• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Charlie

Tijdens de opdrachtenreeks Charlie, als je in de grot aankomt, zegt Charlie dat hij je kent van vroeger. Weet iemand of hij al bij een eerdere opdrachtenreeks voorkwam? Want bij mij ging zou gauw geen belletje rinkelen...
 
Voor mij is Charlie ook onbekend, maar ik zal eens zoeken om jouw, en nu ook mijn eigen, nieuwsgierigheid te bevredigen.
 
Hmm daar kan ik hem niet vinden. Ik dacht zelf eerst aan Hoop sterft het laatste, maar daar worden geen namen genoemd. Die is het dus ook niet.

Wie helpt?
Leones, had jij je er al in verdiept?
 
Ik heb een aantal opdrachten doorgekeken, maar heb 'm nog niet kunnen vinden.

Wat ik wel heb kunnen vinden is dat er in de tweede opdracht in de reeks (praten), iets staat dat jij en Charlie elkaar van vroeger kennen. Daar zou het ook naar kunnen verwijzen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

In geen enkele andere opdrachtenreeks staat Charlie vermeld bij mijn weten. Het is dus gewoon een verhaaltje waar je niet verder bij moet denken ;)
 

DeletedUser

Hmm daar kan ik hem niet vinden. Ik dacht zelf eerst aan Hoop sterft het laatste, maar daar worden geen namen genoemd. Die is het dus ook niet.

Wie helpt?
Leones, had jij je er al in verdiept?

Hoop sterft als laatste is een level 100 opdracht, toch? En charlie voor level 95 voor zover ik weet.. Dat is dus niet geheel logisch
 

DeletedUser

schapen hoeden

ik ben aan het schapen hoeden met een scherp bowie mes maar ik krijg dat vlees maar niet wat doe ik fout?
 

DeletedUser

ik ben aan het schapen hoeden met een scherp bowie mes maar ik krijg dat vlees maar niet wat doe ik fout?

Er is geen 100% droprate. Soms vind je het, soms niet. Blijven zoeken, ikzelf heb er ook een tijdje achter gezocht ;)

je moet buffeljacht doen:rolleyes:

Er zijn twee verschillende: schapenvlees en buffelvlees. Lijkt me dus dat hij het goed doet of hij zou al drie keer schapenvlees moeten hebben gevonden :)
 

DeletedUser

re

Klopt dat buffelvlees heb ik al,ik moet alleen het vlees bij het schapenhoeden nog krijgen
 
Bovenaan