• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het grote verhaal (main story) - Deel 1

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum
de individuele items heb ik al eens gezien op screentje maar de setbonussen ken ik nog niet. en die van de famers heb ik ook nog nergens gezien
 

DeletedUser12299

Vind het wel leuk dat ze nu weer eens een groot aantal opdrachten in het spel hebben gestopt. Hopelijk hebben de keuzes die je maakt zoals aan het einde van deel 1 invloed op de rest van het verhaal
 

DeletedUser2665

Ik ben nog niet begonnen aan deel 1. Aangezien komende week al deel 2 komt.. Is het mogelijk deel 1 te doen na het starten van deel 2?
 

DeletedUser905

Vind het wel leuk dat ze nu weer eens een groot aantal opdrachten in het spel hebben gestopt. Hopelijk hebben de keuzes die je maakt zoals aan het einde van deel 1 invloed op de rest van het verhaal
Wel weer leuk zo'n grote quest(s) idd, alleen hoop ik nie dat die keuzes teveel invloed hebben, want ik heb dat gastje in z'n eigen graf gegooid :p
Misschien wel leuk als er iets andere paden zijn maar uiteindelijk gewoon ongeveer dezelfde beloningen qua geld, EP en munten.
 

DeletedUser2665

Dat begrijp ik, maar is het mogelijk deel 1 te doen als deel 2 reeds van start is gegaan. Kortom, moet ik deel 1 afronden voor 28-10?
 

DeletedUser905

Nee, deze delen blijven altijd bestaan als t goed is. Het is de bedoeling dat deze opdrachten als een rooie draad door The-West heen gaan, alle andere quests worden dan 'sidequests' als ik t goed begrijp.
 

DeletedUser12299

Er komt geen einde aan je avontuur!



In het Wilde Westen is het een drukte van belang. Volg een geweldige, gloednieuwe opdrachtreeks waarbij een aantal juwelen zijn gestolen.
Heb jij het in je om de dieven te pakken te krijgen en de juwelen terug te brengen?

Maar er is meer te doen in The West dan opdrachten voltooien: er valt ook wat te vieren! Zo vlak voor Halloween wordt de sfeer een beetje macaber:
Pompoenen, bloedrode rivieren en zombies bezorgen je de schrik van je leven! Als je deze angstaanjagende opdrachten dapper doorstaat, verdien je een heel speciale voorwerpenset. Om ervoor te zorgen dat je erop gekleed bent, trakteert The West je op een gratis heksenhoed. Meld je opnieuw aan via deze link om de hoed te ontvangen.

Wil je opnieuw beginnen vanaf het begin? Geen probleem! Hou je ogen open en wees een van de eersten in een volledig nieuwe wereld!

Zadel je paard en ga op zoek naar nieuwe avonturen!
 

DeletedUser4130

Ik vind het een erg fijn idee, dat grote verhaal :)
Ik snap de commentaren wel dat ie te makkelijk is, maar we zien wel wat er komt, we zitten pas op het deel voor level tien.
 
Bovenaan