• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Athos Floret: Poging opdracht te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we het topic van Jesse James' Schofield niet te veel belasten en hier verder gaan over de eerste die via opdracht te krijgen is: Athos Floret. Eerdere berichten er over volgen nu:
LET OP: DEZE TOPIC BEVAT INFORMATIE OVER HET VERKRIJGEN VAN SPECIALE WAPENS. ALS JE HET NIET WIL WETEN, LEES DAN NIET VERDER
Tip:
Vanaf en met athos floret, kun je ze allemaal via opdracht verkregen
de rest (onder athos floret) moet je vinden ;)

En vanwaar komt die tip?

Van mij weet hij dat ;) Hij was dan ook de eerste die het gewoon kwam vragen :p Het is dan ook de laatste keer dat ik ermee geholpen heb ;)

zou ik ook wel graag weten...

svcinc, weet jij nu hoe je het wapen kan krijgen ? :)

kan je Nats machete en drakes voorlader niet met een opdracht ? en bowies mes ?

oke.. leuk:D maar ff nu... athos, heb wel iets research gedaan...

Wikipedia (letterlijk overgenomen.)

Athos (musketier)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Athos is een fictief karakter in de romans De drie musketiers, Twintig jaar later, en De burggraaf van Bragelonne van Alexandre Dumas père.

In De drie Musketiers zijn hij en de andere twee musketiers Porthos en Aramis vrienden van het hoofdpersonage van de roman, d'Artagnan. Hij heeft een mysterieus verleden dat hem in verband brengt met de vrouwelijke schurk van de roman, Milady de Winter.

Athos, iets ouder dan de rest, is een vaderfiguur voor de andere musketiers. Hij wordt beschreven als nobel en knap maar ook zeer geheimzinnig, zijn heil in drank zoekend om zijn geheime leed te verzachten en te vergeten.

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal.
Op het einde van de roman wordt bekend dat hij in werkelijkheid Graaf van la Fère is, die Milady's echtgenoot was voor ze Graaf de Winter huwde.

In de latere twee romans, staat hij openlijk bekend als Graaf van la Fère en is hij de vader van de jonge held, Raoul de Bragelonne. Net als Porthos, wordt Athos' doopnaam nooit genoemd. Hoewel, in het toneelstuk "De Jeugd van de Musketiers", de jonge Milady (toen Charlotte genoemd) hem Vicomte de la Fère Olivier noemt, dus men kan aannemen dat dit Athos zijn geboortenaam is.

De fictieve Athos is genoemd naar de historische musketier Armand de Sillègue d'Athos d'Autevielle (1615-1644) (op de naam na hebben ze echter niet veel gemeen). Deze kwam om bij een duel, nog voordat Charles de Batz-de Castelmore (de persoon waarop D'Artagnan gebaseerd is) zich aansloot bij de musketiers; ze zullen elkaar waarschijnlijk dus nooit ontmoet hebben. Zijn titel, Comte de La Fère (Graaf van La Fère), doch bedacht, is verbonden met de domeinen van La Fère die eens eigendom van Anna van Oostenrijk waren, Koningin van Frankrijk in deze romans.


drank, duel... komen jullie hier verder mee?

PS... volgens mij heb je een kansverhoging van een edel wapen te vinden met de opdracht die hij/zij vaak deed,
 
Laatst bewerkt:
En de rest:
@wwwpuntbe

Bowies mes, is niet via opdracht, nat's machete wel ;)

kijk zelf maar , Klikkerdeklik Alles na athos en athos zelf is met opdrachten ;)

@maik tien

we zijn momenteel hiermee bezig :Jesse James schofield

sorry jah foutje:p

maar wat is ná athos floret ?? ik zie voor athos floret nats machete staan:confused::confused:

hij was bij de musketiers.. dus er zullen er vast meer zijn

@ back to topic we warem met jesse bezig

Mensen, ik denk eigenlijk dat we idd beter bij het begin beginnen hoor ;)

en in dit geval is dat athos :)

hier is wat ik er al van heb kunnen opmaken:

"Eén voor allen, allen voor één", bij het horen van die zin weet iedereen wel waarover we het hebben. Athos was één van de musketiers die beroemd zijn geworden door de verhalen van Dumas.

Musketiers hadden drie wapens namelijk: een pistool, een dolk en een floret. De meest legendarische gevechten van de musketiers zijn dan ook met floretten gevochten.

Een floret is een dunne sabel door z'n licht gewicht is het dan ook zeer beweeglijk.

In de verhalen van Dumas zijn de musketiers de "bewakers" (Misschien wijst dit op gevangenis bewaken of gevangenen transporteren ?) van de Franse Koningen, echter in werkelijkheid was een musketier een gewone soldaat die ten dienste van het Franse leger stond en hierbij enkel gewapend was met een musket. Vaak bijgestaan door een piekenier bewapend met en lans.

@wwwpuntbe
euh, kijk eens naar de level, en ga dan eens voort ;)
 

DeletedUser1376

ok goed dat er nu nieuw topic is.

wat we nu weten:

wapens: pistool, dolk , floret en musket
arbeid:in het leger dienen
je krijgt wapen met duel...
quater horse?
drank?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9872

quarter horse is helemaal niet zeker...

er zijn meerdere paarden dan quarterhorse...

dan die drank :S

in veel van de edele wapen verhaaltjes komt er vaak drank voor...
 

DeletedUser1376

floret denk ik vasthouden... want dat was hun hoofdwapen

arbeid.. euhm tjah wat deden musketiers zoal?

vechten... als huurling vechten? maar lijkt me wel lastige job voor level van wapen

en ze waren bij franse leger...
 

DeletedUser

in verhalen redde ze prinsessen:cool:
en voor de rest weet ik het niet;)
 

DeletedUser

Ze zaten bij het leger, dus in het leger dienen is vrij logisch.;)
 

DeletedUser

Het is niet zo dat omdat het logisch is dat het ook zo is!
Het zou ook iets anders kunnen zijn, maar uit de tekst lijkt toch voort te komen dat je in het leger moet dienen.
 

DeletedUser1376

is geen arbeid...

neej lijkt me sterk hoor dat ze dat als opdrach doen;)
 
Nog even terugkomend op het wapen. Zou het een hoogwaardige, gewone of roestige floret zijn. Valt wel moeilijk te controleren.
 

DeletedUser1376

dat maakt niet zo veel uit hoe duur die is

maar musketiers zijn goede en dure eenheden

scherp;)
 

DeletedUser9872

engelse wikipediea:

ik denk dat we er toch niet veel aan hebben :S


De hoofdpersoon, d'Artagnan, geboren in een verarmde adellijke familie van Gascogne,verlaat het huis voor Parijs om zijn grootste droom te vervullen: een musketier van de wacht worden. Gelukkig kende zijn vader Monsieur De Treville, kapitein van de Vennootschap van Musketiers (en collega-Gascon) en schreef een brief voor de intreding. Op de weg naar Parijs, de jonge Gascon krijgt al snel in een ruzie met een mysterieuze gentleman en is ingesteld door de personeelsleden van de nabijgelegen herberg. Wanneer d'Artagnan terug bij bewustzijn komt realiseert hij zich dat de man heeft gestolen zijn brief heeft gesotlen.
In Parijs d'Artagnan gaat rechtstreeks naar De Treville hotel van M., maar zonder zijn vader's brief is hij enigszins on hartelijk ontvangen. In een reeks van incidenten in het hotel, d'Artagnan wordt uitgedaagd om duels door drie musketiers: Athos, Porthosen Aramis. De vier mannen te ontmoeten en d'Artagnan begint te vechten Athos (de eerste uitdager). Ze worden onderbroken door kardinaal Richelieus 'bewakers die dreigen hen te arresteren, omdat duels zijn verboden bij koninklijk besluit. De drie musketiers en d'Artagnan verenigen zich om de bewakers van de kardinaal te verslaan . Op deze manier de jonge Gascon verdient het respect en de vriendschap van Athos, Porthos en Aramis en snel wordt een soldaat in een regiment van de Koninklijke Garde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

enkel gewapend was met een musket

In de tekst staan enkel gewapend met een musket dus ik denk geen floret maar gewoon niks aan als duelwapen.
 

DeletedUser1376

zoiets hadden we idd al (het bovenste stuk)

3 duels, waaronder athos
 

DeletedUser

Uit de wiki :

"In de verhalen van Dumas zijn de musketiers de "bewakers" van de Franse Koningen, echter in werkelijkheid was een musketier een gewone soldaat die ten dienste van het Franse leger stond en hierbij enkel gewapend was met een musket. Vaak bijgestaan door een piekenier bewapend met en lans. "

Dus simplistisch gezegd : fort bewaken met enkel en alleen een musket?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan