• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bongenootschap

moet je een bondgenootschap registreren? zo ja waar doe je dat dan.dit zou voor mij nl de eerste keer zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3874

moet je een bongenootschap registreren? zo ja waar doe je dat dan.dit zou voor mij nl de eerste keer zijn.

Zulks moet je niet registreren dat doe je gewoon. Stadsleiding van beide steden zijn het eens, zetten in het stadsprofiel dat ze BG's zijn en klaar.
 
Je hoeft het niet ergens te registreren.
Wel is het handig het op het forum te zetten of stadsprofiel zodat de andere leden van de stad het ook weten :)
 

DeletedUser

Zou er niet zoiets kunnen komen dat je op de kaaart je bg's bijv lichtblauw gemarkeerd ziet? Net als tribalwars
 

DeletedUser

Dit is geen tribalwars :p

Je zorgt maar dat je je stadsleden informeert en als ze niet luisteren weet je gelijk dat ze niet op het forum kijken en dus waarschijnlijk voor de rest ook niks aan ze hebt :p

Een beetje stadslid houd namelijk rekening met de stadspolitiek en als ie daar geen interesse in toont dan weet ik genoeg ;)
 

DeletedUser4130

Zou er niet zoiets kunnen komen dat je op de kaaart je bg's bijv lichtblauw gemarkeerd ziet? Net als tribalwars

ik zou het wel handig vinden :D
heb er al een aantal spelers gehad van een BG die hun eigen bondgenoten niet kennen, en ons toch duellere, (tot als ik ze een boze reactie stuur :p)
 
Bovenaan