• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Hank Moody

    De onthoofde ruiter

    Wie heeft er voor mij een linkje naar deze opdrachtenreeks? Ik kan hem niet vinden op TW-calc en ook niet op TW-db Ik zit vast bij De laatste stand (De onthoofde ruiter) en weet niet waar ik aan moet voldoen om de verrader te duelleren.
  2. Hank Moody

    Opdracht/prestatie "Kerstgedachte"

    Opdracht/prestatie "Kerstgedachte" Is er iemand die de prestatie Kerstgedachte heeft ontvangen naar aanleiding van de tijdelijke opdrachtenreeks die we in december konden doen? Ik heb de reeks afgesloten maar de prestatie niet ontvangen..
  3. Hank Moody

    Bioscoop prestaties

    Iemand een idee wanneer de bug met de prestatie voor het aantal films die je in de bioscoop gezien hebt, gefixt wordt? Dat is nu namelijk al meer dan een jaar aan de gang....:(
  4. Hank Moody

    GEZOCHT: Plantaardig meelballetje / veg. deegkoekje

    Wie kan er voor mij 5 plantaardige meelballetjes maken? Of heeft iemand het recept voor deze craft en mag ik die kopen? Ik hoor graag van je, stuur me een telegram op W7 of reageer in dit topic.
  5. Hank Moody

    Kwakzalver level 500+ gezocht

    Welke kwakzalver met level 500 of hoger wil voor mij 50x een geheimzinnig poeder maken? Ik heb alle grondstoffen al verzameld. Je hoeft dus enkel maar te craften. Stuur me een telegram op W1 en dan regelen we het! :)
  6. Hank Moody

    Deel 4 van Main Story - locatie Fort Mencer?

    Vandaag is deel 4 van Main Story gestart. Voor een van de eerste opdrachten moet je op zoek naar Fort Mencer; "I cant give you any support, it is too dangerous for my men. If I were you, I would leave Fort Mencer alone. Anyways, it is located in the north of the map. Good luck." Aldus...
  7. Hank Moody

    Kano vinden bij "het ruikt naar een schat"

    Ik ben op W10 bezig met de opdracht Het ruikt naar een schat. Voor de op een na laatste opdracht moet ik met de zojuist verkregen goudstof in mijn productvakje Bomen hakken, en daar een kano vinden. Echter, ik heb nu al zo'n 15x deze arbeid gedaan, en nog geen kano gevonden. Is de droprate...
  8. Hank Moody

    Prestaties Opdrachten

    In het overzicht van behaalde prestaties, zie ik dat ik er 65 / 69 behaald heb. Als ik dan ga kijken bij mijn daadwerkelijke prestaties, zie ik dat ik alleen nog "Redder in nood" mis. Dat is de prestatie die je krijgt als je het moeilijkste craftvoorwerp maakt van je gekozen beroep. Stel...
  9. Hank Moody

    Keuze 1 of 2 bij "The Fate Of The Cunninghams"

    Welke keuze gaan jullie maken (of hebben jullie gemaakt) bij de opdrachtenreeks "The Fate of the Cunninghams"? Ik kom zelf uit op de volgende vergelijking: Keuze 1 6.950 exp $14.000 11 opdrachten Keuze 2 5.950 exp $14.000 10 opdrachten Het lijkt mij dus dat keuze 1 het meest...
  10. Hank Moody

    Katapult én Padvindersbijl mogelijk?

    Even een vraag, waarvan ik niet helemaal zeker ben of het klopt: Is het mogelijk om van de greenhornset zowel de katapult als de bijl te hebben?
  11. Hank Moody

    Charlie

    Tijdens de opdrachtenreeks Charlie, als je in de grot aankomt, zegt Charlie dat hij je kent van vroeger. Weet iemand of hij al bij een eerdere opdrachtenreeks voorkwam? Want bij mij ging zou gauw geen belletje rinkelen...
  12. Hank Moody

    The West Insider werkt niet..

    Bij mij doet de calculator van the west insider het niet. Ik kan mijn inventaris niet importeren... Hebben jullie daar ook last van? Of doe ik iets verkeerd? Ik heb het een tijd geleden vaak gebruikt, en toen werkte het altijd wel..
  13. Hank Moody

    Waar is beverbeverbever?

    Misschien is dit een beetje een raar topic, en zal het ook snel opgelost worden en een slotje krijgen, maar ik heb toch een zeer nieuwsgierige vraag: Waar is beverbeverbever gebleven? Hij was zo fanatiek op de bèta en met het oplossen van het raadsel over de derde sleutel. Ik zie bij mijn...
  14. Hank Moody

    Beste kleding voor Diergeesten-opdrachten

    Iemand een idee wat de beste kleding is voor de Diergeesten-opdrachten? Bij deze opdrachten moet je een voor een 50 attribuutpunten hebben op Kracht, Bewegelijkheid, Handigheid en Charisma. Met de setjes kom je wel een heel eind, maar er zal vast een nog betere verdeling zijn. Hieronder vast...
  15. Hank Moody

    Derde sleutel

    Weet iemand hoeveel arbeidspunten je moet inbrengen bij Lijken bestelen om de derde sleutel te kunnen vinden, als je Avonturier bent en op dat moment Premium gebruikt?
  16. Hank Moody

    Verschil tussen Handtekening en Statistiekenknop

    Onder de nieuwe knop [Successen / Statistieken] (rechtsonder in je scherm, met die bokaal), staat dat ik 339 opdrachten heb afgerond. Echter, in mijn handtekening staat dat ik er 337 heb afgerond. Nu kan het niet komen doordat het nog moet verversen, want het is al bijna een week zo, denk...
  17. Hank Moody

    Brandweerset

    Weet iemand of er een vervolg gaat komen op de Brandweerset? Want met alleen die blusemmer is het natuurlijk niet echt een set...
  18. Hank Moody

    Max levenspunten kleding

    Iemand een idee welke kleding de hoogste bonus geeft op levenspunten? Zelf gebruik ik: Edele Stetson hoed +17 Edele stropdas +11 Bruine vest +8 Sandalen +8 Codys Stootdolk +4 Ezel + Tequilla +2 -------- +...
  19. Hank Moody

    Tijd tussen stedenwissel

    Hoi allemaal, Weet iemand hier hoe er wordt berekend hoe lang je moet wachten tot je een stad kunt joinen nadat je uit een andere stad bent gegaan? Alvast bedankt!
Bovenaan