• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Supernerdddd

    Bouwer level 53 zoekt stad

    Hoi, Ik zoek hier op Arizona dus een nieuwe stad. Ik ben hier een bouwer en heb momenteel 270 punten op bouwen. Ik ben ook erg actief. Wat zoek ik? Ik zoek een stad met gezellige en actieve leden. Ook hou ik wel van een fortgevecht. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust ;) Contacteer me via PM...
  2. Supernerdddd

    Athos Floret: Poging opdracht te vinden

    Laten we het topic van Jesse James' Schofield niet te veel belasten en hier verder gaan over de eerste die via opdracht te krijgen is: Athos Floret. Eerdere berichten er over volgen nu: LET OP: DEZE TOPIC BEVAT INFORMATIE OVER HET VERKRIJGEN VAN SPECIALE WAPENS. ALS JE HET NIET WIL WETEN, LEES...
  3. Supernerdddd

    Idee: Nationaliteit bij steden

    Ik kreeg laatst het idee om nationaliteiten voor steden in te voeren. Je krijgt dan 4 nationaliteiten die mogelijk zijn (voornamelijk koloniale grootmachten) zoals Engeland, Spanje, Portugal en de Indianen. De nationaliteit voor de stad is aan het begin al bepaald en zal er zo uit zien...
  4. Supernerdddd

    kans op voorwerp

    Stijgt de kans op dat je een voorwerp vind ook als je meer arbeidspunten inbrengt? Alvast bedankt.
  5. Supernerdddd

    Hulp nodig voor inloggen

    Ik kan niet inloggen, maar ik zal het wel helemaal uitleggen. Zondag meldde ik me aan om The West te spelen. Ik heb toen even gespeeld en toen ging ik uitloggen. Later kon ik niet meer spelen, want als ik was ingelogd werd het beeld zwart en ik kon verder niks. Dit heb ik nu altijd op alle...
Bovenaan