage lvls rap genoeg stijgen, anders worden ze gewisselt



inmiddels zit hij vol, maar ik zou graag mee doen. als ik er nog ingewisselt kan worden zou het mooi zijn :)
 

DeletedUser11811

afwachten of die lage lvls het vooropgestelde lvl halen, anders ben jij de eerste op hen te vervangen ;)
 

DeletedUser

is goed, stiekem hoop ik dat iemand het niet haalt :p (loopt naar leones toe om hem ko te leggen :p -grapje-)
 

DeletedUser

Kom anders naar mij morgen? (lacht) :D al zit ik niet bij de lage levels hihi
 

DeletedUser

haha, eerst maar is op donderdag wachten, en dan spreken we vast wel weer is een duel af :)

maarja, ik denk toch dat ik eerst iemand ko wil leggen :p zit alleen niet in een stad dus als je wil mag jij het ook wel doen ^^
 

DeletedUser

graag zaterdag of later pas beginnen. ik kan donderdag en vrijdag niet(excursie)
 
Idee om een aantal reservespelers alvast op een lijstje te zetten? (Met een max van 5 o.i.d.?) Voor het geval er mensen uitvallen, om wat voor een reden dan ook. :) Dan kan er achteraf gewoon aan dat lijstje gehouden worden en krijg je dus geen gezeur van: "Ja, maar ik was eerder!" Je hebt dan namelijk gewoon een lijstje (in de goede volgorde) :) ;)

Gewoon een advies, zie maar wat je ermee doet. :)
 

DeletedUser

Idee om een aantal reservespelers alvast op een lijstje te zetten? (Met een max van 5 o.i.d.?) Voor het geval er mensen uitvallen, om wat voor een reden dan ook. :) Dan kan er achteraf gewoon aan dat lijstje gehouden worden en krijg je dus geen gezeur van: "Ja, maar ik was eerder!" Je hebt dan namelijk gewoon een lijstje (in de goede volgorde) :) ;)

Gewoon een advies, zie maar wat je ermee doet. :)

Mischien wat meer dat 16 deelnemer ?
Slab, ik denk dat nog wel wat mensen die minder actief op het et forum maar wel actief in het spel ook nog mee willen doen, maar (net als mij) net te laat kijken. Dus mischien wat meer deelnemers ?
 

DeletedUser

1. Slab The Killer lvl 66
2. Freewilly lvl 68
3. PlayBunny lvl 61
4. heibert lvl 52
5. Leones lvl 46
6. bebao lvl. 52
7. Neelis lvl. 56
8. Irra lvl. 48
9. tommerinetje lvl. 53
10. Prometia lvl 58
11. xfreekx lvl 53
12. CtrlAltDel lvl 62
13. masterblaster01 lvl 62
14. darkcrime lvl 52
15. Gajiin lvl 63
16. Mr.Sjap lvl 56


reserves:
1. Bleunight 17
2. Duelist
3.
4.
5.


Mischien wat meer dat 16 deelnemer ?
Slab, ik denk dat nog wel wat mensen die minder actief op het et forum maar wel actief in het spel ook nog mee willen doen, maar (net als mij) net te laat kijken. Dus mischien wat meer deelnemers ?

helemaal mee eens, alleen hoe wil je de poules dan indelen?
 

DeletedUser

1. Slab The Killer lvl 66(undertaker)
2. Freewilly lvl 68(arizona)
3. PlayBunny lvl 61(undertaker)
4. heibert lvl 52(WindesWest)
5. Leones lvl 46(sonuwe)
6. bebao lvl. 52(arizona)
7. Neelis lvl. 56(undertaker)
8. Irra lvl. 48(?)
9. tommerinetje lvl. 53(arizona)
10. Prometia lvl 58(sonuwe)
11. xfreekx lvl 53(arizona)
12. CtrlAltDel lvl 62(undertaker)
13. masterblaster01 lvl 62(the final judgement)
14. darkcrime lvl 52(undertaker)
15. Gajiin lvl 63(sonuwe)
16. Mr.Sjap lvl 56(V3 swords)

alle steden er bij:
arizona 4(precies goed)
undertaker 5(precies 1 te veel:p)
SONUWE 3
rest: 4

er zal dus 1 iemand weg moeten uit undertaker:(

EDIT: er kunnen gewoon niet meer mensen mee doen. tenzij je 5 man in 1 poule doet maar wel 2 door. dan hebben we er nog 4 nodig:)
 

DeletedUser

Sowiesoe poules van 4 denk ik ? of van 8 maar dat is te veel denk ik..

ps: Master.. het probleem is dat ik te snel KO gaa door die UA'ers die mij alleen aanvallen als ik weinig lp heb :( Maar ik hoop binnen kort eens langs te komen master..
 

DeletedUser

Ps: Irra is ook van onze stad The Undertakers dus zijn we met 6 Ö
ofwel grote poules? en MAX 4dagen per heen en terug wedstrijd?
 

DeletedUser

Sowiesoe poules van 4 denk ik ? of van 8 maar dat is te veel denk ik..

ps: Master.. het probleem is dat ik te snel KO gaa door die UA'ers die mij alleen aanvallen als ik weinig lp heb :( Maar ik hoop binnen kort eens langs te komen master..

5 in 1 poule zou ook kunnen. gewoon elke poule nog 1 er bij. alleen wel 2 door;)
 

DeletedUser11811

4 poules van 5 duellisten kunnen we ook maken, dan doe je maar 4 duels
2 thuis en 2 uit
dan heb je wel het nadeel dat je maar 1 duel per speler doet, dus geen heen en terugmatch tegen een speler

maar als jullie dat willen is dat voor mij ook goed
dan moeten er nog 2 spelers gevonden worden want we hebben al 2 reserve met belle star en duellist

als dit voorstel wordt afgekeurd houden we het bij het eerste plan, en zorgen we gewoon dat er regelmatig een tornooi komt zodat iedereen eens kan meedoen
 

DeletedUser

het maakt mij niks uit. alleen hang het hier door wel meer af van geluk.
 

DeletedUser11811

idd, als je dan tegen een tactiekspeler moet doen
en je moet op verplaatsing ben je bijna zeker verloren
terwijl als hij nog naar jouw kan komen kan je de stand nog gelijk trekken

het is ook wat moeilijker om te organiseren en je zal wat meer geluk nodig hebben om te winnen, maar ik wil het doen als er niemand bezwaar heeft
als irra en leones er trouwens niet geraken kunnen die 2 mensen meedoen en laten we alles zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan