• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1 April

DeletedUser

Dit klopt ook niet:
Voorkant The West
op 30-03-10 om 12:24 uur
Vandaag is update 1.27 geïnstalleerd.

Dat moet zijn:

op 30-03-10 om 12:24 uur
Vandaag is update 1.26 geïnstalleerd.
 

DeletedUser

Wij betreuren het zeer dat er door spelers is geopperd dat het om een grap gaat. Dit is een echt ingevoerde update. Deze is heel ongelukkig door Innogames ingevoerd op 1 April. Ik snap dat velen dit opvatten als een grapje.

Deze fout kunnen wij echter niet terugdraaien, misschien was 2 april beter geweest, maar so be it.

Marco is helaas niet aanwezig op dit moment, anders had hij dit ook kunnen bevestigen.

Hoop jullie zo iets meer info gegeven te kunnen hebben.
 

DeletedUser

Ja ja, geloof er niks van :p. Voor al van die karakter keuze Ridder neit

Heb jij nog nooit een ridder in het wilde westen gezien dan? Ik wel, gisteren kwam ik er nog eentje tegen tijdens op verkenning gaan.

nu lich ik echt in een deuk:p een RIDDER man die zaten in de middeleeuwen:p


0056.gif


Ik ben toch écht een ridder
smiley_cry.gif
smiley_cry.gif



___


Maar even ontopic, zijn die Ridder quest van dit jaar en de April quests van vorig jaar?
 

DeletedUser

Wij betreuren het zeer dat er door spelers is geopperd dat het om een grap gaat. Dit is een echt ingevoerde update. Deze is heel ongelukkig door Innogames ingevoerd op 1 April. Ik snap dat velen dit opvatten als een grapje.

Deze fout kunnen wij echter niet terugdraaien, misschien was 2 april beter geweest, maar so be it.

Marco is helaas niet aanwezig op dit moment, anders had hij dit ook kunnen bevestigen.

Hoop jullie zo iets meer info gegeven te kunnen hebben.

Zo dat is geloofwaardig:p

Maar ik geloof het nog niet helemaal:p
 

DeletedUser

ja samen met ruud alleen nu heb ik(nadat ik hoorde dat leones stopte, dit geloof ik niet helemaal omdat het 1 april is) gezegd dat ik stop:p
 

DeletedUser

Innogames heeft wel its cools in grepolis gesoken:
ufo.gif

na een paar secs comt er ook een ufo
 

DeletedUser

Oke,

Je kan gewoon zien dat dit een 1 april grap is;)

1. Sommige hebben de opdracht al afgesloten en konden niet kiezen om een ridder te worden ze hebben alleen een medaille gekregen

Toch respect hoor :sheriff:lytho!
Je kan wel zeggen dat dit een fout is maar dat geloven wij niet zo denk ik:p

Jelmer
 

DeletedUser

Ik geloof het nog steeds niet :p maar we zullen wel zien of ie gelijk heeft :p
 

DeletedUser

het thema verander misschien :) en zie het zo: je krijgt er wel (weinig) xp voor:o
 

DeletedUser

Als de andere modjes het net zo lang volhouden als lytho dan eet ik mijn pet op :p

Maar ik denk niet dat dit echt is (Ik weet het bijna wel zeker:p)
 
Bovenaan