• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Valentijns event

    Kleiduif,wanneer begint Valentijnsevent,het is vandaag 12 februari over 2 dagen is het Valentijn en er is nog steeds geen aankondiging.
  2. In memoriam Janus44

    Beste The West spelers. Helaas is Janus na n ziekbed overleden op 24 augustus en in stilte gecremeerd.Voor de fortvechters onder ons was het een fijne medespeler of n goede tegenstander. Mensen zullen hem wel al n tijdje gemist hebben tijdens n fg.We condoleren zijn vrouw en verdere familie ...
  3. bongenootschap

    moet je een bondgenootschap registreren? zo ja waar doe je dat dan.dit zou voor mij nl de eerste keer zijn.
  4. tekst veranderen

    ik wil mijn begintekst veranderen bij mijn stad maar dat lukt niet wie kan mij helpen?
  5. indianen vinden

    hoi ik moet voor een opdracht onderhandelen met indianen maar hoe ik ook zoek vinden doe ik ze niet.ik moest eerst naar een kruispunt daar ben ik geweest en daar staat dat ik moet gaan onderhandelen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.WIE O WIE KAN MIJ OP WEG HELPEN...
Bovenaan