• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

indianen vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik moet voor een opdracht onderhandelen met indianen maar hoe ik ook zoek vinden doe ik ze niet.ik moest eerst naar een kruispunt daar ben ik geweest en daar staat dat ik moet gaan onderhandelen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.WIE O WIE KAN MIJ OP WEG HELPEN?????????????????????
GROETJES ANJA
 
Gebruik de zoekfunctie eens, deze vraag is al zo vaak gesteld dat ik geen zin meer heb om antwoord te geven.
 
IK HEB DE ZOEKFUNCTIE GEBRUIKT TENMINSTE ALS JULLIE DE MINIMAP BEDOELEN DIE BEN IK 2 KEER HELEMAAL DOOrGEGAAN.EN OOK MET DE PIJLTJES OP DE MAPBEN IK GAAN""SURFEN '' maar ondanks dat kan ik ze niet vinden.ik ben al 3 dagen aan het zoeken
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

IK HEB DE ZOEKFUNCTIE GEBRUIKT TENMINSTE ALS JULLIE DE MINIMAP BEDOELEN DIE BEN IK 2 KEER HELEMAAL DOOrGEGAAN.EN OOK MET DE PIJLTJES OP DE MAPBEN IK GAAN""SURFEN '' maar ondanks dat kan ik ze niet vinden.ik ben al 3 dagen aan het zoeken

We doelen meer op de zoek-funcie op het algeme forum......
 

DeletedUser

2lu48ew.jpg


Dit even voor de mensen die wat meer lui zijn dan mij;), DIT IS DE ZOEKFUCTIE:D
 

DeletedUser

IK HEB DE ZOEKFUNCTIE GEBRUIKT TENMINSTE ALS JULLIE DE MINIMAP BEDOELEN DIE BEN IK 2 KEER HELEMAAL DOOrGEGAAN.EN OOK MET DE PIJLTJES OP DE MAPBEN IK GAAN""SURFEN '' maar ondanks dat kan ik ze niet vinden.ik ben al 3 dagen aan het zoeken

Laat ik het nog eens herhalen voor de duidelijkheid:

MET INDIANEN HANDELEN is een arbeid. Een arbeid vraagt arbeidspunten. Blijkbaar heb jij NIET het juiste aantal arbeidspunten (de helft van wat nodig is om ze te doen) om de arbeid op de kaart of wat dan ook te zien.

Met andere woorden: Of je heb je vaardigheden niet goed ingesteld, of je bent een nog te laag level.

EDIT: Je CAPS LOCK staat trouwens aan, FYI. Ik adviseer je je computer opnieuw op te starten. Dat lost het probleem dikwijls op. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zeg hem/haar toch gewoon het antwoord en zit niet te zagen over die zoekfunctie.
Hier het antwoord:

Op de kaart zie je alleen die werkzaamheden die je nu of binnenkort kan doen. 'Met indianen handelen' is een arbeid die vrij hoge eisen heeft. De moeilijkheidswaarde ervoor is 223, de ingebrachte vaardigheden zijn:

- Imago (2x)
- Handelen (2x)
- Vallen opzetten

Als je dus vaardigheidspunten in deze vaardigheden besteedt zal je de arbeid binnenkort kunnen doen.
 

DeletedUser3874

Beste Anja, via de zoekfunctie had je inderdaad makkelijk deze arbeid kunnen vinden hierbij dan ook de link naar de gezochte onderwerpen: http://forum.the-west.nl/search.php?searchid=171668

In één van deze topics schreef ik hetvolgende:
Met indianen handelen is een arbeid op zich, hiervoor heb je wel heel veel arbeidspunten nodig. Hiervoor heb je 223 arbeidspuntennodig (combinatie van Imago, Imago, Handel Drijven, Handel Drijven en Vallen Zetten). De opdracht heeft het volgende plaatje:

indians.png

Bij deze gaat het topic ook op slot trouwens.



En nu even voor de anderen, een beetje beleefdheid is wel op zijn plaats. De helft van de "boze" reageerders op deze post heb ik ookal zo'n domme vragen zien stellen toen ze pas op het forum kwamen. Dus ik denk niet dat jullie in de positie zijn om zo te reageren. Als je wil gaan blaffen naar mensen dan moet je dit maar in je eigen tuin gaan doen. Beleefdheid is nog steeds iets heel anders. Jullie zien misschien hetzelfde topic weer verschijnen maar wij als mods zien weer maar eens dezelfde klachten verschijnen. Doe wat Girafi zegt in de toekomst of zwijg, het gezever over de zoekfunctie begint mij namelijk wel meer te ergeren dan die topics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan