• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verschil tussen Handtekening en Statistiekenknop

Onder de nieuwe knop [Successen / Statistieken] (rechtsonder in je scherm, met die bokaal), staat dat ik 339 opdrachten heb afgerond.

Echter, in mijn handtekening staat dat ik er 337 heb afgerond.

Nu kan het niet komen doordat het nog moet verversen, want het is al bijna een week zo, denk ik.


Welke van de twee klopt er nu? En waarom verschillen de aantallen van elkaar?
 
bij mij zit er een verschil van 6 tussen :S

mijn handtekening zegt 275 en de statistieken zeggen dat ik 281 opdrachten heb afgesloten...
 

DeletedUser

ik ben lvl 64 (zie w6) maar me handtekening is niet up to date
 

DeletedUser5512

ik heb ook een verschil van zes, handtekening zegt 207, statistieken 213:)
 

DeletedUser

ff kijken naar mijn handtekening, maar ingame zegt ie 246, dus 0 verschil. Ik heb niet echt een idee waaraan het kan liggen. Kijk eens welke opdrachten jullie hebben afgesloten en wij niet :D
 

DeletedUser385

je hebt miss een rare handtekening, want ook bij mij neemt hij hem goed...
 

DeletedUser1053

je hebt miss een rare handtekening, want ook bij mij neemt hij hem goed...

Het is bij meer mensen hoor, zoals je in dit topic kunt lezen.

Waarschijnlijk zijn er dan een aantal opdrachten die door een fout niet mee geteld worden voor je handtekening. Welke dit zijn, en of dit zo is, kunnen we hier op het forum denk ik ook niet achter komen. Stuur een support ticket in zou ik zeggen.;)
 

DeletedUser13623

@ Hank Moody, je hebt gelijk. Ik heb het uitgetest en de opdrachten voor de Greenhorn set worden wel meegeteld in de statistieken maar niet in de handtekening.
 

DeletedUser

@ Hank Moody, je hebt gelijk. Ik heb het uitgetest en de opdrachten voor de Greenhorn set worden wel meegeteld in de statistieken maar niet in de handtekening.

Dat is dan per persoon anders, aangezien ik die questreeks ook heb afgesloten en ze wel beide gelijk zijn.
 

DeletedUser5512

@ Hank Moody, je hebt gelijk. Ik heb het uitgetest en de opdrachten voor de Greenhorn set worden wel meegeteld in de statistieken maar niet in de handtekening.

en aangezien ik ze niet heb gespeeld en het toch fout is, als eens een modje kon reageren ...
 

DeletedUser

en aangezien ik ze niet heb gespeeld en het toch fout is, als eens een modje kon reageren ...

Ik kan wel reageren, maar als ik het antwoord niet weet helpt het weinig he? :hmf:

Het kan liggen aan een variatie op Remembrance's idee, dat er een aantal quests zijn die dit effect hebben, maar niet allemaal. Dat zou het kunnen verklaren.
 
Bovenaan